Що написати в блозі?

Здається, всі теми вже вичерпані, все написано? А за планом, який ви маєте сьогодні, - нова стаття (правильно, планування - одна із складових успіху). Але марно сидіти за комп’ютером, стискаючи по черзі кулак. Зрозуміло, що зміст блогу накладав відбиток на особистості автора. Але блогер не може весь час писати про себе чи про свої хоббі. Тоді що писати в блозі, щоб читачів ви зацікавили? Тим часом існує багато справді корисних порад.

 

1) Правило 30 відсотків

Фахівці рекомендують писати про все певною мірою. 30% статей мають бути присвячені темі блогу: інформаційні статті, глибока обробка статей іншими професіоналами, можливо, енциклопедичними текстами або з елементами навчання, але цікавими для вашої цільової аудиторії. Другі 30% - це публікації про ваш досвід у будь-якій галузі, вашу точку зору на деякі питання, експерименти зі різними видами діяльності. Наприклад, про те, як ви встановлюєте плагін або перевіряєте роботу служби. Зробіть скріншоти/записи/відео-записи своєї роботи. Потім доповніть ці матеріали своїми коментарями - це буде матеріал для вашої нової статті. Або взяти інтерв'ю з цікавою людиною - напишіть свою думку. І це знову нова стаття. Обговорення спірних тем працює чудово. Люди будуть сперечатися, збирати групи однодумців, і це швидка публікація та пошук нових відвідувачів та зворотних посилань. Ще одна третина (30%) - це новини на вашу тему, збірки цікавих статей з інших блогів, огляди нових продуктів та послуг. 10% - гумор. Деякі блогери сприймають цю пораду буквально, і кожен допис завершує анекдот чи смішне відео.

 

2) Ви винаходите велосипед?

Вам не потрібно кожного разу винаходити, вибираючи, що писати в блозі. В Інтернеті існує багато веб-сайтів, на яких ми можемо визначити, яка тема цікава вашій аудиторії. Ви побачите, які проблеми справді цікавлять користувачів. Просто детально дайте відповідь на один із запитів (не надто високочастотний). І ви перейдете на сторінку зі статтею саме тих цільових відвідувачів, які вже шукають цю інформацію. Якщо джерела немає - просто витратьте трохи часу і напишіть список із 10-50 тем, які можуть бути цікаві вам та вашим читачам.

 

3) Будь у тренді

Тема публікації може прийти в голову, читаючи поштові матеріали з вашого електронного листа. Тож підписуйтесь на цікаві блоги, приєднуйтесь до тематичних груп соціальних мереж. Шукайте ідеї для спілкування на форумах, участі у вебінарах. До речі, переваги вебінару подвійні. Ви отримуєте нові знання та нові ідеї. Питання в чаті - саме те, що хвилює людей. Їх можна взяти за тему для нової статті.

 

4) Відповіді в коментарях

Часто тему майбутньої статті можна знайти в коментарях читачів попередніх публікацій (або в блогах партнерів / конкурентів). А якщо у вас є власний список розсилки - перегляньте запитання передплатників. Відповідайте на них якісно та точно. Нехай читачі у вашому блозі знайдуть відповіді на всі свої запитання. А якщо відповіді немає - це відмінний привід дізнатися щось нове і висвітлити це питання на своєму ресурсі. Нарешті, ви можете прямо запитати у читачів, що б вони хотіли прочитати наступного разу. Живе спілкування з читачами принесе вам не тільки нові ідеї для публікацій, але й зростання зворотних посилань; підвищити популярність блогу в очах пошукових систем та соціальних мереж.

 

5) Статті Інструкції

Покрокові рецепти, статті-поради "Як зробити", посібники, що до найменших деталей відповідають на запитання користувачів - вони завжди залишаються хітами серед текстів для блогів. Відвідувачі обожнюють такі вказівки, оскільки вони просто повторюють автора - експерта у цій дії, і швидко отримують реальний результат. В ідеалі це справджується, якщо текст доповнено скріншотами або відеоконтентом. Такі поради забезпечені переписувачами, безліччю коментарів, любов’ю до пошукових систем та безліччю зворотних посилань.

 

6) Подивіться на джерело ідей

Не покладайтеся лише на натхнення і не тягнуть написанням тексту до останнього дня. Не забувайте про планування. Збирайте та «зберігайте ідеї». У вас повинні бути деякі заготовки, можливо, витяги з текстів, матеріали, які використовувались при написанні попередніх публікацій. Погляньте на них, ви обов’язково щось придумаєте.

 

7) Спілкуйся

Події блогосфери, участь у конкурсах мають стати чудовою можливістю написати статтю на задану тему. До речі, участь у конкурсах - це хороший спосіб заявити про себе, отримати відвідувачів та посилання на ваш веб-ресурс. А деяким людям вдається заробити навіть таким чином, оскільки перший та другий призи зазвичай складають кругленьку суму. Можливість поділитися своїми знаннями та порадами з читачами - приємно подвійно. Тож спілкуйтеся з колегами, партнерами, читачами. Знайдіть тему зі статтями, які ви могли б писати регулярно та без проблем.

Використовуючи наші поради, ви зможете зрозуміти складну сферу роботи блогера та досягти значних успіхів. Бажаємо вам удачі та креативного написання тем!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Ольга Б.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

8 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія

Оскільки все більше з’являються запити на роботу із дітьми із СДУГ/РАС/дислексією тощо, в роботі спеціалісти логопеди повинні знати та використовувати принципи підтримки нейрорізноманіття.

Автор: Юлія К.

Схема хімічної реакції є, а з коефіцієнтами повне розчарування?

Перетворимо схему хімічної реакції з відомими продуктами, додавши відповідні коефіціенти

Автор: Анна Г.

Вивчати мову в мовному середовищі чи ні: проблеми з якими можна стикнутися

В статті розглядаються найпоширеніші труднощі, з якими стикаються новачки, які переїжджають в іншу країну з бажанням вивчити мову

Автор: Карина К.

Ефективна підготовка до TOEFL: ключові кроки

Ключові стратегії у підготовці до міжнародного іспиту TOEFL iBT

Автор: Світлана К.

What's the difference between BIG and LARGE, SMALL and LITTLE?

В англійській мові є два прикметника маленький та великий. В цій статті описується загальне правило вживання цих прикметників та їх відмінності.

Автор: Світлана Д.

Інші новини:

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

11.02.2024

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

09.02.2024

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

01.02.2024

Як вступити на дизайн в 2024 році

Як вступити на дизайн в 2024 році

31.01.2024

;