Навіщо знати інтеграл оберненої тригонометричної функції?

“Я люблю математику!” – саме з цієї фрази варто почати будь-яку вечірку, якщо ви хочете провести наступні декілька годин, самотньо сидячи в кутку й роздумуючи над тим, що ви зробили не так.

У початкових класах, мій класний керівник на батьківських зборах, обговорюючи успішність учнів з обчислювальних наук, публічно нагородив мене ‘гуманітарним’ титулом. І, якщо бути чесним, я спокійно прийняв цей титул, бо страшенно не любив ані ділити в стовпчик, ані множити, ані будь-що пов’язане з тією клятою наукою. Чули щось про найжорстокіші китайські катування? Так от, я б краще з’єднався з бамбуком, аніж витрачав свій час на вивчення елементарних операцій з натуральними числами.

 Декілька років потому, я склав ЗНО з математики на 191 бал з 200 можливих, і класний керівник знову ж таки публічно це оголосив, бо я отримав найкращий результат в класі. Як бачите, мій титул втратив актуальність і я саме той, хто перейшов від позиції ‘математичний аутсайдер’ до позиції ‘Піфагорові тістечка, як ти так швидко рахуєш?!’.

І справа далеко не в тому, що мама виривала кожну сторінку зошита, на якій помічала будь-яку найнезначнішу помилку. І навіть не в тому, що тато давав мені по двадцять гривень за кожну хорошу оцінку. Я просто полюбив науку, якій ще недавно бажав найстрашнішого занепаду в розвитку, а то й цілковитого зникнення з лиця Землі. Я полюбив її, бо почав розуміти. А почав розуміти, бо полюбив. От такий якийсь виходить замкнений цикл. І в цей цикл я потрапив досі незрозумілим мені чином. Та я точно впевнений – що зв'язатись з математикою - одне з найвпливовіших рішень в моєму житті.

У серпні 2015 року, у “Journal of Neuroscience” (журнал неврології), вийшла стаття – дослідження, про те, як математика впливає на мозок. Учасниками дослідження 43 дитини, й експеримент тривав шість років їхнього життя – з 8 до 14. Протягом цього періоду науковці неодноразово проводили дітям різноманітні когнітивні тести (IQ, пам’ять, математика, читання), а також проводили сканування дитячого мозку «у стані спокою».

Не буду втомлювати вас науковою термінологією, її можна знайти в оригіналі статті, й узагальню зміст таким чином : діти, в яких були кращі стосунки з математикою, могли більш вдало використовувати можливості різних ділянок свого мозку, які не обов’язково були пов’язані з математикою, та й загалом, когнітивні здібності в них були на вищому рівні.

Я не насмілюсь пов’язувати інтелект та математику прямою лінією, ні, та я точно впевнений, що досконале знання математики піде на користь у будь-якому випадку. Математика прокачує основний людський м’яз у 21 столітті (дуже сподіваюсь, що ви подумали про мозок). Для правильного вирішення складних математичних виразів, рівнянь, задач, тощо, потрібна уважність, наполегливість, точність і акуратність. Чим регулярніше й інтенсивніше тренуються ці «м'язи характеру», тим сильнішими вони стають, тим частіше допомагають дитині в рішенні не тільки навчальних завдань, а й життєвих/побутових проблем. 

Давайте бути чесними - якщо 10-15 років тому перспективним вважалося вивчення іноземних мов, то зараз вільним володінням англійської/німецької/французької а то й декількох мов нікого не здивуєш,крім свого вчителя іноземної. Тепер професійна затребуваність багато в чому залежить від розуміння сучасних технологій, та тенденцій в їх розвитку, вміння мислити, абстрагуватися і здібностей до вирішення нестандартних завдань, які звісно ж потребують критичного мислення, аналітичних здібностей й всіх інших навичок, які допомагає розвинути математика. Математична тенденція знову повертається в моду, то ж вперед, знавці точних наук!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 9 користувачів

Автор: Роман Ч.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;