Малюємо гру "Три В РЯД" (tutorial Illustrator) Ігри "3 в ряд" дуже популярні, особливо для мобільних пристроїв. Гра досить проста, але захоплює: потрібно помістити три однакових об'єкта поспіль, щоб набрати все більше і більше очок. У цьому уроці ми будемо розробляти яскраву ігрову панель з кольоровими дорогоцінними каменями, Більш того, цей урок допоможе вам надихнутися і спроектувати будь-який інший тип ігрових екранів "3 в ряд". У цьому уроці ми будемо застосовувати різні типи градієнтних заливок, щоб зробити об'єкти яскравими і тривимірними.
1. Створення ігрового екрану "3 в ряд" Крок 1 Почніть зі створення нового файлу розміром 600 x 800 пк.
Якщо вам не подобається працювати на білому тлі, використовуйте інструмент Rectangle Tool (M), щоб створити фігуру, яка покриває полотно, і зафарбуйте її будь-яким іншим кольором.
крок 2
Використовуйте Ellipse Tool (M) і утримуйте Shift, щоб зробити великий зелений круг в нижній частині полотна. Додайте більше кіл, що закривають нижню частину полотна.
крок 3
Виберіть світліший зелений відтінок і продовжуйте використовувати Ellipse Tool (M), щоб зробити менші і більш світлі кола, зображуючи прості стилізовані кущі.
крок 4
Продовжуйте використовувати ту ж техніку і заповніть верхню частину полотна колами, які зображують стилізовані хмари.
крок 5
Використовуйте фігуру прямокутник і округлятимете йому кути.
Дублюйте (Command-C> Command-V) фігуру і зробіть копію менше, змінивши колір заливки на більш темний.
Дублюйте нову фігуру і зменшите розмір копії знову, перемикаючи колір на той же, що і у більшого закругленого прямокутника.
Нарешті, дублюйте найбільший закруглений прямокутник і трохи перемістіть нижню копію вниз, натиснувши клавішу Стрілка вниз кілька разів. Зробіть копію декілька більше і змініть Blend Mode на Multiply на панелі Layers, утворюючи невловиму тінь. В цілому у нас є чотири закруглених прямокутника для ігрової панелі. Відразу після цього ми можемо створити рамки для дорогоцінних каменів, роблячи всю сцену схожою на справжній ігровий екран.
Створіть групу (Command-G) ряд значків, утримуйте Option-Shift і перетягніть його вгору, створивши копію. Натисніть Command-J кілька разів, заповнивши ігровий екран значками. Виділивши всі рядки, перейдіть на панель «Впорядкувати» і натисніть «Розставити по вертикалі». Зніміть прапорець «Автоматичний розподіл» і встановіть значення проміжку 2 пікселя, створюючи вузькі проміжки між краями значків. Ви можете налаштувати макет, зменшуючи або збільшуючи значки і регулюючі відстань між рядами, щоб значки відповідали ігровий панелі.
Тепер ми можемо приступити до виготовлення нашого діаманта!
Почнемо з його нижньої частини. Використовуйте інструмент Polygon Tool з 3 сторонами, щоб створити трикутник. Встановіть Радіус на 150 пікселів і розташуйте форму, як показано на скріншоті нижче.
Дублюйте свій трикутник і роздушіть копію, утримуючи клавішу Alt і перемістіть одну з його сторін ближче до центру.
Продовжуйте і створіть верхню частину нашого ромба, додавши прямокутник за допомогою інструменту Rectangle Tool (M).
Візьміть інструмент «Пряма виділення» (A), виберіть верхню праву опорну точку і перемістіть її ближче до центру (утримуйте Shift, щоб перемістити точку прямо по горизонталі). Повторіть ті ж рухи для верхньої лівої точки прив'язки прямокутника. Наша форма ромба стає все більш схожую!
Давайте зробимо верх нашого алмазу більш детальним! Почніть з додавання ще одного прямокутника, вписаного в центр верхньої частини. Сформуйте невеликий трикутник всередині щойно створеної форми і використовуйте інструмент «Дзеркальне відображення» (O), щоб відобразити його по горизонтальній осі.
Стилізуем дорогоцінні камені, додамо контуру кольору з палітри.
Чудова робота! Наш ігровий екран "3 в ряд" готовий! Сподіваюся, вам сподобалося слідувати цьому уроку, і ви знайшли корисні поради і прийоми, працюючи з основними фігурами, градіентними заливаннями і різними операціями Adobe Illustrator. Не соромтеся застосовувати свої знання при створенні нових ігор і дизайнів персонажів і не забувайте ділитися своїми приголомшливими результатами!
Якщо ви хочете дізнатися, як створювати інші елементи ігрового дизайну в Adobe Illustrator, обов'язково ознайомтеся з наступними статтями.