Методика навчання CLIL

Рейтинг:
Детальніше»Всі блоги користувача

Предметно-мовне інтегроване навчання - Content and Language Integrated Learning (CLIL) - це освітній підхід із подвійною спрямованістю, який широко використовується в європейських закладах початкової, середньої та вищої освіти, де зміст предметів, включених до основної навчальної програми, викладається іноземною мовою, зазвичай англійською.

Наразі підхід є частиною освітніх систем Європи та інших частин світу, таких як Латинська Америка та Азія. Він виник на початку 1990-х років у результаті потрійного тиску інтеграції, розширення та модернізації, який переживав Європейський Союз, і з тих пір даний підхід сприймали як фасилітатора європейської інтеграції.

Використання іноземної мови у викладанні змістовних предметів, як правило, за змістом, а не мовою, є звичайною практикою в європейських освітніх системах уже більше двох десятиліть.

Здебільшого підхід впроваджено в початкових і середніх школах, а останнім часом і в університетських програмах. Викладання англійською мовою в європейських вищих навчальних закладах значно зросло в магістерських і бакалаврських програмах з 1991 року. Завдяки зростаючій популярності CLIL кількість досліджень, зосереджених на цьому питанні, збільшилася. Існують дослідження, опубліковані матеріали конференцій і цілі рецензовані журнали, присвячені публікаціям CLIL, які підкреслюють його потенціал і численні переваги з точки зору вивчення мови та вивчення змісту, стверджуючи, що CLIL сприяє набуттю компетенції іноземної мови та розвиває навички мислення вищого порядку.

Термін CLIL був введений Девідом Маршем для «позначення будь-якого подвійного освітнього контексту, в якому додаткова мова, тобто зазвичай не перша мова залучених учнів, використовується як засіб викладання та вивчення немовного контенту».

CLIL також було визначено як подвійне освітнє середовище, де зміст навчальної програми викладається за допомогою іноземної мови, як правило, для студентів, які беруть участь у тій чи іншій формі загальної освіти на початковому, середньому або вищому рівні. CLIL походить від канадської «програми занурення», яка була реалізована по всій Канаді в 1960 році з метою сприяння двомовності та двописьменності. Програма CLIL відрізняється від інших програм вивчення мов, таких як англійська як друга мова або «програми занурення», оскільки в ній використовується іноземна мова, переважно англійська, а не друга мова, як у випадку занурення у французьку мову в Канаді. У CLIL мовою, яка використовується для навчання, слухають та розмовляють лише в класі. Викладачі в контексті CLIL, як правило, не є носіями іноземної мови або вчителями мови; вони є експертами у змісті предметів з академічних і наукових дисциплін, які використовують іноземну мову для викладання. Програми CLIL традиційно впроваджувалися після того, як учні набули навичок грамотності рідною мовою та змогли перенести ці навички на опанування нової мови. У такому освітньому середовищі, як CLIL, де відбувається безперервне введення мови, відбувається натуралістичне вивчення мови.

Дослідження CLIL в основному зосереджено на перевагах програми в початковій та середній освіті з точки зору розвитку мови та вивчення змісту. Отже, більше університетів на цьому континенті викладають курси та пропонують цілі ступені, де зміст викладається іноземною мовою, як правило, англійською. Наприклад, в Іспанії англійська була впроваджена як друга або третя мова навчання в системі вищої освіти, де була розроблена багатомовна політика, включно з підходом CLIL. Нещодавнє впровадження програм CLIL на вищому рівні відкриває широку область для мовних досліджень. Деякі вчені вважають, що можливість для студентів використовувати зміст своєї академічної галузі як контекст для вивчення іноземної мови може бути мотивуючим фактором навчання.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Аліна С.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Легкий англійський словниковий запас: things та stuff

У статті йдеться про використання слів things та stuff в англійській мові.

Автор: Маркіян Т.

Ексцентричні тренування. Вплив ексцентричної фази вправ на м'язовий ріст і силу.

Методи збільшення ефективності ексцентричних тренувань. Ексцентричні тренування мають потужний вплив на розвиток м'язової маси та сили.

Автор: Наталія Ф.

10 поширених варіантів слова “туалет” англійською

У статті висвітлено 10 поширених варіантів слова “туалет” англійською.

Автор: Маркіян Т.

Легка розмова англійською: розмова про інтереси та хобі

У статті йдеться про те, як побудувати розмову про хобі, про те, чим ми любимо займатися у вільний час та про спільні інтереси.

Автор: Маркіян Т.

Розмовляйте англійською природно: wanna, gimme, lemme, gonna

У статті йде мова про такі скорочення, як «wanna», «lemme», «gonna», «gotta», «gimme», «kinda» і «dunno».

Автор: Маркіян Т.

Тренування після травм: як безпечно повернутися до активного способу життя?

Дотримання правильних методик допоможе повернутися до фізичної активності без ризику для здоров'я.

Автор: Наталія Д.

Інші новини:

;