Логопедичні кейси

У першому кейсі описано роботу з дитиною 9 років, яка мала труднощі з вимовою шиплячих звуків та звуків "р" та "л". За допомогою систематичних логопедичних занять, індивідуального підходу та застосування цікавих методик, дитина успішно подолала свої труднощі та досягла помітного покращення у мовленні.

У другому кейсі розглядається робота з хлопчиком 8 років, який мав заїкання. Застосування методів роботи над ритмом, диханням та стресом у комбінації з підтримкою позитивного мислення допомогло значно зменшити заїкання та покращити загальний стан мовлення.

Обидва кейси підтверджують ефективність систематичної роботи з логопедом та підкреслюють важливість індивідуального підходу до кожного клієнта.Клієнт. Дитина 9 років з проблемами у вимові шиплячих звуків, а також звуків "р" та "л".

Опис проблеми. Дитина має труднощі з вимовою шиплячих звуків (ш, ч, ж) та звуків "р" та "л", що впливає на чіткість її мовлення.

Завдання. Постановка всіх звуків, з якими у дитини були проблеми, включаючи шиплячі звуки, звуки "р" та "л". Створення цікавих та доступних завдань для занять, щоб дитина не відчувала перенавантаження.

Підхід. Підлаштовувалась під індивідуальні потреби дитини, створюючи завдання. Застосовувати онлайн методи навчання.

Результат. Після серії логопедичних занять дитина успішно навчилася вірно вимовляти шиплячі звуки та звуки "р", "л". Вона стала впевнено використовувати ці звуки у мовленні, що призвело до значного покращення чіткості та виразності мовлення. Крім того, дитина стала активно використовувати нові навички мовлення у будь-який слушний момент, проявляючи задоволення від результатів співпраці.

Цей кейс демонструє успішний підхід до корекції мовленнєвих порушень у дитини за допомогою логопедичних занять. Дитина змогла подолати труднощі та досягти помітного покращення у мовленні.

Клієнт. Хлопчик 8 років з заїканням.

Характеристика проблеми. Батько учня звернувся із проблемою заїкання у сина, яке проявляється у повторюванні звуків, слів. Проблема виникла декілька місяців тому і поступово посилювалася. Заїкання може супроводжувалося напруженням м'язів, а також емоційними реакціями.

Цілі та завдання.
Зменшення заїкання шляхом роботи над ритмом, диханням та плавністю мовлення.
Застосування технік для зниження напруження та стресу під час мовлення.
Вдосконалення комунікативних навичок та здатності до ефективного спілкування.

План роботи.
 Визначення типу заїкання.
Робота над ритмом, диханням, вправи для заспокоєння та розслаблення, контроль над правильним диханням.
Застосування техніки розслаблення м'язів для зменшення напруження під час мовлення.
Регулярне практикування в домашніх умовах за спеціальним розробленим планом вправ та завдань.
Спостереження та відстеження прогресу за допомогою записів та спеціально підготовлених таблиць.
Підтримка позитивного мислення та емоційного стану дитини через похвалу, підтримку та співпрацю з батьками.
Прогноз.

За правильного підходу та систематичної роботи над собою, очікується покращення мовлення клієнта, зменшення заїкання та покращення загального самопочуття. 

Результат.

Після систематичної логопедичної роботи з хлопчиком, його заїкання помітно зменшилося, що відобразилося на загальній плавності мовлення. Робота над ритмом дихання, релаксацією м'язів та техніками зниження стресу під час мовлення сприяла покращенню комунікативних навичок та здатності ефективно спілкуватися.

План роботи, розроблений спеціально для клієнта, дозволив систематично вдосконалювати його мовлення в домашніх умовах. Спостереження за прогресом та регулярне відстеження результатів допомогли логопеду і батькам клієнта оцінити досягнуті покращення та вчасно внести корективи у план роботи.

Прогноз позитивний: за таким підходом до корекції мовленнєвих порушень, очікується подальше покращення мовлення клієнта, зменшення заїкання та покращення загального самопочуття.

У обох кейсах видно, що систематична робота з логопедом, індивідуальний підхід до потреб кожного клієнта та позитивне спілкування з ними та їх батьками є ключовими факторами успішної корекції мовленнєвих порушень.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Марина К.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Секретні методи вивчення іноземної мови

У цій статті ми розглянемо три секретних методи, які можуть допомогти вам засвоїти нову мову швидше та ефективніше. Стаття вміщує посилання на платформи та вебсайти, які вам допоможуть в цьому.

Автор: Христина Я.

Як досягти тонкої талії?

Тонка талія: міфи та реальність

Автор: Анастасія Ш.

Цукрозамінники

Переваги та недоліки

Автор: Анастасія Ш.

Відпочинок від тренувань

Правильно організований відпочинок допомагає зберегти і покращити результати тренувань

Автор: Анастасія Ш.

Verben mit Präpositionen у німецькій мові у німецькій мові. Дружній путівник для початківців

Сьогодні ми поговоримо про один із важливих аспектів німецької мови - Verben mit Präpositionen (дієслова з прийменниками).

Автор: Ярослав Т.

Зв'язок між гормонами та тренуваннями

Важливість фізичної активності для підтримки гормонального балансу та загального здоров'я.

Автор: Анастасія Ш.

Інші новини:

;