Викладання іноземної мови, залежно від віку учня

Вік - визначальний фактор у вивченні мови.

Вік є дуже важливим фактором вивчення мови. Молодші учні відрізняються від старших тим, як вивчають нові мови. По-перше, молодші учні, які навчаються, краще вчаться в грі, тоді як дорослі знайомляться з абстрактним навчанням і мають більші здібності до аналізу. По-друге, маленькі учні швидше починають нудьгувати. Як правило, вони втрачають інтерес приблизно через десять хвилин. Однак, всупереч загальноприйнятій думці, молодші учні не кращі за старших у вивченні мови. Вони можуть краще імітувати точну вимову своїх вчителів, але, як правило, вони менш успішні у вивченні абстрактних понять. 

Які основні характеристики молодших учнів?

1. Маленькі учні швидко нудьгують.

Якщо діяльність не є цікавою та достатньо захоплюючою, маленьким учням швидко можуть занудьгувати. Це тому, що у них обмежена тривалість уваги. Як правило, через десять хвилин в них пропадає інтерес до вивчення, особливо якщо дитина навчається без ​​елементів гри.

2. Молодші учні орієнтуються на сенс.

Вони можуть розуміти сказане, не обов'язково розуміючи кожне окреме слово. Вони можуть не тільки здогадуватися і описувати сказане, але вони також реагують на це будь-якими мовними ресурсами, які вони мають у своєму розпорядженні.

3. Менші учні люблять відкривати для себе речі.

Їм властива допитливість та ентузіазм. Вони люблять пізнавати навколишній світ шляхом вивчення всього що їх оточує. Важливо при вивченні мови не зациклюватись на одній темі, а спробувати виявити, що саме, на даний момент, цікавить учня, і що він хоче дізнатися.

4. Вони віддають перевагу конкретній діяльності.

Згідно з теорією когнітивного розвитку Піаже, молодші учні все ще розвиваються. Тобто вони все ще пробиваються від конкретного до абстрактного мислення. На відміну від дорослих, які є більш аналітичними, вони ще недостатньо підготовлені до вивчення абстрактних понять, таких як граматичні правила. Для них важливо вивчення з залученням реальних предметів, обставин, та явищ, які вони можуть побачити, доторкнутися чи використати.

5. Вони більш егоцентричні.

Вони хочуть говорити про себе. При вивченні важливо зосереджувати увагу не тільки на матеріалі, що вивчається, але і на результаті вивчення учня, його досягненнях та діях. Крім того, діти віком до 12 років потребують індивідуальної уваги та похвали з боку вчителя.

6. Вони мають розвинену фантазію.

Маленькі учні мають розвинену фантазію. Діяльність, сповнена фантазією, є для них джерелом насолоди. Їм часом важко відрізнити реальність від уяви. Саме тому, при вивченні мови, слід приділяти увагу фантазіям дитини і, при можливості, використовувати фантазію в процесі вивчення.

7. Вони наслідують.

Вони вчаться, наслідуючи дорослих. Дивно, як діти наслідують і "відкривають речі" з самого раннього віку. Вони набувають навичок спілкування завдяки соціальній взаємодії. Отже, оскільки наслідування функціонує як інструмент навчання, корисно використовувати його, щоб навчити дітей нових навичок та знань. Пам’ятайте, що найкращий спосіб залучити дитину до вивчення мови - це показати приклад для наслідування, це в Ваших силах!

Кілька порад для вчителів, які викладають іноземні мови.

Завершення  певної діяльності, зазвичай, не повинно займати більше десяти хвилин. Не варто змушувати дитину повторювати довго певне слово чи вираз, якщо в учня не виходить. Це не дасть результату. Дитині буде нудно і, відповідно, зникатиме інтерес. Краще перейти до наступної вправи чи діяльності.

Зміст матеріалу, що вивчається, повинен бути цікавим та спонукати дитину до вивчення. Похвала дітей має першорядне значення: не забувайте заохочувати дітей до вивчення, акцентуючи увагу на їхньому результаті.

Оскільки діти намагаються наслідувати вчителя, він повинен бути гарним прикладом знавця мови та соціальної поведінки. Наприклад, вимова вчителя має величезне значення, діти чудово його імітують.

Діти реагують на сенс і краще вивчають мову за допомогою слухання та постійних розмов. Оскільки дітям подобається грати, відкривати для себе щось нове та використовувати свою уяву, діяльність, яка зосереджена на виготовленні речей, малюванні, розгадуванні загадок, співі, іграх, може бути дуже корисною.

Класна кімната повинна бути барвиста та простора, щоб можна було без проблем пересуватися. Діти повинні працювати в групах, а заняття повинні проходити в умовах безтурботності та легкості!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Іванна С.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Ведення логопедичного YouTube каналу з завданнями українською мовою

Ведення YouTube каналу з розвиваючими завданнями українською мовою може принести значні переваги для логопеда, особливо у взаємодії з батьками. Запрошую до перегляду розвивальних відео.

Автор: Марина К.

Онлайн заняття з використанням інтерактивних завдань, ігор та без них

Інтерактивні презентації та завдання відіграють ключову роль у сучасних методиках логопедії, особливо під час онлайн занять.

Автор: Марина К.

Коли очікувати перших результатів від логопедичних занять?

Ця стаття описує, коли можна очікувати перших результатів від логопедичних занять, наголошуючи на унікальності кожної дитини та впливі різних факторів на швидкість прогресу.

Автор: Марина К.

Показникові рівняння

Де можна зустріти, практичне застосування

Автор: Сергій Б.

Множина, її елементи

Різноманітні приклади

Автор: Сергій Б.

Куля та сфера

В чому різниця, приклади, застосування в житті

Автор: Сергій Б.

Інші новини:

;