6 способів надихнути дитину на творчість

 "Заохочуйте мистецтво, орієнтоване на процес!" - Леслі Бушара, заступник директора по утворенню в Дитячому музеї Манхеттена.

  Існує поширена помилка, що діти або креативні, або ні. Або у дитини є талант, чи ні. Правда полягає в тому, що творчий потенціал можна розвивати або утримувати вже в дошкільному віці, коли діти набувають необхідні фундаментальні навички, які вплинуть на їх успіхи в навчанні та подальшому житті.

  Пікассо якось сказав, що в кожній дитині є великий художник. Якщо ви коли-небудь дійсно бачили, як дитина використовує крейду, клей і ножиці для створення шедевра, ви зрозумієте його слова. Пікассо також сказав, що проблема в тому, як залишитися художником, коли ми виростемо.

Ось 6 способів надихнути на творчість КОЖНУ дитину:

Приготуйтеся до безладдя. Створіть художній простір, де ваша дитина може вільно експериментувати (і забруднювати все довкола!). Киньте серветку або газету на кухонний стіл або в гараж. Якщо дозволяє погода, нехай діти малюють на вулиці.

Уникайте вказівок. Не кажіть своїй дитині, що робити або як. Замість того, щоб говорити: «Намалюй веселку», запропонуйте йому поекспериментувати зі змішуванням кольорів, використовуючи різні типи кистей і паперу.

Говоріть конкретно про мистецтво. Говорячи з дитиною про його роботи, намагайтесь бути точними у своїх коментарях. Наприклад, замість того, щоб давати загальний комплімент, поцікавтеся: "Я бачу, ти використовував багато фіолетового. Чому ти вибрав цей колір?"

Вивчіть процес вашої дитини. Часто кращий спосіб почати розмову про творчість вашої дитини - це просто сказати «Розкажи мені про те, що ти намалював», або запитати: «Тобі було весело робити це?».

Не малюйте зі своєю дитиною. Коли батьки малюють щось репрезентативне, це може засмутити дитину. Краще бути поруч з нею і дати їй зрозуміти, що ви зацікавлені і підтримуєте його творчість.

Будь як буде. Коли дитина закінчує роботу, не пропонуйте доповнень або змін. Для дитини важливо відчувати, що створене ним достатнє - навіть якщо це просто точка на папері.

6 способів надихнути дитину на творчість

Автор: Барбара Д.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Ментальні вправи у кундаліні-йозі

Стаття описує деякі ментальні вправи у кундаліні-йозі, які покажуть те, що можна домогтися впливу енергії на тіло.

Автор: Тарас Г.

IELTS vs TOEFL: що обрати?

Яке воно - протистояння між двома найпопулярнішими екзаменами з англійської мови? Гайда розбиратись!

Автор: Соломія Я.

Як написати власне висловлення на ЗНО на високу оцінку?

Як уберегти себе від поганого результату ЗНО з української мови і літератури. Структура власного висловлення, особливості написання, поради.

Автор: Лілія Ш.

Фундамент жизни и вокала. Развиваем правильное дыхание

Основы вокального дыхание, виды дыхания, опора. Функционально значение работы диафрагмы и упражнения помогающие почувствовать диафрагму и научится управлять ею.

Автор: Анастасія М.

Ідіоми англійською про сніг і тематична підбірка «Ялинкові прикраси»

Після прочитання цієї статті святковий настрій і нові знання з англійської - гарантовано!

Автор: Тарас Ш.