Використання англійських пісень для вивчення нових слів: ефективність і ризики

Детальніше»Всі блоги користувача

Використання англійських пісень на уроках для вивчення нових слів є одним із найцікавіших та найефективніших методів, які можуть привнести новий рівень зацікавленості та мотивації учнів. Цей підхід має свої унікальні риси та впроваджувався в освітню практику багатьма відомими педагогами. Наприклад, відомий американський викладач і автор методичних посібників Пол Саймон зазначав: "Музика — це універсальна мова, яка здатна пробудити емоції та зацікавленість, що сприяє ефективному засвоєнню нового матеріалу". Або як стверджує професор психології музики Клаудія Гримм, "Музика має унікальну здатність збуджувати нейронні мережі, що сприяє глибшому запам'ятовуванню і розумінню інформації".

Унікальність методу

Під час моїх подорожей країнами Азії, я часто спостерігала, як цей метод активно використовується у школах та навчальних центрах. Учні з великим задоволенням вивчали нові слова та фрази через популярні англійські пісні. Це не лише робило процес навчання цікавим, але й давало змогу краще запам'ятовувати нову лексику завдяки повторенню текстів пісень. Відомо, що музика має потужний вплив на нашу пам'ять, і це є однією з головних причин ефективності цього методу.

Кому підходить цей метод?

Методика використання пісень особливо ефективна для дітей та підлітків. Для молодших учнів і початківців ідеально підходять пісні з простими текстами і повторюваними словами. Наприклад, пісні як "Twinkle, Twinkle, Little Star" чи "The Wheels on the Bus" добре підходять для засвоєння базових слів і фраз. Ці пісні допомагають учням легко запам'ятовувати нову лексику завдяки повторенню і простоті тексту.

Для більш досвідчених учнів і підлітків слід обирати пісні з складнішими лексичними і граматичними конструкціями. Наприклад, пісні "Everything At Once" від Lenka або "Call Me Maybe” від Carly Rae Jepsen можуть бути корисними для розвитку словникового запасу і розуміння більш складних граматичних структур. Ці пісні містять розширений лексичний запас і цікаві граматичні конструкції, які сприяють поглибленню знань і навичок. 

Як правильно використовувати метод і які можуть бути негативні наслідки?

Для того, щоб метод використання англійських пісень був ефективним, важливо дотримуватись кількох ключових аспектів. По-перше, слід ретельно підбирати пісні відповідно до теми уроку і рівня підготовки учнів. Важливо також враховувати культурні особливості і контекст пісень, щоб уникнути непорозумінь.

У моєму досвіді з учнями 7 класу, популярні треки, такі як "The Fox (What Does the Fox Say?)" або "Believer", хоч і мають 100% прихильність аудиторії, але все ж виявилися проблемними. Це пояснюється:
a) швидким темпом пісень;
b) злиттям слів в одне ціле;
c) надмірним захопленням учнів, що зміщує фокус.

Тому необхідно ретельно підбирати пісні з чітким і зрозумілим текстом, відповідним до рівня учнів. Це допоможе уникнути проблем, пов’язаних із швидким темпом і складними виразами, які можуть ускладнити сприйняття матеріалу.

Для кращого засвоєння нових слів доцільно розбирати текст пісні детально. Це включає пояснення незнайомих слів, прослуховування пісні кілька разів і повторення куплетів. Також корисно проводити обговорення контексту пісні, щоб допомогти учням зрозуміти її сенс і краще запам'ятати нову лексику.

Така систематична і продумана робота з піснями може суттєво підвищити ефективність вивчення мови і зробити процес навчання цікавим і корисним.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор та репетитор на BUKI: Аліна А.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Інші статті викладача

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора