Інноваційні підходи до якісного вивчення матеріалу.

Сучасність настійно вимагає перетворювати навчальний процес на плідну, творчу, конструктивну працю.

Розвиток технологій навчання у світовому освітньому просторі XX – початку XXI сторіччя можна умовно розділити на три етапи.

Перший - підвищення якості викладання.

Другий - перенесення уваги безпосередньо на самий навчальний процес.

Третій - розширення сфери педагогічної технології.

А. Границька зазначає: «В сучасній вітчизняній педагогічній практиці та теорії найбільш суттєвими прикладами технологій індивідуалізації навчання є»:

• проектний метод;

• технологія продуктивного навчання;

• адаптивна система навчання А. Границької;

До засобів навчання належать: документи, матеріальні об'єкти (у які входять інноваційні технології) та люди.

Традиційні технології навчання дотепер є одними з найпоширеніших. Їх сутність полягає у вивченні учнями нового матеріалу, який дає викладач, його закріпленні, контролі й оцінюванні. Результатом навчання за традиційними технологіями є стійка сукупність знань. Інакше кажучи, викладання, засвоєння і відтворення – ось основні етапи традиційних технологій навчання.

До традиційних технологій відносять різні способи пояснювально-ілюстративного навчання, а також проблемне, програмоване і диференційоване навчання. Всі вони, більшою або меншою мірою, є різновидами репродуктивного навчання: якщо у пояснювально-ілюстративній технології такий спосіб засвоєння знань, умінь і навичок домінує, то інші передбачають і різного типу пізнавальні й творчі завдання, які учні (студенти) розв’язують під керівництвом педагога, роль якого лишається провідною.

Для того, щоб вивчити якісно матеріал на ту чи іншу тему потрібно користуватися усіма засобами навчання, а особливо інноваційними.

В Україні розроблена та пропагується технологія інтерактивного навчання О. Пометун. Інтерактив (від анг.- взаємний та діяти). Інтерактивне навчання-це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.

Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів; учитель і учень є рівноправними суб'єктами навчання. Інтерактивне навчання сприяє формуванню навичок а вмінь як предметних, так і загальнонавчальних; виробленню життєвих цінностей; створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; розвитку комунікативних якостей. Технологія передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем.

Інтерактивне навчання - це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв'язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів.

Ідея втілення інноваційних технологій в навчання передбачає досягнення мети високоякісної освіти, тобто освіти конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині умови для самостійного досягнення тієї чи іншої цілі, творчого самоутвердження у різних соціальних сферах.

Інноваційні технології - спосіб пізнання, за допомогою технічних засобів, які особливо популярні у наш час (відео, аудіо, тощо.).

Для кращого засвоєння матеріалу з літератури, я рекомендую переглядати відеофільми, які були зняті за мотивами сюжету твору. Це значно полегшує їх розуміння.

Для засвоєння матеріалу з української мови, рекомендую проходити тестування на інтернет площадках. Це значно полегшує вивчення матеріалу, а також допомагає у роботі над помилками. 

Отже, інноваційні технології надзвичайно полегшують роботу не тільки викладачам, але і учням, у результаті чого рівень знань значно підвищується.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Вікторія Д.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;