Особливості викладання англійської мови для дітей

Мова як засіб спілкування відіграє дуже важливу роль у соціальних відносинах між людьми.

Англійська мова - це перша іноземна мова, яку вивчають діти на дуже ранніх стадіях навчання. Основною метою викладання англійської мови в перші роки навчання є мотивація молодих учнів до готовності та впевненості у собі при вивченні англійської мови на вищих рівнях освіти. Деякі діти народжуються від батьків-поліглотів (білінгвів), тому їм доводиться засвоювати дві-три різні мови. Інші вивчають другу або третю мову, оскільки мають іммігрувати до нової країни. У наш час вивчення мови є необхідним для дітей, які хочуть іммігрувати до інших країн, щоб слідувати освітній системі та стати корисними членами або громадянами цих держав.

Вивчаючи мову, діти починають вивчати прості вирази. Діти вивчають абстрактні правила мови, яку вони слухають, і навіть вивчають вирази, яких ніколи раніше не чули. Надзвичайно важливо, щоб вчителі не лише спонукали дітей до вивчення мови, але й заохочували їх радо вивчати цю мову. Викладання англійської мови для дітей викликає особливе занепокоєння. Діти віком 8-10 років досить дорослі; Вони мають певну точку зору; Вони здатні описати різницю між фактами та вигадами; Їм цікаво задавати питання; Вони вірять у сказане та реальний світ, щоб виразити та зрозуміти значення / повідомлення; Вони мають різні думки щодо того, що їм подобається і що їм не подобається; Вони відкриті для того, що відбувається в класі, і просять пояснень у вчителя; вони можуть співпрацювати між собою та вчитися у інших.

Діти, особливо у віці 8-10 років, є компетентними користувачами рідної мови. У зв’язку з цим вони знають основні мовні правила своєї рідної мови. У цьому віці діти можуть розуміти тези та символи, узагальнювати мову та систематизувати її. Діти також здатні інтерпретувати значення. У контексті навчання більшість людей припускають, що діти вивчають іноземну мову так само, як вони вивчають рідну мову. В основному, діти мають потенціал у засвоєнні та вивченні іноземної мови, і навіть вони вивчають її швидше, ніж ті, хто вивчає іноземну мову після статевого дозрівання. Навпаки, діти менш здатні оптимально засвоїти іноземну мову.

Навчання дітей є делікатним і чутливим завданням з наступних причин:

-Діти сильно вмотивовані та енергійні

-Діти втягують в себе всю інформацію як губка

- Вони мають різне бачення іноземної мови

- Їх можна легко розчарувати та засмутити, різко реагуючи на їхні помилки

- Вони готові наслідувати та активно брати участь у вивченні мови

- Вони люблять роботу в групах

-Діти люблять незалежність

- Вони потребують поваги та уваги

- Вони легко вчаться у своєму оточенні

- Вони чудові конкуренти

 

Скажи мені, я забуваю. Покажи мені, я пам’ятаю. Залучай мене, я розумію (Давньокитайське прислів'я).

Діти, як правило мають коротший проміжок уваги та багато фізичної енергії. Вони дуже пов’язані з оточенням і їх більше цікавлять фізичні та матеріальні явища.

Викладання англійської мови для дітей відрізняється від викладання англійської мови для дорослих. Молоді учні вчаться інакше, ніж дорослі. Вони легко нудьгують, втрачаючи інтерес через короткий проміжок часу. Для того, щоб тримати їх залученими, необхідно доповнити діяльність великою кількістю яскравих зображень, іграшок, ляльок або предметів. Використовуючи ці заходи, вчитель може зробити введення мови приємним та зрозумілим. Чудова ідея викладання - зібрати корисні іграшки, ляльки, картинки, карти, календарі та іншу атрибутику для використання на заняттях. Використання жестів та мови тіла є дуже ефективним для молодих учнів, щоб вони зрозуміли мову. Більше того, вчителям рекомендується підтримувати активність та мотивацію дітей, використовуючи пісні, історії, ігри чи діяльність, підготовлену вчителем. Чим більше задоволення від занять, тим краще вони запам’ятають представлені мовні матеріали.

Один із способів зробити навчання цікавішим - залучити учнів до створення візуалізації. Залучення дітей до створення наочних матеріалів, пов’язаних із уроком, допомагає залучити учнів до навчального процесу, знайомлячи їх із контекстом, а також з відповідними словниковими запасами. Викладачі можуть використовувати пов'язане з мовою декоративно-прикладне мистецтво. Ми можемо запропонувати учням малювати різних персонажів або навіть створювати фігури. Для молодших школярів, які навіть не вміють добре малювати, запропонуйте їм скопіювати те, що ви або інші учні малюєте на дошці.

Попросіть учнів взяти з собою власні іграшки на уроки англійської мови. Використовуйте презентацію техніки «покажи та скажи», яка дає учням можливість представити свої предмети англійською мовою.

Оскільки маленькі учні мають короткий проміжок уваги, рекомендується швидко переходити від діяльності до діяльності. Не залишайтеся більше 10 хвилин на жодній діяльності, оскільки дітям, як правило, нудно займатися одним і тим самим. Так як діти легко посилаються на свою рідну культуру, завжди буде гарною ідеєю пов’язати мову та зміст уроку із культурою учнів, щоб персоналізувати урок та надати їм можливість пов’язати нову інформацію зі своїм життям. Щоб значення нових слів було зрозумілим, учитель може використовувати візуальні зображення, реалії та жести.

Нехай ваша дитина обирає.

Бути частиною процесу вибору - це чудовий мотиватор. Це також дозволяє вашій дитині вибирати ситуації, предмети тощо, які їй комфортно по-англійськи. Наприклад, ви можете заохотити свою дитину читати англійською мовою, вибираючи англійські книги разом у місцевій бібліотеці чи книгарні, або в Інтернеті.

Спробуйте вибрати правильний час, щоб заохотити дитину практикувати свою англійську мову. Вони повинні бути сприйнятливими та настороженими, а не втомленими та сварливими. Якщо ваша дитина буде під тиском працювати над своєю англійською мовою, вона буде відчувати стрес. Якщо після початку діяльності ви помітили, що ваша дитина не сприйнятлива, краще спробувати пізніше, а не змушувати її продовжувати.

 

Викладання дітей англійською мовою - справа непроста. Але це також не складно, якщо ми вже знаємо, як це зробити. Багато дослідників вважають, що успішний учитель повинен мати такі характеристики:

- Має бути енергійним і терплячим.

- Повинен любити дітей.

- Потрібно звертати увагу на індивідуальні особливості.

- Повинен заохочувати, заохочувати та заохочувати.

- Має допомогти дітям побачити гарні та корисні аспекти мови.

- Потрібно дозволити їм любити Вас як вчителя мови, а також полюбити нову мову.

- Має знати методи навчання.

Пам’ятайте: ми вчимось - навчаючи!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Іванна С.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;