План уроку англійської мови для студентів середнього рівня. Тема: Прикметники.

Тема: Прикметники.

Рівень: Лише студенти середнього рівня.

Вік: 13-15 років.

Час: Одна година.

Мовні навички: Слухання, спілкування, плавність мовлення

Мовні цілі: Студенти із слабшим рівнем англійської мови мають навчитися використовувати прикметники емоцій (наприклад, happy, calm тощо) для того, щоб описати своє улюблене місце. Вони повинні написати 5-7 прикметників і використати їх як в усній формі, так і на письмі для свого опису.

Методологія: Комунікативний підхід.

Матеріали:

-  вирізки з журналів, які містять прикметники;  фотографії з різних місць (гори, місто, парк, кімната тощо); кольорові олівці; кольоровий папір; ножиці; клей; олівці.

Процедура: Студенти повинні володіти словниковим запасом у приблизно 10 прикметників емоцій і бути в змозі вимовляти їх англійською мовою фонетично правильно. Перед початком уроку, вчитель повинен посортувати, проаналізувати старі журнали і вирізати сторінки, які містять прикметники, надруковані яскравим, жирним шрифтом.

Розминка: Учні працюють в парах і обговорюють свої хобі, школу, подорожі та улюблені місця.

Огляд: Вчитель показує учням вирізки з журналів, де персонажі висловлюють різні емоції. Студенти розказують, які почуття виражають герої журналів і водночас відновлюють в пам’яті прикметники емоцій з попереднього уроку, наприклад lovely, splendid, wild, pleasant, attractive, adorable, elegant, adorable, homely, magnificent.

Попереднє завдання: Вчитель представляє тему “місця”, показуючи фотографії з різних місць (гори, міста, парки, кімнати тощо) і прикметники емоцій на кольоровому папері, наприклад, in love, proud, lazy, excited, sad, angry, crying, curious, puzzled, happy, щоб описати улюблені місця студентів для відпочинку і розваг. Вчитель кладе прикметники поряд з місцями для розуміння їх значень.

Завдання: Викладач просить учнів скласти діалоги, де вони повинні будуть використати якомога більше прикметників зі своїми улюбленими місцями і тоді студенти муситимуть розіграти свої діалоги.

Необхідно дати завдання учням, посортованих по групах, зіставити ці прикметники з багатьма картинками з різних місць.

Важливо дати студентам прослухати вимову прикметників емоцій з аудіословника.

Заключення: На основі розданих картинок і зіставлених прикметників учні намагаються скласти оповідання, де йтиметься про події, які трапились з ними. Викладач його перевіряє, щоб зрозуміти, чи досягнуто мовних цілей.

 

Автор: Маркіян Т.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Ментальні вправи у кундаліні-йозі

Стаття описує деякі ментальні вправи у кундаліні-йозі, які покажуть те, що можна домогтися впливу енергії на тіло.

Автор: Тарас Г.

IELTS vs TOEFL: що обрати?

Яке воно - протистояння між двома найпопулярнішими екзаменами з англійської мови? Гайда розбиратись!

Автор: Соломія Я.

Як написати власне висловлення на ЗНО на високу оцінку?

Як уберегти себе від поганого результату ЗНО з української мови і літератури. Структура власного висловлення, особливості написання, поради.

Автор: Лілія Ш.

Фундамент жизни и вокала. Развиваем правильное дыхание

Основы вокального дыхание, виды дыхания, опора. Функционально значение работы диафрагмы и упражнения помогающие почувствовать диафрагму и научится управлять ею.

Автор: Анастасія М.

Ідіоми англійською про сніг і тематична підбірка «Ялинкові прикраси»

Після прочитання цієї статті святковий настрій і нові знання з англійської - гарантовано!

Автор: Тарас Ш.