Англійська мова в ранньому віці (поради батькам)

Безперечно, всі ми хочемо, щоб дитина з малого віку була розумником й володіла мовами. Вдало,якщо дитина росте в дво- трьомовному середовищі. Коли є родичі-іноземці, які спілкуються постійно з дитиною не тільки мовою країни,де проживає дитина,але й рідною мовою родичів.

А якщо все не так райдужно? Чи можливо вивчити мову в такому віці з народження? Чи можливо краще почекати до садочку? Чи до школи? Чи вже в дорослому віці,коли праця вмотивована?

Спробуємо розібратись й висловити власну точку зору в цій статті,спираючись на досвід виховання власної дитини та педагогічний.

« Сензити́вний вік — найсприятливіший вік для розвитку тих чи інших психічних функцій (сприймання, мовлення, пам'яті тощо), що визначають психічний розвиток дитини і мають вирішальне значення для її навчання та виховання. Вперше цей термін застосував італійський педагог Марія Монтессорі.

Дошкільний вік — це сензитивний період для формування особистості дитини, набуття нею першого соціального досвіду, розвитку емоцій, почуттів. В цей вік вона оволодіває загальними знаннями, уміннями, в набутті психічних якостей, необхідних для життя (оволодіння мовою, сприймання, уява, мислення, орієнтація в просторі й часі). Усі новоутворення дошкільного віку є не сумою знань, а певним рівнем пізнавальної активності, самостійності та творчості.

Сензитивність молодшого шкільного віку полягає в тому, що відбувається перехід від ігрової діяльності до навчальної, постановка, під керівництвом педагогів завдань, вимагає розвитку вольових зусиль для їх вирішення.

Підлітковий період — сензитивний для розвитку потреб, спрямованості особистості, оформлення ідеалів. Формується самооцінка, самосвідомість, потреба пізнати себе як особистість. Виникає потреба у самовираженні, значимості для інших, намагання бути на рівних з дорослими; посилюється статева ідентифікація.

Юнацький вік є сензитивним для становлення та закріплення ціннісних орієнтацій як стійкої структури особистості, значною мірою визначаючи стосунки людини з навколишнім світом у подальшому дорослому житті. В результаті проходить самовизначення свого місця у світі.» (Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії)

 

Сензитивні періоди:

1. Від 1 місяця до 3-4 років - період освоєння рухів і дій.

2. Від 0 до 5,5 років – період сенсорного розвитку.

3. Від 0 до 6 років - період розвитку мови.

4. Від 10 місяців до 2,5 років - період інтересу до дрібних предметів

5. Від 2 до 6 років - період розвитку соціальних навичок

Як бачимо,найсприятливіший період для вивчення мови від 0 до 6 років.

Яким чином? Найкращий час згадати про ігрову форму навчання. Й це про день в цілому, а не тільки про його окремі частини.

Спробуйте, не одразу, за декілька місяців ,після народження малюка :

почати ранок закличкою*

 введіть декілька знайомих слів в мовлення* (Morning. Smile! It’s me,your mother . My honey. Yes/No )

співати колискову або прослуховувати її,з частковим відтворенням*

називати знайомі іграшки,кольори, предмети побуту * ( car, teddy, ball, doll. It’s a doll. It’s green frog, funny)

супроводження побутових дій, дієслова в побуті *( Let’sswim! Let’s go! Give me…Take it…)

 *Зверніть увагу! Всі дії або слова,словосполучення ,які Ви готові використовувати, протягом декілька тижнів (зазвичай,це 5-6 тижнів) називати лише іноземною. Коли малюк впевнено знатиме слова іноземною, спробувати казати знову ці слова вашою рідною мовою.

Не переживайте,що ви поки що погано володієте мовою. Разом з малюком ви зможете розпочати вивчати її й перейти до наступного етапу- викладачів. Якщо вам все ж,важко,то не переживайте. Пам’ятаєте про періоди розвитку мови? Встигнете,якщо з певного малюкового віку, здасте дитину до дитячого садочку, з вивченням іноземної мови, на дитячі курси до освітніх приватних закладів або до викладача ,на індивідуальні заняття.

Декілька корисних посилань для того,щоб розпочати займатися англійською. Та за таким планом зможете опанувати будь-яку мову)

За особистою допомогою (поради,рекомендації, конспекти, планування тощо) - звертайтеся.

Дякую за увагу!

Вірші:

1.Good night mother,

Good night father,

 Kiss your little son.

Good night sister,

Good night brother,

Good night everyone.

2.

Roses are red,

Violets are blue,

Sugar is sweet

And so are you.

3. Fly, little bird, fly!
Fly into the blue sky!
One, two, three,
You are free!

4. Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why, Willy, Why, Willy,
Why, Willy, Why?

5.Buzzy, buzzy, buzzy bee,
Buzzing round from tree to tree.
Buzzy, buzzy, buzzy bee,
Don't you dare to buzz near me!
Buzzy, buzzy, buzzy bee,
Buzzing right in front of me,
Buzzy, buzzy, buzzy bee,
You don't listen well, I see!

Колискові

https://www.youtube.com/watch?v=Me3UNHo-4U4&t=269s

https://www.youtube.com/watch?v=s7RVBlCv6u4&t=584s

 

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Анна А.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

8 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія

Оскільки все більше з’являються запити на роботу із дітьми із СДУГ/РАС/дислексією тощо, в роботі спеціалісти логопеди повинні знати та використовувати принципи підтримки нейрорізноманіття.

Автор: Юлія К.

Схема хімічної реакції є, а з коефіцієнтами повне розчарування?

Перетворимо схему хімічної реакції з відомими продуктами, додавши відповідні коефіціенти

Автор: Анна Г.

Вивчати мову в мовному середовищі чи ні: проблеми з якими можна стикнутися

В статті розглядаються найпоширеніші труднощі, з якими стикаються новачки, які переїжджають в іншу країну з бажанням вивчити мову

Автор: Карина К.

Ефективна підготовка до TOEFL: ключові кроки

Ключові стратегії у підготовці до міжнародного іспиту TOEFL iBT

Автор: Світлана К.

What's the difference between BIG and LARGE, SMALL and LITTLE?

В англійській мові є два прикметника маленький та великий. В цій статті описується загальне правило вживання цих прикметників та їх відмінності.

Автор: Світлана Д.

Інші новини:

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

11.02.2024

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

09.02.2024

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

01.02.2024

Як вступити на дизайн в 2024 році

Як вступити на дизайн в 2024 році

31.01.2024

;