Дистанційне навчання – це круто!

Зараз багато говорять про переваги та недоліки дистанційного навчання. Кидаючись із крайності в крайність, одні категорично вимагають заборонити таке навчання, інші ж навпаки. Я хочу поділитися лише своїми думками з цього приводу.

З дистанційним навчанням, як і переважна більшість учителів країни, я познайомилася з початком карантину. Говорять, що вчителі старшого віку  працюють за старими методиками, їм важко оволодівати комп’ютерними програмами. Це не про всіх і не про мене. Хоча я й маю великий досвід роботи –  30 років, та вважаю це лише перевагою. Завжди шукала та впроваджувала новинки передового педагогічного досвіду. З появою ж інтернету таких можливостей стало ще більше. Ми з учнями стали вести свій блог та канал на Ютубі. Всі знайдені в інтернеті найцікавіші ідеї ми реалізовували, а ще впроваджували свої і з радістю ділилися з іншими, розповідаючи та показуючи фото та відео на блозі та на каналі. Тож з переходом на дистанційне навчання я зраділа тому, що відкрилися нові можливості для розвитку. Мої учні-дослідники теж зраділи можливості працювати по-новому. Ми разом оволоділи новими сервісами та програмами, так необхідними в сучасному житті. Спочатку ми опанували Skype. Потім встановили та спробували користуватися платформою Zoom. Порівнявши ці дві платформи, надали перевагу Zoom. Незамінним помічником для ефективного навчання у цій програмі є дошка для спільного редагування. Діти навчилися писати в чаті і це було ще цікавіше, ніж у зошитах. У нас з’явилася можливість дивитися під час уроків відео (у школі ми лише мріяли про мультимедійну дошку), ми змогли користуватися великою кількістю наочності і її не потрібно було роздруковувати, щоб показати. Ми запрошували гостей до нас на онлайн-уроки – як цікаво було з ними спілкуватися! І не треба було нікому нікуди йти чи їхати. Це ж як зручно, і гостей можна запрошувати не тільки зі свого міста. А які незабутні враження від піжамної вечірки та заходу при свічках!

Ми проводили віртуальні подорожі. І хоча ми зробили висновок, що реальні подорожі все ж цікавіші (під час навчання в школі ми багато подорожували), та віртуально ми відвідали багато місць, музеїв, куди б ніколи не змогли потрапити. Так ми змогли разом побачити та обговорити багато цікавинок з усього світу.

Ми розпочали і успішно реалізували багато нових проектів. Діти навчилися самі фотографувати та знімати відео. Разом ми створювали відеоролики, кліпи; вигадували та реалізовували різні челенджі. Діти навчилися триматися перед камерою, побувавши в ролі журналістів, акторів і просто учнів. Під час перерви між уроками діти показували своїх домашніх улюбленців, іграшки, ігри, свої поробки. Ми більше дізналися один про одного, віртуально побувавши у кожного вдома. А ще стали  більше спілкувалися цілими родинами.

Діти успішно взяли участь у Всеукраїнській олімпіаді «Всеосвіта Весна 2020» та у VI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок». І не треба було нікуди їхати! Вдома, без зайвих хвилювань, з підтримкою рідних із великим задоволенням перевірили свої знання. Отримали заслужені нагороди і бажання працювати далі, досягати нових вершин.

Сподобалося працювати з сервісом Padlet. Тут ми проводили онлайн-виставки робіт, розповідали про прочитані книги та показували фотографії. Дошкою Padlet дуже зручно користуватися – повідомлення можуть розміщувати всі бажаючі і зробити це зовсім просто: діти із задоволенням робили це самі.

Учні полюбили контрольні роботи, бо ми проводили їх у вигляді захопливих ігор на смартфонах!

Офлайн навчання не замінити. Живе спілкування з ровесниками, уміння домовлятися, вирішувати конфлікти, проводити спільні заходи – це життєво необхідні навички. Але й дистанційне навчання не можна недооцінювати.

А ще зараз можна вибрати собі найкращого вчителя для індивідуальних онлайн-занять. Я сама поглиблюю свої знання з англійської мови, спілкуючись з носіями з різних країн світу. Перед нами відкрилися такі можливості!!!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 13 користувачів

Автор: Олена В.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;