Навчання на свіжому повітрі

Багато людей, які беруть участь у вихованні молоді, погоджуються з важливістю виходу на свіже повітря. Будь-то захопливий футбольний  матч, біг навколо дитячого майданчика в обідній час чи просто швидка прогулянка до школи та назад на початку та в кінці дня, користь для здоров’я молодих людей очевидна.

Все більш визнаним стає те, що відкрите повітрія саме по собі може бути чудовим місцем для навчання. Таке навчання є неймовірно цікавим та корисним. Та цікавим є й той факт, що повернувшись у клас після таких занять, діти стають більш уважними і проявляють більше зацікавленості.

Перебуваючи на відкритому повітрі, діти бачать зміни в навколишньому середовищі. Це  дозволяє їм розвивати навички спостереження. Спостерігаючи за одними й тими самими об’єктами, діти самі, без статей у підручнику та фотографій, помітять, які зміни відбуваються в природі. Ще краще, якщо в дітей буде можливість проводити досліди. Досліджувати навколишнє середовище учням дуже подобається, адже діти не завжди розуміють практичність матеріалу, що дають у підручниках. Довкілля – це близьке й потрібне. А відкриття, зроблені самотужки, найбільш вражаючі, захопливі. Вони найбільше запам’ятовуються та приносять найкращий ефект. Це дозволяє зробити процес навчання цікавим та потрібним.  Досліджуючи  безпечний, але «дикий» клас, учні використовують природні матеріали як реквізит у своїй грі. У такому зеленому класі  фантазія та винахідливість дітей безмежні. Рівень спілкування зростає, коли діти розробляють сценарії рольових ігор. Навички вирішення проблем вдосконалюються у відкритому середовищі, а рівень незалежності розвивається із такою швидкістю, яку, як правило, неможна побачити в класі - учні не відчувають потреби просити дозволу випробувати свої ідеї, і вони вчаться розпізнавати та оцінювати ризики для них самих.

Важливим є й те, що деякі діти, які намагаються керувати своєю поведінкою в класі, перевершують себе на свіжому повітрі, користуючись відкритим простором і користуючись можливістю працювати у своєму власному темпі. Діти поглиблюють свої знання та розуміння, коли навчаються - можливо, навіть не підозрюючи, що взагалі навчаються.

Можна побачити так багато переваг від підвищення впевненості в собі, самооцінки та самомотивації до вдосконалення навичок роботи в команді. Вони пишаються природним середовищем і піклуються про нього, збираючи підстилку, роблячи годівниці для птахів і будуючи притулки для міні-звірів.

Якщо ви підвищуєте самооцінку дитини, дозволяючи їй розвивати свою самостійність і керувати власним навчанням, то цілком зрозуміло, що ця дитина буде краще підготовлена ​​до свого наступного уроку і стане кращим учнем для цього досвіду. На свіжому повітрі діти вчаться по-іншому . А повернувшись до класу, діти спокійні та зосереджені у навчанні. Вони продовжують допомагати та підтримувати одне одного, а не просто покладатися на дорослих, як це робили раніше.

Тож потрібно використовувати кожну можливість провести заняття на свіжому повітрі. Це можуть бути екскурсії, дослідження, зустрічі з цікавими людьми, знайомство з їхніми професіями. Багато тем з трудового навчання передбачають роботу на відкритому повітрі. Цікаво та ефективно проходять уроки образотворчого мистецтва, якщо діти мають мольберти. Виконання натюрмортів в природі у різні пори року вдосконалює практичні навички та приносить емоційну насолоду. Та навіть не маючи мольбертів, можна й потрібно робити замальовки безпосередньо з натури. А в початковій школі взагалі на свіжому повітрі можна проводити будь-який урок. Тож успіхів і насолоди з користю для здоров’я!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Олена В.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;