Духовна етимологія музичної творчості та її діалектичні зв'язки із фоносферою і ноосферою Частина 3.

ми пропонуємо запровадити етимологічно об'єднуючі шляхи осягнення «духовного поля» музичного твору, які містяться у змісті наступних термінів: «ключова нота організму» , "форманта", "константа" всесвітньої гармонії", "монада", "хвильова кристалограма", "орбіталя" (термін Ст. Іванова). У цьому пошуку спираємося на:

1) вектор дослідження В. Медушевського: «Звук» – голограма Усього, отже, повнота світопочуття. У звуковій інтуїції – енергійній! - приховані вектори любові, віри, надії, таємниці та зв'язку з глибинами буття. Таємні енергії звуку;

2) гіпотезу І. Кеплера про гармонійні співвідношення у влаштуванні всесвіту:

«п'ять правильних геометричних фігур - від тетраедра до ікосаедра» («тіла Кеплера-Пуансо, також відомі як зірки») вписаних у них і навколо них сфер у зростаючих розмірах.

«Кожне з тіл Платона несе особливе значення навантаження «..». Людське серце перебуває в октаедрі, який є виразом любові та співчуття. Сила молитви зосереджена в ікосаедрі.

3) версію В. Іванова про геометричні та сферичні константи звуків діатонічної гами, засновану на системних зв'язках від Піфагора, Платона, Кеплера.

Розглядаємо об'єднавчі мотиви із гіпотези Лейбніца, який розробив символіку універсальної мови науки. У цьому ряді знаходиться теорія духовного життя музичного звуку В. Іванова, етимологія якої виявлена в поняттях: «Сакральна звукова зона» музичної «геосфери» з її «власною едро-геометрією як морфогенною структурою з відповідним геценом», народженими від вібрацій «звукового атома, або обертона, доцільною є пропозиція про введення нового терміна орбіталь як «звуковий захід» <...> у межах лише власної інтонаційної зони».

Одкровення з найціліснішої, на думку багатьох святих, 15-му розділі Євангелія від улюбленого учня Ісуса Христа - апостола Іоанна - допомагає усвідомити небесну методику Літургічної Євхаристії і відродити найдавнішу «методику прямого знання»: «Якщо ви будете в Мені, і слова Мо] будуть, що не захочете, просіть, і буде вам». (Ін, 15:7).

У практику аналізу у цьому випадку запроваджується Благодатний синергетичний синтез науково-логічного з інтуїтивно-софійним, який впевнено прийнятий у сучасний науково-аналітичний апарат аналізу філософською думкою, у тому числі українською, що веде початок у цьому акценті від Григорія Сковороди. На тимчасовій відстані поєднуючи світові та українські пріоритети, що глибоко йдуть від духовних категорій мислителів давнини, Платона, Конфуція, можна ідентифікувати стан раптового осяяння в кардіосистемі Духовного резонансу. У Г. Сковороди провідною основою цього стану була радість серцевої праці, запалена Божественною любов'ю, коли Істина відкривається миттєво, інтуїтивно. У православній християнській традиції це досягається давньою духовною практикою «розумної молитви» серця.

Пам'ятаючи дослівну етимологію латинського поняття «символ» - intueri (уважно, уважно дивитися, духовно вдивлятися), пропонуємо спиратися на музично-поетичні асоціації, що регенеруються через творчість О. Месіана в «пеклі» європейського ХХ століття:

«Двадцять поглядів на Немовля Ісуса» (1944). На цьому рівні ми розглядаємо священне явище «Немовля Ісус» тією сакральною частиною серця композитора-творця, якою він з'єднується на духовних планах із Богом-Творцем. "І ми буквально чуємо голос Вічності, відчуваємо, як свідомість художника облаштовує Всесвіт", - проникливо стверджує акт музичної співтворчості Л. Шаповалова. Привертає увагу теза М. Бахтіна: «Душа, що переживається зсередини, є дух, який пояснює сутність художньої свідомості через процес усвідомлення себе, через включеність душі в самостановлення».

Є. В'язкова, досліджуючи природу творчої наснаги та інтертекстуальних взаємодій, звертає увагу на вектор наукового пошуку Ш. Карагулла: «Чи знаємо ми насправді можливості людського розуму? Чи судилося нам знайти в самій людині міру речей, величезних та мініатюрних? Чи не є він мостом між мікрокосмом і макрокосмом, зі здібностями, які досі не виявлені?».

П. Тейяр де Шарден питанням «Що таке еволюція - теорія, система, гіпотеза?.» відповідав: «Ні, щось набагато більше, ніж усе це: вона - основна умова, якій повинні відтепер підкорятися і задовольняти всі теорії, гіпотези, системи, якщо вони хочуть бути розумними та істинними. Світло, що освітлює всі факти, крива, в якій мають зімкнутися всі лінії - ось що таке еволюція».

Відповіді слід шукати у духовному полі Культури, у витонченому духовному змісті музичного твору як синергетичної творчості людини, яка є головною мікроосновою всього сущого. Ми ґрунтуємося на переконанні, що музика – основа Світобудови та еволюції, що осмислена та духовно відтворена етимологія музичного звуку є її двигуном.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Олександр Б.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Секретні методи вивчення іноземної мови

У цій статті ми розглянемо три секретних методи, які можуть допомогти вам засвоїти нову мову швидше та ефективніше. Стаття вміщує посилання на платформи та вебсайти, які вам допоможуть в цьому.

Автор: Христина Я.

Як досягти тонкої талії?

Тонка талія: міфи та реальність

Автор: Анастасія Ш.

Цукрозамінники

Переваги та недоліки

Автор: Анастасія Ш.

Відпочинок від тренувань

Правильно організований відпочинок допомагає зберегти і покращити результати тренувань

Автор: Анастасія Ш.

Verben mit Präpositionen у німецькій мові у німецькій мові. Дружній путівник для початківців

Сьогодні ми поговоримо про один із важливих аспектів німецької мови - Verben mit Präpositionen (дієслова з прийменниками).

Автор: Ярослав Т.

Зв'язок між гормонами та тренуваннями

Важливість фізичної активності для підтримки гормонального балансу та загального здоров'я.

Автор: Анастасія Ш.

Інші новини:

;