Позитивний настрій на занятті англійської мови з підлітками

Рейтинг:
Детальніше»Всі блоги користувача

У підлітків, як правило, велика повага до свого вчителя, тому похвала від вчителя має велике значення для них. Діти у віці від 12 до 16 років потребують високих рівнів похвали та зміцнення впевненості в собі, а в старшому віці студенти прагнутимуть не так похвали, а як комфортного мотиваційного середовища.


Вчитель – це саме той, хто встановлює тон для класу та подає приклад поведінки, необхідної для студентів.

Вчитель повинен сформувати такі відносини у класі, щоб кожен почувався комфортно для обміну знань та навчання. Атмосфера такого роду може бути створена шляхом організації такого класу, де до всіх учнів ставляться однаково, де вчитель зацікавлений у студентах та їхньому житті, і де учитель дає їм зрозуміти, що він або вона також вчиться чогось у студентів.


Пропоную 5 способів того, як вчитель зможе сприяти позитивному настрою на занятті з англійської мови
:


1. 
Хваліть студентів! Робіть все можливе, щоб ваші учні почувались впевненими в собі, наприклад, якщо студент дає правильну відповідь, можна використати такі фрази: “Good job!” / “Well done!”/ “Good for you!” (“Молодець!”), “That’s much, much better!” (“Зараз набагато краще!”) “I’m proud of your work today” (“Я пишаюся твоєю роботою сьогодні”) тощо.


2.  
Демократичність, тобто, завжди дозволяйте своїм студентам обирати улюблені види діяльності або змінювати його, якщо бачите, що їм нудно або якщо учні показують хороші результати. Наприклад, дозвольте їм вибирати гру, яка їм подобається. Це дасть їм час розслабитися і повеселитися.


3. 
Гуманність. Якщо студент не зробив домашнє завдання і має об’єктивну причину на це, не перевіряйте його в нього / в неї.


4. 
Гордість за прогрес. Час від часу давайте учням ті самі завдання, що й пів року тому, де вони робили помилки. Цього разу вони зроблять менше помилок, і якщо це станеться, підкресліть, що вони досягли прогресу, покажіть їм різницю між роботами. Після цього вони будуть пишатися собою та стануть більш вмотивованими.


Якщо ж деякі студенти роблять великі успіхи в класі, подбайте про кольоровий сертифікат для них і напишіть: “
thiscertificate is awarded to the most active student in the class (“цим сертифікатом нагороджується  найактивніший студент в класі”). Учні будуть знати, що їхня праця цінується і будуть більше прагнути до успіху.


Можна також зробити “
wall of honor” (“стіну честі”) і розмістити найкращі результати контрольних робіт на стіні. Учні будуть пишатися своїми результатами, а решта спробує писати тести краще.


Після досягнення значного прогресу учнів в складних речах можна видавати винагороди, пов
язані з навчанням, наприклад, блокноти, олівці, гумки тощо.


5. 
Індивідуальність. Складіть приклади речень, включаючи матеріал граматики та інформацію про захоплення чи хобі своїх студентів, про які ви в курсі. Такий підхід сприятиме учнів почувати себе унікальними та сформує в них усвідомлення своєї індивідуальності. 


Отже, комбінуйте і використовуйте вище подані способи і значний прогрес в навчанні ваших студентів гарантований!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Маркіян Т.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Пам’ятка для читачів німецькомовних текстів

Декілька порад для тих, хто вивчає німецьку мову і стикається з труднощами під час роботи з текстом.

Автор: Ольга П.

Гендерні відмінності у тренуваннях: особливості та рекомендації

Розуміння цих відмінностей може допомогти створити більш ефективні та індивідуалізовані програми тренувань для обох статей.

Автор: Анастасія Ш.

Інтеграція математики з іншими предметами: міждисциплінарні проєкти

Стаття досліджує інтеграцію математики з іншими предметами через міждисциплінарні проєкти, показуючи, як такий підхід розвиває критичне мислення, мотивацію та креативність учнів.

Автор: Вадим П.

Мови програмування

Як вірно, та з чого розпочати, можна собі сказати, або говорити доволі часто.

Автор: Андрій Б.

Здоров'я мозку та біохакінг

Програми для покращення когнітивного, емоційного, фізичного та психологічного здоров'я.

Автор: Наталія Д.

Фітнес-подорожі: поєднання відпочинку і тренувань

У цій статті ми розглянемо, що таке фітнес-подорожі, їх переваги, популярні напрямки та типи програм.

Автор: Наталія Д.

Інші новини:

;