Аналіз потреб учнів (Business English)

У цій статті я б хотіла поділитися інформацією, яку отримала підчас навчання для отримання сертифікат TESOL/TEFL. На мою думку ця інформація буде корисною для вчителів іноземної мови які викладають ділову англійську (чи будь-яку іншу іноземну мову) корпоративним клієнтам або індивідуально.

Для того, щоб найефективніше розподілити студентів у групи, потрібно враховувати не лише їх рівень володіння іноземною мовою, але і розуміти їх потреби. Отже, отримавши розуміння загального рівня знань студентів за допомогою тесту, наступним кроком є визначення їхніх потреб, тобто у яких саме робочих ситуаціях вони використовують чи планують використовувати іноземну мову і що на їхню думку було найбільш корисним для вивчення. Ця інформація у свою чергу допоможе вчителеві розробити навчальний план даної групи.

Аналіз потреб може мати форму анкетування, написаного іноземною мовою для груп вищих рівнів чи рідною мовою для груп початкового рівня володіння мовою. Після отримання результатів анкетування потреб студентів, можна організовувати групи і складасти зручний для студентів розклад. Потрібно також враховувати, що якщо рівень знань учнів початковий, то найперша потреба це вивчити базу, а не починати з чогось складного. Також потрібно враховувати, що є теми, важливі для більшої частини групи, і теми, які є корисними лише для 1-2 людей з групи. У такому разі вибірковий матеріал може бути домашнім завданням для тих студентів, яким він потрібен.

Приклад анкети аналізу потреб студентів (англійська мова)

 

Needs analysis

 

Name______________

Job title_____________

Department________________

Number of years with the company____________

 

Number the following skills:

1=least used in my job          4=most used in my job

speaking ___

writing ____

reading ____

listening ____

 

Please use the words like always sometimes everyday never once a week etc to say how often you use English in these situations:

On the phone ____________

In your workplace ____________

At meeting ___________

With customers ___________

Presentations ___________

Letters ____________

Reports ______________

Emails ____________

Agendas for meetings ____________

Notices ___________

Company website ______________

Presentations (in-company)_____________

Presentations (to customers) ___________

 

What English language newspapers, journals or magazines do you read and why?

_________________________________________________________________

Please answer the questions For your English language learning

1. I learnt English at school.

YES/NO (if yes, for_____ years)

2. I have had English lessons since school. YES/NO (if yes, for_____ years)

 

Please give a sore for your need to learn each of these skills:

1=least important          4=most important

speaking ___

writing ____

reading ____

listening ____

 

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Ольга К.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Пам’ятка для читачів німецькомовних текстів

Декілька порад для тих, хто вивчає німецьку мову і стикається з труднощами під час роботи з текстом.

Автор: Ольга П.

Гендерні відмінності у тренуваннях: особливості та рекомендації

Розуміння цих відмінностей може допомогти створити більш ефективні та індивідуалізовані програми тренувань для обох статей.

Автор: Анастасія Ш.

Інтеграція математики з іншими предметами: міждисциплінарні проєкти

Стаття досліджує інтеграцію математики з іншими предметами через міждисциплінарні проєкти, показуючи, як такий підхід розвиває критичне мислення, мотивацію та креативність учнів.

Автор: Вадим П.

Мови програмування

Як вірно, та з чого розпочати, можна собі сказати, або говорити доволі часто.

Автор: Андрій Б.

Здоров'я мозку та біохакінг

Програми для покращення когнітивного, емоційного, фізичного та психологічного здоров'я.

Автор: Наталія Д.

Фітнес-подорожі: поєднання відпочинку і тренувань

У цій статті ми розглянемо, що таке фітнес-подорожі, їх переваги, популярні напрямки та типи програм.

Автор: Наталія Д.

Інші новини:

;