Робити домашнє чи почати з початку?

Часто до мене приходять учні, батьки яких кажуть, щоб ми лише йшли за шкільним підручником та виконували домашнє завдання. Але чи дійсно такий метод навчання буде ефективним і принесе якусь користь?

І так, буду з вами відвертою, репетитор дійсно може виконати ваше прохання та йти за шкільним підручником сліпо виконуючи домашнє завдання, але чи допоможе це вашій дитині у вивченні мови? Так, реперитору звісно так легше, не потрібно готувати додатковий матеріал, планувати урок. Дитина прийшла-відкрили підручник-вивчили нові слова-зробили домашнє-ось в година закінчилась.

Здавалося б, і батькам так легше. Дитина вже із зробленим перевіреним домашнім, і в школі за нього самі п'ятірки. Ідеально, чи не так?

Але тепер давайте з вами задумаємось над питанням, в більшості випадків все ж ви віддаєте дитину у руки досвідченого викладача саме з метою оволодіння певними знаннями, а не для механічного виконання вправи, яку дитина не розуміє. Невже вам не шкода витрачених часу та коштів?

В так, розберемося на певному прикладі. Є два хлопчики 4 класс. Один хай буде лише йти за підручником, а батьки іншого дозволили викладати матеріал на розсуд репетитора, не спираючись на шкільну програму. Обидва хлопці не знають навіть усіх літер алфавіту, а в школі уже потребують складних граматичних конструкцій.

В так. Спочатку батькам першого хлопця буде здаватись, що все ідеально, і оцінки покращилися, і домашнє завжди зроблене, ніяких проблем, ідеально ж, те, що вони й хотіли. В той час як у хлопця, що не виконував домашнє завдання, а почав вивчати англійську з репетитором з нуля все ще погані оцінки в школі, так і не зроблене домашнє завдання, так і не розуміє геть нічого з того, що вони зараз проходять в школі. Так, спочатку буде саме так, але поглянемо на ситуацію з плином часу.

Перший хлопець через декілька місяців все так і виконує домашнє завдання майже під диктовку, ну а що ж ви хотіли, алфавіт він так і не довчив, ми ж домашнє виконували. В школі так і отримує гарні оцінки, та от біда, а за контрольні та перевірки самі двійки, та й сказати нічого, крім завчених фраз не може. 

В цей час другий хлопець вже оволодів алфавітом, навчився будувати прості речення і, навіть, по трохи почав наздоганяти шкільну програму. Й оцінки починають ставати кращими, адже він може виконати будь-яке завдання не тому, що його проходили раніше, а тому, що він розуміє як це робиться. Розуміє структуру речення, напрацював словниковий запас. А далі більше..

Тож як ми можемо побачити на цьому прикладі все дуже неоднозначно. Так, якщо обрати другий спосіб-дитина не буде носити вам додому одні п'ятірки щодня, але чи в оцінках справа? Найголовніша задача-оволодіти мовою, зрозуміти її, тоді все оцінки самі полинуть вгору. Лише сліпе виконання домашніх завдань ніколи не принесе такого результату, адже спочатку ми пропрацьовуємо та наздоганяємо, а далі вже й проблем з оволодінням нової інформації не буде.

Для батьків, що зовсім не розуміють мову, яку вивчає їх дитина в школі, а все ж в школу потрібно робити домашнє можу запропонувати змішаний тип. Можливо на це піде трохи більше часу, але за цей час ми робимо і домашнє, особливо не загострюючи на ньому свою увагу, а іншу частину уроку приділяємо вивченню пропущеної інформації. Таким чином як би закриваємо дві потреби в одночас.

Але тут таки не потрібно забувати, що дорослі і діти дуже відрізняються, і майже жодна дитина не витримає сидіти півтори година за заняттями, тож їх обов'язково потрібно розбавляти рухливими іграми, чи навіть будь якими настільними іграми, на англійській мові, звичайно, щоб дитина не знудилась і не сприймала урок англійської як щось нудне і небажане

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Дар'я К.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

8 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія

Оскільки все більше з’являються запити на роботу із дітьми із СДУГ/РАС/дислексією тощо, в роботі спеціалісти логопеди повинні знати та використовувати принципи підтримки нейрорізноманіття.

Автор: Юлія К.

Схема хімічної реакції є, а з коефіцієнтами повне розчарування?

Перетворимо схему хімічної реакції з відомими продуктами, додавши відповідні коефіціенти

Автор: Анна Г.

Вивчати мову в мовному середовищі чи ні: проблеми з якими можна стикнутися

В статті розглядаються найпоширеніші труднощі, з якими стикаються новачки, які переїжджають в іншу країну з бажанням вивчити мову

Автор: Карина К.

Ефективна підготовка до TOEFL: ключові кроки

Ключові стратегії у підготовці до міжнародного іспиту TOEFL iBT

Автор: Світлана К.

What's the difference between BIG and LARGE, SMALL and LITTLE?

В англійській мові є два прикметника маленький та великий. В цій статті описується загальне правило вживання цих прикметників та їх відмінності.

Автор: Світлана Д.

Інші новини:

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

11.02.2024

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

09.02.2024

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

01.02.2024

Як вступити на дизайн в 2024 році

Як вступити на дизайн в 2024 році

31.01.2024

;