Малюємо гру "Три В РЯД" (tutorial Illustrator)

2020-10-16

Вікторія Л.

Малюємо гру "Три В РЯД" (tutorial Illustrator) Ігри "3 в ряд" дуже популярні, особливо для мобільних пристроїв. Гра досить проста, але захоплює: потрібно помістити три однакових об'єкта поспіль, щоб набрати все більше і більше очок. У цьому уроці ми будемо розробляти яскраву ігрову панель з кольоровими дорогоцінними каменями, Більш того, цей урок допоможе вам надихнутися і спроектувати будь-який інший тип ігрових екранів "3 в ряд". У цьому уроці ми будемо застосовувати різні типи градієнтних заливок, щоб зробити об'єкти яскравими і тривимірними.

 

1. Створення ігрового екрану "3 в ряд" Крок 1 Почніть зі створення нового файлу розміром 600 x 800 пк.

Якщо вам не подобається працювати на білому тлі, використовуйте інструмент Rectangle Tool (M), щоб створити фігуру, яка покриває полотно, і зафарбуйте її будь-яким іншим кольором.

крок 2

 Використовуйте Ellipse Tool (M) і утримуйте Shift, щоб зробити великий зелений круг в нижній частині полотна. Додайте більше кіл, що закривають нижню частину полотна. 

крок 3

 Виберіть світліший зелений відтінок і продовжуйте використовувати Ellipse Tool (M), щоб зробити менші і більш світлі кола, зображуючи прості стилізовані кущі.

крок 4 

Продовжуйте використовувати ту ж техніку і заповніть верхню частину полотна колами, які зображують стилізовані хмари.

 крок 5

 Використовуйте фігуру прямокутник і округлятимете йому кути.

 

 Дублюйте (Command-C> Command-V) фігуру і зробіть копію менше, змінивши колір заливки на більш темний. 

Дублюйте нову фігуру і зменшите розмір копії знову, перемикаючи колір на той же, що і у більшого закругленого прямокутника. 

Нарешті, дублюйте найбільший закруглений прямокутник і трохи перемістіть нижню копію вниз, натиснувши клавішу Стрілка вниз кілька разів. Зробіть копію декілька більше і змініть Blend Mode на Multiply на панелі Layers, утворюючи невловиму тінь. В цілому у нас є чотири закруглених прямокутника для ігрової панелі. Відразу після цього ми можемо створити рамки для дорогоцінних каменів, роблячи всю сцену схожою на справжній ігровий екран.

Створіть групу (Command-G) ряд значків, утримуйте Option-Shift і перетягніть його вгору, створивши копію. Натисніть Command-J кілька разів, заповнивши ігровий екран значками. Виділивши всі рядки, перейдіть на панель «Впорядкувати» і натисніть «Розставити по вертикалі». Зніміть прапорець «Автоматичний розподіл» і встановіть значення проміжку 2 пікселя, створюючи вузькі проміжки між краями значків. Ви можете налаштувати макет, зменшуючи або збільшуючи значки і регулюючі відстань між рядами, щоб значки відповідали ігровий панелі.

Тепер ми можемо приступити до виготовлення нашого діаманта!

Почнемо з його нижньої частини. Використовуйте інструмент Polygon Tool з 3 сторонами, щоб створити трикутник. Встановіть Радіус на 150 пікселів і розташуйте форму, як показано на скріншоті нижче.

Дублюйте свій трикутник і роздушіть копію, утримуючи клавішу Alt і перемістіть одну з його сторін ближче до центру.

Продовжуйте і створіть верхню частину нашого ромба, додавши прямокутник за допомогою інструменту Rectangle Tool (M).

Візьміть інструмент «Пряма виділення» (A), виберіть верхню праву опорну точку і перемістіть її ближче до центру (утримуйте Shift, щоб перемістити точку прямо по горизонталі). Повторіть ті ж рухи для верхньої лівої точки прив'язки прямокутника. Наша форма ромба стає все більш схожую!

Давайте зробимо верх нашого алмазу більш детальним! Почніть з додавання ще одного прямокутника, вписаного в центр верхньої частини. Сформуйте невеликий трикутник всередині щойно створеної форми і використовуйте інструмент «Дзеркальне відображення» (O), щоб відобразити його по горизонтальній осі.

 Стилізуем дорогоцінні камені, додамо контуру кольору з палітри. 

Чудова робота! Наш ігровий екран "3 в ряд" готовий! Сподіваюся, вам сподобалося слідувати цьому уроку, і ви знайшли корисні поради і прийоми, працюючи з основними фігурами, градіентними заливаннями і різними операціями Adobe Illustrator. Не соромтеся застосовувати свої знання при створенні нових ігор і дизайнів персонажів і не забувайте ділитися своїми приголомшливими результатами! 

Якщо ви хочете дізнатися, як створювати інші елементи ігрового дизайну в Adobe Illustrator, обов'язково ознайомтеся з наступними статтями.

Сподобалась стаття? Оцініть

5

На основі відгуків 1 користувачів

Вікторія Л.

Автор та репетитор на BUKI: Вікторія Л.

«Уроки комп'ютерної графіки (Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw). Уроки по Веб-Дизайну (Figma ).»

Інші блоги автора

Шукаєте репетитора?

На BUKI відправляють заявки на співпрацю з репетитором кожні 4 хвилини. Та вже 650000+ учнів знайшли викладача. Бажаєте приєднатись до них?

Підібрати репетитора

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора