Особливості підходу у підготовці до школи та навчання дитини з інклюзивністю

Я здобув двомісячний досвід роботи з дитиною, що має гіперактивність. До цього працював із звичайними дітьми і не зовсім знав, що мене очікує. Проте, цей досвід став для мене особливо цінним для майбутньої педагогічної праці у будь-якому напрямку.

Варто відзначити, що написано мало якісного матеріалу, для детального ознайомлення, відносно роботи з дитиною з гіперактивністю, як і з іншими інклюзивними особливостями. Але не потрібно впадати в паніку та взяти до уваги декілька важливих моментів, що значно спростять вам життя у майбутньому. Це не є детальний покроковий опис, як навчати дитину з інклюзивністю, але глобальний підхід до специфіки, який підійде, як для дітей з гіперактивністю, так більшою чи меншою мірою, для дітей з іншими особливими спектрами.

Перше і найважливіше: прийміть вашу увагу, якою вона є, з усіма плюсами і мінусами в її поведінці. Саме з прийняття варто починати працю як батькам, так і тьюторам, адже це допоможе уникнути вам багатьох розчарувань у невиправданих очікуваннях.

Другий момент: використовуйте єдиний підхід у навчанні та вихованні, якого ви будете неухильно дотримуватись. Це повинен бути детальний комплекс правил, які ви не порушуєте за винятком непереборних обставин. Наприклад: привчайте дитину до того, що вона така, як і всі і не має особливих переваг перед іншими дітьми (зараз, йде мова не про вимушені обставини, наприклад, вийти з класу, задля уникнення емоційного зриву). У протилежному випадку, щоразу, то тяжче буде відмовляти дитині без отримання агресивної відповіді. Пам’ятайте: поки дитина є менша, її легше навчити системи контролю (а щодо гіперактивної поведінки, то вага цього правила зростає у десятки разів). Система єдиного підходу може бути пристосована до дитини з будь-якою інклюзивністю. Вимагайте дотримання цієї системи і від тьютора, якого ви наймаєте.

Наступний момент: позитивний підхід повинен завжди переважати над запобіжним підходом. У цьому моменті важливо зберегти баланс з моментом, який я наводив вище (система єдиного підходу). Перш, ніж починати співпрацю, налагодьте добрий зв’язок з дитиною. Покажіть їй, що бажаєте лише добра, що хочете бути її другом та виявіть бажання допомогти. Лише після цього можете докоряти їй з любов’ю. Пам’ятайте: до тих пір, доки ви не налагодили зв’язок із вашим вихованцем, будь-яка, навіть ідеальна система правил не дасть бажаного результату. Налагодивши зв’язок із вихованцем, переходьте до наступного моменту.

Налагодьте постійну заохочувальну систему у навчанні. Це вкрай важливо для дітей з гіперактивністю, але на мою думку, система мотивацій працюватиме для дітей з будь-якою інклюзивністю. Це можуть бути, як нагороди у короткотривалій перспективі, так і нагороди за накопичувальною системою. Це може бути, в залежності від ваших фінансових можливостей, як дорожчі подарунки, так і дешевші, а можливі і ті, які зовсім не потребують фінансових вкладень. Основна мета заохочувальної системи – не розбестити дитину, а прищепити їй на рефлективному рівні, добру систему навичок та цінностей.

На завершення: будьте терпеливі і приготуйтесь до розчарувань. Це також відноситься до будь-якої інклюзії, незалежно, від її рівня її тяжкості. Ви, краще за всіх знаєте її слабкі сторони. Якщо ви найняли тьютора – то щиро поділіться із ним цією інформацією у випадку, коли готові йому довіритись. Пам’ятайте, що навички дитини лише формуються і можуть бути кроки назад в успішності. Якщо ви це зрозумієте, то уникнете багатьох зранень, як для себе, так і для свого вихованця. Якщо дитина не дотягує в одних навичках до рівня своїх однолітків, то це обов’язково компенсується в інших.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Андріан Г.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;