Попереду цілий навчальний рік, а деякі питання шкільної програми минулих років залишилися нерозкритими. І перед батьками постає питання: «Якого краще репетитора обрати?» «Чи може самому сідати та згадувати шкільну програму?». Звичайно, допомога кваліфікованого спеціаліста буде більш ефективною, і дасть результат швидше і більш високий. Проте на сьогоднішній день ринок послуг настільки широкий, що переглядаючи деякі сайти ви можете зустріти безліч фахівців, як говорить один з економічних законів: «Попит збільшує пропозицію».

Звичайно, коли ви маєте такий широкий вибір це з одного боку добре, оскільки ви можете обрати репетитора, який вам буде просто ідеально підходити,а з іншого боку це, так би мовити, ускладнює наше життя, оскільки треба чітко розуміти, якій людині ви хочете довірити надання додаткових освітніх послуг для вашої дитини, хто буде вас чітко задовольняти як професіонал і як просто звичайна людина з якою приємно мати справу. Отже, маючи такий широкий спектр спеціалістів важливо визначитись на які моменти треба звернути увагу.

 

Отже, першим кроком перед тим як почати співпрацю з репетитором ви маєте визначить з його віком. Дехто вважає, що людина з величезним досвідом за плечима може надати якісну і швидку допомогу з того чи іншого питання. Проте існує діаметрально протилежна думка, що саме молодий фахівець хоч і немає певного багажу досвіду, але швидко пристосовується до різноманітних нових методик і простіше входить в дружні стосунки з учням, що нерідко є одним з основних критеріїв . Визначившись з першим ви маєте визначити рамки бюджету, які для вас будуть прийнятними. Слід врахувати , що людина з досвідом обійдеться вам дорожче, ніж студент. Якщо ви обдумали і прийняли рішення з приводу двох попередніх критеріїв і вам вдалося знайти підходящу людину, то при першому знайомстві ви маєте поцікавитись якою літературою користується репетитор (може виникнути ситуація, що ваша дитина навчається в профільному ліцеї, а фахівець звик працювати лише з учнями звичайної школи), як довго він працює в цій сфері, з якою віковою категорією звик працювати, чи були серед його учнів призери олімпіад (за необхідністю).

Попросіть протестувати дитину, визначити її рівень знань. Важливо щоб репетитор міг реально оцінити можливості учня, оскільки це вплине на подальший план дій, до того ж бажано поетапний (у випадку, коли дитині дуже важко вдається вивчати шкільну програму: важливо, щоб матеріал викладався поступово, а не хаотично, перестрибуючи з однієї теми на іншу). І останнє, це мабуть швидше порада: пам’ятайте , що для маленьких школярів заняття повинно не перевищувати 45 хвилин, тоді як для учнів старшої школи та студентів заняття може тривати порядку години і навіть більше.

 

Тож тепер, будучи озброєними певним рядом порад, ви можете зробити правильний вибір. Як говорить народна мудрість: «І сила перед розумом никне!»

 

Читайте також: Методика преподавания.

Автор: Бобринець Юлія Миколаївна