Я до кожного учня треба шукати найбільш підходящий варіант вивчення іноземної мови вважаю, що, тому що ми всі різні й кожен по різному усвоює урок. Программа повинна бути, беззаперечно, але, я вважаю, індивідуальна.
Щоб сформувати программу, треба поспілкуватися з учнем та коли буде видна чітка потреба в більш продуктивному напрямку, робити висновки: швидкість засвоєння, рівень бази знань, рівень концентрації учня,зацікавленість. Підняти інтерес, справа нелегка. Діти не всі люблять вчитися. Треба бути талановитим учителем-пояснити дитині, що іноземна мова дуже потрібна у наш час та обов'язково пригодиться у майбутньому. Це можливість мандрувати, вчитися та працювати за кордоном. Мати більше зарплатню престиж та читати або дивитися фільми в оригіналі без перекладу, який не завжди точний, чути справжню гру акторів.
Коли я зрозумів, що іноземна мова мені потрібна, то дуже пожалкував, що не дуже вчив її у школі. Моя перша мова була французька. Я помітив, що там дуже багато схожих слів, як в нашій.
Кожна мова гідна, щоб її вивчали. Головне не кидати і не опускати руки. Достатньо хоча б однієї години на день й прогрес неминучий. Намагайтеся перекладати свої думки, вислови, якісь фрази з телевізора або газет на ту мову, яку вивчаєте. Я завжди кажу, що головне не те скільки ти знаєш слів, а те, як ти правильно можеш використовувати їх, я маю на увазі: конструкції, граматику, речові обороти.
Не треба поспішати намагатись говорити, краще повільніше, але правильно. Швидкість прийде сама згодом. Головне,що Вас зрозуміють і ви нічого не наплутаєте. Як здорово, коли тебе розуміють люди з інших країн. Намагайтесь читати зарубіжну літературу і повільно звикати до тієї мови, це дуже допомагає перестроюватися. Ведіть діалоги з тими хто теж вивчає "Вашу мову".
Кожен раз, коли ви будуєте речення, обов'язково згадуйте граматичні правила, які Ви вивчали, щоб правильно вистроїти конструкції. Допоки це не стане автоматично. Читаючи іноземний текст ,можна навіть розуміти невідомі слова по смислу суті речення, але це буде, коли Ви дойдете до середнього рівня.
Одного разу, коли я був за кордоном до мене часто зверталися туристи з проханням допомогти або проінформувати про щось і було дуже цікаво спілкуватися з ними, це враження захопило мене. Я зрозумів, що не дарма вивчаю іноземну мову. Обов'язково поїду ще. Практика з нативними спікерами, це дуже важливо й корисно для всіх вивчаючих іноземну мову. Також важливу роль у перекладі, я вважаю, мають ідіоми, які не перекладаються дослівно, а мають інше значення, їх теж треба знати, щоб правильно зрозуміти Вашого співбесідника.
Дуже корисно робити різноманітні тести з англійської, вони дуже добре допогають зрозуміти правильність застосування граматичних випадків. Якщо у Вас не буде з ким поспілкуватися на тій мові, яку Ви вивчаєте, рекомендую скачати відповідні додатки зі спілкування з іноземцями та обрати необхідну мовну пару у пошуку.
Ми не повинні бути поділені мовними бар'єрами, чим більше ми знаємо іноземних мов тим більш наше сприйняття цього прекрасного й різноманітного світу. З появою інтернету, люди почали використовувати його і у освітніх намірах,це дуже зручно.
Життя-це спілкування,та спілкування-це життя. Як цікаво знати думку та культури інших людей з інших країн. Мене дуже вразила повага туристів до намагання спілкуватись їхньої мовою, вони дуже дякували, були привітні й ввічливі.
Якщо хтось думає,що іноземна мова дуже швидко вчиться, то той дуже помиляється-це дуже-дуже важка справа упершу чергу з самим собою, а потім вже у досягненні своєї мети. На те потрібні цілі роки, але почати завжди має сенс і ніколи не буде пізно. Воно вартує того.
Рекомендую - не витрачайте час на непотрібні соцмережі, краще повільно, але впевнено крокувати до своєї цілі. Дуже сильну маю повагу до таких людей. Буде дуже багато причин кинути вивчення, але не відступайте. Жоден день не повинен пройти дарма. У кінці кожного дня запитайте себе. Що я сьогодні вивчив? What did i learn today? Пам'ятайте, ті інвестицій, які Ви вкладете у знання, повернуться Вам обов'язково. Ви повинні знайти доброго репетитора, який стане Вам не тільки учителем, але і мотиватором. Як приємно спостерігати вчителю, коли його учні досягають вершин знання.