Будуть дні, коли ваші учні не будуть такими мотивованими, як зазвичай, особливо це стосується підлітків. Ця стаття дасть вам кілька ідей щодо того, як підтримувати мотивацію ваших учнів у класі та як ви можете допомогти їм зосередитися на поставленому завданні.
1. Слідкуйте за тим, щоб завдання не були ні надто легкими, ні надто складними
Студентам стає нудно, якщо завдання надто легкі, і вони не бажають виконувати завдання, які надто складні. Переконайтеся, що завдання є складними, але не надто важкими.
2. Контролюйте рівень тривожності
Це стосується рівня тривожності учнів у класі. Хоча ми завжди підтримуємо комфортну атмосферу, певний рівень тривоги допоможе студентам зосередитися та додасть їм енергії.
Ось чотири основні сфери, де ви можете контролювати тривогу:
a) Час. Встановлення обмеження часу на завдання може збільшити тривогу. Якщо ваші учні здаються схвильованими, щоб закінчити, дайте їм більше часу. Якщо ви виявите, що учні не зосереджуються, скоротіть час, відведений на виконання завдання.
b) Видимість. Тривога посилюється, коли студентів просять виконувати завдання перед людьми. Чим більше людей дивиться, тим більше тривоги; чим менше людей дивиться, тим менше хвилювання.
c) Близькість. Мається на увазі близькість учителя до учня. Якщо учень не виконує завдання, наближення до цього учня зазвичай змусить його або її зосередитися на завданні.
d) Очікування. Встановлення чітких цілей і рівня досягнень для класу посилить занепокоєння до рівня мотивації для тих учнів, які зазвичай докладають мало зусиль. Це також знизить рівень хвилювання для тих студентів, які серйозно ставляться до своєї роботи.
- Показуйте учням їхній прогрес і успіх
Якщо студенти не вірять, що вони можуть щось зробити, або якщо вони не бачать свого прогресу, вони навряд чи будуть підходити до завдань з ентузіазмом. Зберігайте завдання та тести, щоб підтвердити, що вони навчаються. Також попросіть студентів повернутися та виправити свою попередню роботу. Це проілюструє учням концепції, які вони розуміють, а також вкаже на сфери, з якими у них виникли труднощі.
- Забезпечте зворотний зв’язок
Надаючи прямий і негайний зворотний зв’язок учням після тестів, або під час викладання нових аспектів, учні знатимуть, у чому полягають їхні сильні та слабкі сторони. Як вчитель, ви зможете оцінити, що працює, або як скорегувати свої уроки, щоб забезпечити прогрес учнів.
Ось кілька прикладів того, як студенти можуть отримати миттєвий зворотний зв’язок щодо свого прогресу:
a) Дайте студентам сторінку критики з контрольним списком, коли дається завдання або після того, як завдання було виправлено.
b) Встановіть у класі пункти самоконтролю, де учні зможуть шукати будь-які запитання, які у них можуть виникнути.
c) Попросіть студентів разом попрацювати над кількома проблемами, перш ніж вони працюватимуть самостійно.
d) Нехай учні порівняють свої відповіді з відповідями сусіда.
- Використовуйте інтереси учнів
Це сприятиме допитливості в класі, і студенти будуть більше зосереджуватися на уроці.
Ось два основних способи підвищити зацікавленість учнів у класі:
а) Новизна – зробіть щось інше або по-іншому.
Все, що додає спонтанність у класну кімнату, природним чином викличе інтерес і зосередженість ваших учнів. Якщо вони ніколи не знають, чого очікувати в кожному класі, вони, як правило, будуть більш охочі вчитися, ніж якби вони робили те саме в кожному класі. Деякі приклади того, як внести новизну в клас, включають: перепланування кімнати розробку нової гри для повторення з використанням мистецтва та музики незвичайними способами принесення цікавих артефактів до класу (наприклад, щось із вашого дому).
b) Знайте своїх учнів.
Коли ви перебуваєте на вечірці чи в громадських місцях і чуєте своє ім’я, воно завжди привертає вашу увагу. Використовуйте на уроці імена ваших учнів і називайте їх з різних причин. Крім того, запам’ятовування та використання інтересів ваших учнів у вашому плані уроку та діяльності дасть їм додаткову мотивацію залишатися зацікавленими та зосередженими.
Переконаний, що такий алгоритм дій додасть мотивації студентам та підтримає їхній інтерес до навчання.