4 способи почати розмову англійською, або як розбити лід.

Думаю, не мало кому хотілось розпочати розмову з іноземцем, але чи то через брак спілкування англійською, чи то через страх, чи ще якісь комплекси, це зробити зазвичай не вдавалось, й подія чи конференція закінчувалась без обміну контактами з цікавими чи важливими вам людьми. 

На уроці англійської мови дуже важливо вчителеві подолати бар’єри спілкування не лише з точки зору комунікації, а й стати для учнів справжнім психологом. 

Що для цього потрібно? Проведіть з учнями тренінг на тему “Let’s break the ice”, тобто “Розбиймо лід” або “Розпочнімо розмову”, що є художнім перекладом цієї ідіоми, у якому навчіть своїх учнів способи, як почати розмову англійською першими. 

Для початку попросіть їх приклеїти на себе бейдж з інформацією про свою майбутню роботу (your future job), свої інтереси (your interests) та щось цікаве про те, ким вони є й що роблять (something interesting about who you are and what you do). 

Тоді нехай вони сядуть рядами один напроти одного, щоб обговорити й розпитати інформацію на бейджах однокласників (один ряд статичний, а інший ряд з іншими учнями після двох хвилин розмови посувається на одне крісло вправо). Таким чином відбудеться спілкування з якомога більшою кількістю однокласників. Учні долатимуть свою невпевненість, страх й бар’єри у спілкуванні англійською. Нехай уявлять, що вони зовсім не знайомі один з одним.

Також наголосіть на важливості використання у розмові ввічливих фраз, щоб перейти до спілкування з наступним однокласником:

· Приємно було познайомитись.

It was good to meet you.

· Я мушу йти зараз, але з вами було добре поговорити. 

I have to go now, but it was good talking to you.

· Вам доведеться вибачити мені на мить.

You’ll have to excuse me for a moment.

Після цього обов’язково проведіть аналіз даного виду діяльності. Поставте учням наступні запитання: 

1. Вам легко чи складно було розпочати розмову?

Did you find it easy or difficult to start a conversation?

2. Що було найскладніше для вас?

What did you find most difficult? 

3. Чи допомогли бейджі? Яким чином?

Did badges help? How? 

4. Про що ви говорили з однокласниками?

What did you talk about with your peers?

Після аналізу скажіть їм, нехай уявлять себе на перерві під час учнівської конференції з багатьма іноземними гостями та розкрийте їм такі чотири способи знайомства англійською мовою, які можна використати на таких подіях (посилання на англомовне відео: https://youtu.be/6gKbCk7h_aY):

1. Зробити ствердження (making a statement):

“Це була цікава розмова про глобальне потепління.” 

“It was an interesting talk about global warming.”



2. Використати розділове питання (using a tag question): 

“Містер Сміт чудовий оратор, чи не так?”

3. Привітання (greeting):

“Не думаю, що ми знайомі я …”

“I don’t think we’ve met I am …”

4. Поставити відкрите питання (asking an open question): 

“Які ваші враження від конференції?”

“How are you enjoying the conference?”

Скажіть їм використати дані техніки у таких ситуаціях: 

a. Перший спікер щойно закінчив свою презентацію. Промова тривала на сорок хвилин довше, ніж очікувалося. Скажіть щось людині, яка сидить поруч з вами.

b. Між розмовами є кава-брейк. Ви чекаєте, щоб випити кави. Почніть розмову з людиною, яка стоїть поруч з вами.

c. Ви перебуваєте в їдальні самообслуговування в обідній час. Ви думаєте, що за одним зі столів є вільне місце. Запитайте того, хто сидить за столом, чи вільне місце, і починайте розмову.

d. В кінці конференції є вечірка. Ви бачите одного з ораторів, що стоїть самотньо. Представтесь і розпочніть розмову.

e. Ви чекаєте на отримання бейджа на початку конференції. Придумайте, що сказати людині, яка чекає перед вами в черзі.

А які ви техніки при знайомстві англійською ви використовуєте? Залишайте свої коментарі внизу. 





Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Маркіян Т.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;