Вплив на підсвідомість студента у процесі навчання англійської мови

Не є великим секретом те, що вчитель впливає на студента, як і студент впливає на вчителя. Але давайте попробуймо з’ясувати детальніше про вплив вчителя на студента.

 До речі, студентом будемо вважати будь-кого, хто вивчає щось, зокрема у цьому випадку англійську мову, а вчителем – будь-яку людину, котра навчає чогось, зокрема англійської мови.

Якщо розглядати як і вчителя, так і студента з точки зору складових свідомості та підсвідомості, вчені, психологи та педагоги вважають, що саме підсвідома складова – досить важливий компонент, який у великій мірі відбивається на свідомості. Також вважають, що на рівні підсвідомості ми всі поєднані.

Коли ми працюємо зі студентом тривалий час, ми впливаємо на його підсвідомість. Звичайно, це виражається, коли ми пояснюємо граматику. Але у найбільшій мірі це виражається коли розмовляємо на певні теми англійською мовою. Це відбивається на результатах навчання. Студент отримує додаткову мотивацію вивчати мову.

Американський психотерапевт Мілтон Еріксон був один з найкращих спеціалістів у веденні комунікацій з людьми. Він роками працював над своєю підсвідомістю та удосконалив її до такої міри, що силою слова так впливав на підсвідомість інших людей, що це давало певні терапевтичні ефекти.

Вчителю необхідно весь час працювати над своєю підсвідомістю й удосконалити її до такої міри, щоб студент це явно відчував. Якщо він цього не буде робити, студент з часом почне це відчувати з негативної сторони. І навіть, якщо у вчителя – досить добрий рівень англійської мови, працювати з ним буде некомфортно.

Коли вчитель працює над своєю підсвідомістю, він не лише покращує її стан, але й збільшує обсяг своєї свідомості.

Розглянемо вивчення граматики ‘Умовні речення другого типу’. Після того, як вивчили граматику, пробуємо розглянути різні граматичні конструкції, зокрема 'IfIwereyou, Iwould…” Оскільки ми вже знаємо студента протягом деякого часу, ми можемо помітити речі, які не завжди й сам студент бачить. І якраз за допомогою непрямого припущення, можна підказати студентові, як і покращити рівень англійської мови, так і інші речі.

Зокрема, у моїй практиці був випадок, коли студентка знала граматику, мала достатній вокабулярний запас, але їй досить важко було розговоритися. Помітив, що у цьому випадку саме психологічний аспект був причиною цієї проблеми. Вона звикла до того, що все повинна бути ідеальним, і якщо розмовляти англійською мовою, то без жодних помилок. З однієї сторони, вона розуміла, що майже нереально розмовляти без помилок, а з іншої сторони, нічого не могла з цим вдіяти.

Мені достатньо було два заняття, щоб переконати її на рівні підсвідомості методом непрямого припущення, що ми всі робимо помилки у спілкуванні, і немає нічого поганого, коли ми розмовляємо з помилками.

Одна з моїх студенток навчалася за спеціальністю ‘Фінанси’ в економічному університеті. Вона настільки захопилася англійською мовою, що зрозуміла, що хоче не лише вивчати сама, але й навчати інших. Помітивши, що вона любить працювати з дітьми, висловив непряме припущення, що їй слід було б попробувати навчати англійської мови дітей. Студентка спробувала і зрозуміла, що це її покликання.

Звичайно, дуже важко досягти результатів, які отримав Мілтон Еріксон при роботі зі підсвідомістю, але завжди можна працювати з нею і досягти певних результатів, важливих як і для себе, так і для інших. Є різні методи роботи з підсвідомістю. Один з них, мій авторський, описаний у дисертації, яку я захищав під час навчання в університеті Марії Кюрі-Склодовської у Любліні, Польща. Але про це – в іншій статті, згодом.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Тарас Г.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;