Міфи і правда про курс CELTA для викладачів англійської. Частина 2

Ознайомитись з 1 частиною.

Є й інші цікавинки, протягом курсу необхідно написати 4 письмові роботи. Зазвичай вони дуже заважають сконцентруватись на основній практиці, але мені сподобались перша та остання.

Assignment 1: LANGUAGE SKILLS RELATED TASKS (750-1000 words)
У такому завданні ми деталізовано описували аспекти читання з цитуванням певних авторів та їхніх посібників. Ця робота була досить цікавою, оскільки нам було запропоновано тексти до яких треба було придумати завдання і це було досить цікаво. Люди ще хвалять focus on the learner, але я поки до неї дійшла, то вже якось втомилась від того шаленого гону і вже не змогла її написати із задоволенням.

Assignment 2: LANGUAGE RELATED TASKS (750-1000 words)

В цій роботі робимо мовний аналіз лексики, граматики та функціональної мови та тут було дійсно нелегко. Наприклад, пояснити студентам елементарного рівня різницю між лексемами embarrassed / ashamed / shy чи проаналізувати речення I’m getting used to living in Amman. Хоча мені це завдання не зовсім сподобалось, мовний аналіз все ж є важливим аспектом підготовки до занять і я змушую себе його робити.

Assignment 3: FOCUS ON THE LEARNER (750-1000 words)

В третьому завданні кожен кандидат вибрав собі учня, з яким провів співбесіду і описав його особливості, помилки які він допускає у мові та необхідно було запропонувати шляхи виправлення цих помилок, в рамках кембриджської методики. Тут знову трохи легше, але не можна відступати від критеріїв, напишете більше ніж допустимо або щось не на тему, будете переписувати і викидати лишнє.

Assignment 4: LESSONS FROM THE CLASSROOM (750-1000 words)

І останнє знову не складне завдання, де необхідно описати чого навчився на CELTA та які плани на майбутнє.

Усі ці роботи повинні бути написані англійською мовою, академічним стилем в діапазоні 750-1000 слів, має певні критерії, від яких неприпустимо відхилятись, що дуже обмежує і може спричинити resubmission. У нашій групі усі письмові роботи було зараховано, але буває так, що роботу не зараховують. З 4 робіт провалити можна одну. З неприємного, це те що ти до останнього не знаєш зараховані твої письмові роботи чи ні, і якщо необхідно щось переписати, то часу, щоб зробити це майже нема. Пишемо поміж інпут сесіями та власне уроками, які споглядають твої одногрупники і тренер CELTA, а вкінці курсу, якщо вам так пощастить як мені, то буде ще й інспектор з Кембриджа. Складного нічого, але по часу трохи марудно і неприємно бути затиснутим в рамки. Все ж не перший рік вчишся, хотілося більше свободи і в письмі, і у виборі тем уроків. Ваш тьютор - це людина, яка супроводжує вас впродовж курсу та допомагає планувати уроки. Дехто обирає собі школу, де би пройти CELTA саме по відгуках про тьюторів і це дуже мудро. Я обрала для себе школу, де була хороша ціна, тому не всі тьютори мені сподобались, але це моя суб’єктивна думка.

На CELTA ви будете навчатися щодня, з 9 до 17.00, готувати якийсь урок або писати чи переписувати письмове завдання. Це правда, що на CELTA багато нервів, переживань і навіть є сльози. Це не той курс, де ви будете насолоджуватись життям чи легко спілкуватися з одногрупниками. Якщо вам пощастить, у вас будуть чуйні та доброзичливі однокласники, які завжди допоможуть і підтримають. На такому шаленому інтенсивні це просто життєво необхідно. Також, дуже важливим є, які до тебе приходять студенти на навчання, у нас вони були чуйні та доброзичливі і це було потужною психологічною підтримкою і стимулом дійти до кінця цього пекла. Так, є дні коли CELTA– це сущий ад, а ти невиспаний і голодний (я від нервів майже не їла) мученик науки.

План уроку на CELTA розписаний похвилинно, повинен вчасно бути представлений перед уроком, тому до 8 ранку вам необхідно його представити. Деякі кандидати, які приходять на CELTA вже вміють їх писати і їм це займає 15 хв. Якщо ви йдете зі школи чи університету, й ніколи не чули про такий деталізований план уроку, це займатиме дуже багато часу, тому дехто на майже CELTA не спить. Мені пощастило, мені такі плани показували у мовній школі, де я викладала, тому хоч уявлення мала як їх писати, тому я спала по 5-6 годин на добу. План писати ніхто вас не навчить, ви гребете самі, як можете і максимально вчитеся один від одного у вашій підгрупі.

Курс можна пройти як онлайн та й офлайн, в сертифікаті це не вказують, там лише ваша оцінка та голограма Cambridge Assessement. Усі свої документи заповнюєте самі, для успішного проходження курсу необхідно дати вісім відкритих занять на оцінку STANDART, ABOVE STANDART, BELOW STANDART, написати письмові роботи та відвідати 90 % інпут сесій, занотувати ваші спостереження за колегами та проаналізувати 6 уроків у записі, які вам надішле ваш тьютор. Роботи багато, відчуваєш себе Попелюшкою, якій зла мачуха навмисне підсовує непотрібну роботу, але дійшовши до кінця, відчуття задоволення собою і вдячності, що маєш таку можливість пройти цей челендж не покидає. На сьогодні, я зупинятися на CELTA не планую, оскільки у світі викладання іноземної мови завжди є багато цікавого і незвіданого.

Що дуже прикро, усі 5 тижнів мене супроводжував потужний біль в спині, я майже не могла наступити на ліву ногу та розігнути спину (після CELTA – МРТ і невтішний діагноз), крики чоловіка кидати все і йти до лікарів, масажист, який в такий критичний період, сказав, що біль від сидіння і сама винувата, плач дітей, що вони хочуть до нормальної і незатурканої мами. Та тут, головне триматися, не здаватися і йти до своєї цілі. Головне, ні на кого не дивитися, не порівнювати себе ні з ким і не робити це лише заради оцінок чи сертифіката. Подаю список рекомендованої літератури для проходження CELTA. Вам скажуть, що він є не обов’язковий для читання, але це не зовсім правда, тому моя порада, щось таки підчитати. З цього списку я прочитала лише першу книгу, йшла з тим, що знала і вміла, не проходила попередньо ТКТ, не мала консультантів і помічників, як дехто практикує, але вижила і ви теж зможете. Тому вірте в себе, не шкодуйте грошей, вони все одно знецінюються, не бійтеся труднощів. And justdoit!

“Learning Teaching", Jim Scrivener, Macmillan Heinemann.

“The Practice of English Language Teaching", Jeremy Harmer, Pearson.

“How to Teach English", Jeremy Harmer, Pearson.

“Practical English Usage", Michael Swan, OUP.

“How English Works", Michael Swan and Catherine Walter, OUP.

“Essential Grammar in Use", Raymond Murphy, CUP.

“English Grammar in Use", Raymond Murphy, CUP.

 

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 2 користувачів

Автор: Оксана О.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Секретні методи вивчення іноземної мови

У цій статті ми розглянемо три секретних методи, які можуть допомогти вам засвоїти нову мову швидше та ефективніше. Стаття вміщує посилання на платформи та вебсайти, які вам допоможуть в цьому.

Автор: Христина Я.

Як досягти тонкої талії?

Тонка талія: міфи та реальність

Автор: Анастасія Ш.

Цукрозамінники

Переваги та недоліки

Автор: Анастасія Ш.

Відпочинок від тренувань

Правильно організований відпочинок допомагає зберегти і покращити результати тренувань

Автор: Анастасія Ш.

Verben mit Präpositionen у німецькій мові у німецькій мові. Дружній путівник для початківців

Сьогодні ми поговоримо про один із важливих аспектів німецької мови - Verben mit Präpositionen (дієслова з прийменниками).

Автор: Ярослав Т.

Зв'язок між гормонами та тренуваннями

Важливість фізичної активності для підтримки гормонального балансу та загального здоров'я.

Автор: Анастасія Ш.

Інші новини:

;