Ігри у вивченні німецької мови

Рейтинг:
Детальніше»Всі блоги користувача

Вітаю! Хочу розповісти Вам сьогодні про те, що собою представляють мовні ігри та чому вони такі важливі при вивченні будь-якої іноземної мови. Будь-яка дитина віддає перевагу іграм, аніж навчанню, це не є новиною. Так само, не є новиною те, що освідчені педагоги давно навчилися поєднувати гру та навчання. А скажімо, для дошкільнят, та школярів молодшої школи, це є просто таки незамінним процесом навчання. Спеціалісти розуміють, що це є обов'язковий інструмент. Завжди коли батьки кажуть своїм дітям, щоб ті не гралися, а навчалися, я кажу, що можна навчатися під час гри!

То що ж саме собою представляють мовні ігри?

Мовні ігри це результат комбінації гри з мовленням, зі звуками та літерами, правописом, словами та словосполученнями, з римами, реченнями та мовними контекстами. Виникає все більше креативних мовних дієвих засобів, наприклад:

- у формі коміксів, фантастичних розповідей, рольових ігор тощо. Процес гри у слова містить креативний підхід до мовних ігор.

- мовні ігри не являють собою чітко сформовані текстові структури. Елементи мовних ігор є у багатьох галузях літератури, лірики, віршів, скоромовок, поем, гумористичних оповідей, легенд, п'єс, лялькових вистав тощо.

- багато дитячих книжок пропонують також мовні ігри. А саме: дитячі віршики, ігри в підрахунок рим, ігри у колі, абеткові ігри, ігри в слова, ігрові сценки, головоломки...

Дуже часто викладачі мають авторські мовні ігри, які дуже успішно допомагають їм у навчальному процесі цілих поколінь. Найпоширенішими видами таких ігор є майстрування карток зі словами, ігри у колі з перекиданням м'ячика або м'якої іграшки.

Особисто мені дуже подобається гра, коли обирається слово, а усі мають його вгадати за описами, які надає ведучий. На початкових етапах дозволяється користуватися словником. Дуже веселі моменти відбуваються, коли ведучий намагається показати рухами або діями загадане слово. А як відомо, на рівні підсвідомості запам'ятовуються слова та речі, які супроводжувалася сильними емоціями. Тому я люблю цю гру саме за її дієвість.

На другому місці знаходяться картки. Багато моїх колег, а точніше сказати, майже усі мої знайомі викладачі використовують так звані картки у процесі навчання не тільки школярів, а усіх вікових категорій. Різниця лише в тому, що для дошкільнят робляться картки з малюнками. Особисто я хоч і не любитель карток, але багато моїх учнів просять мене їх застосовувати. У такому випадку, я пропоную їм самим робити картки, оскільки таким чином процес запам'ятовування буде збільшений та прискорений мінімум на 25%.

Також я хотіла б виділити роль вивчення віршів у процесі вивчення німецької мови. Для маленьких учнів це мають бути коротенькі дитячі віршики або римовані приказки. Для школярів середньої школи має дуже велике значення вивчення поем та віршів німецьких класиків або сучасних поетів. Таким чином, вони не лише збільшать свій мовний запас, а ще й познайомляться із прикладами німецької класичної та сучасної літератури. Особисто зі свого досвіду скажу, що навіть, не розуміючи змісту (спочатку), вивчення віршів напам'ять сприяє фіксуванню у пам'яті школярів мовних структур. Надалі, коли дитина буде вже повністю розуміти слова, ці заучені шаблони будуть допомогти їй ще дуже довго. До того ж, запам'ятати римовані слова на довгий період часу дітям дається доволі легко.

 


Яких цілей можна досягти використовуючи мовні ігри у навчанні школярів?



• у дітей з'явиться любов до літератури.

• з'являється розуміння того, що вивчати мову можна креативним шляхом.
• з'явиться так зване почуття мови

• у дітей з'явиться здатність розуміти навчальні цілі авторів текстів.

• у дітей з'явиться уміння критично аналізувати тексти та їх зміст.

• буде вдосконалена техніка читання, правопису та письма.

Отже, мовні ігри є обов'язковим процесом у навчанні дошкільнят і школярів. Хоча, моя власна думка така, що навіть для студентів та дорослих мовні ігри були б дуже корисним та дієвим інструментом при вивченні німецької мови. 

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Аліна Г.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Методика навчання CLIL

Теоретичні засади методики CLIL та як підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови за допомогою даної методики?

Автор: Аліна С.

Важливість дихання під час тренування

У цій статті розглянемо, чому правильне дихання під час тренування має велике значення і як воно впливає на ефективність фізичних вправ.

Автор: Наталія Ф.

Інтерактивні методи викладання математики: як залучити учнів до активного навчання

Стаття описує інтерактивні методи викладання математики: використання технологій, гейміфікацію, проектне та колаборативне навчання, і їхню роль у залученні учнів до активного навчання.

Автор: Вадим П.

Зробіть вивчення англійської цікавим та захопливим

Пам'ятайте, що вивчення мови - це марафон, а не спринт.

Автор: Юліана Г.

Поєднання кардіо та силових тренувань

Поєднання силових та кардіо тренувань є ефективним підходом для зниження ризиків серцево-судинних захворювань, покращення загального фізичного стану та досягнення гармонійного розвитку тіла.

Автор: Наталія Д.

Порядок прикметників у реченні

Порядок декількох прикметників у речення в англійській мові.

Автор: Вікторія В.

Інші новини:

;