Чимало батьків стикаються з проблемою підібрати  репетитора для своєї дитини, адже не знають, чим керуватись, щоб не витратити дарма такий дорогоцінний час і, звичайно ж, гроші. Тож  як не помилитися у виборі наставника для Вашої доньки (сина) і допомогти підвищити її (його) знання з певних предметів,читайте у цій статті.

 

Перш за все, слід розібратися, які цілі Ви переслідуєте. Що це означає? Чи то хочете підготувати дитину до ЗНО, ДПА або олімпіади, чи то просто підвищити знання Вашого «чада» по шкільній програмі (допомога у розумінні поданого вчителем  на уроках матеріалу, підготовці домашніх завдань, контрольних та самостійних робіт).  Якщо учню потрібно підготуватися до ЗНО чи ДПА, то починати підготовку потрібно у вересні, як мінімум. Чому? Бо можна не встигнути осягнути програму (дивлячись з якого предмета), закріпити матеріал та використати на практиці. У будь-якій фірмі з підбору репетиторів є класифікація, згідно з якою Вам і запропонують обрати викладача, в залежності від предмета, досвіду потенційного наставника Вашої дитини, оплати погодинно, тощо.

Також сконцентруйте свою увагу і на анкеті репетитора, уважно її продивіться, перш ніж зробити вибір. Але памятайте, що для отримання результату повинні бути затрачені зусилля не скільки викладача, скільки самого учня. Основний відсоток успіху буде залежати від працьовитості дитини протягом усього періоду підготовки.

Не забувайте, що шкільний учитель у якості репетитора є не кращим вибором, адже його кваліфікації та досвіду може бути недостатньо для індивідуальних занять, наприклад, зі складним учнем.

 

Після «Інтернет-моніторингу» настає черга першої телефонної розмови з майбутнім викладачем.  Не забувайте, які деталі слід уточнити, щоб потім отримати результат, адже на Вас, як на матері (батьку),лежить відповідальність у правильному рішенні. Про всяк випадок, нагадаю, що повинно насторожити Вас: - репетитор одразу заявляє у який термін буде отримано бажаний результат. Викладач з досвідом не буде говорити про можливі прогнози, поки сам не познайомиться з учнем і проведе кілька занять;

 

   - репетитор позиціонує себе і свої методи дати знання в короткі  терміни (так званий, «інтенсив») . Це реклама і не більше. Тривалість кожного заняття повинна залежати від віку і підготовки учня.

 

А тепер те, що викладач має зробити ОБОВЯЗКОВО:


- ознайомити Вас зі своїми принципами і прийомами у роботі з учнем;

- на першому занятті провести пробне тестування, задля  виявлення  рівня знань учня, для того, щоб у подальшому планувати індивідуальні уроки з Вашою дитиною;

-  продемонструвати рівень своїх реальних  знань , а не дипломи і відзнаки;

- скласти чіткий графік і план роботи з учнем;

-  прислухатися до побажань дитини, а не давати матеріал зі своїх конспектів, пропускаючи питання учня.

 

 

Ось, здається, основні аспекти, які треба враховувати при виборі репетитора батькам. Памятайте, керуйтеся розумом,а не емоціями. Дайте час викладачу на розробку стратегії занять,аналіз перших результатів співпраці,  виявлення «пробілів» з обраного предмету. І не забувайте, що завдання вчителя – направити діяльність учня у потрібне русло, а все інше – це старання самої дитини.

 

 

Автор: Олійник Анна Вадимівна