Використання методології Eduscrum в навчальному процесі для формування певних компетенцій

 

Використання методології Eduscrum в навчальному процесі для формування певних компетенцій

Ефективно формувати і розвивати  компетенції можливо за допомогою використання гнучких проектних методологій Agile, зокрема, такий як eduScrum. Уявіть дітей, яких не потрібно підганяти, які самі по-справжньому відчувають відповідальність за завершення роботи. Ніхто не говорить дітям, що робити і як, встановлюються тільки вимоги до очікуваного результату, і діти самі хочуть його досягти. Більше не потрібно нав'язувати навчаються домашні завдання, вони формують його для себе самі - в тому вигляді, який вважають відповідним для розв'язуваної задачі. Коли ви перебуваєте в eduScrum-класі, ви відчуваєте енергію і загальний позитивний настрій.

Розглянемо докладніше, як саме eduScrum сприяє формуванню компетенцій учнів.

Використання методології Eduscrum в навчальному процесі для формування певних компетенцій



Командна робота.

Основна робота в eduScrum здійснюється командою учнів, при цьому нівелюються слабкі сторони кожного учасника за рахунок сильних сторін інших учасників, таким чином, з огляду на індивідуальні можливості кожного учня, команда видає найефективніші освітні результати. Тому робота в eduScrum починається з визначення сильних і слабких сторін учнів на підставі чого в подальшому формуються команди таким чином, щоб у кожній виявилися учасники з доповнюють один одного якостями. Майбутня необхідність спільно вирішувати поставлені освітні завдання допомагає учням зорієнтуватися в тому, як краще розподілити завдання таким чином, щоб кращі сторони учасників були максимально задіяні, а слабкі були прикриті сильними якостями інших членів команди. Обов'язкові гри на командоутворення і рефлексія за підсумками досягнутих результатів допомагають учасникам команд правильно оцінювати обсяг і якість свого вкладу в загальний результат роботи, кожен починає бачити свою роботу очима інших членів команди, що дуже важливо для формування об'єктивної оцінки підсумків роботи.



Комунікація.

Робота в команді передбачає вироблення таких якостей учнів як вміння спілкуватися, слухати і чути інших, висловлювати і доносити свої думки до абсолютно різних людей. Основна ланка eduScrum - це команда учнів, які працюють над проектом разом і постійно змушені комунікувати один з одним. Методологія eduScrum формує процес командної роботи так, що досягти результату в проектній роботі можна тільки разом, через допомогу один одному і взаємні пояснення незрозумілих моментів в роботі. Такі умови сприяють ефективній виробленні навичок комунікації і змушують їх постійно застосовувати на практиці, так як без взаємодії і спілкування робота взагалі не буде виконана, а проект не буде закритий.

 

Креативність.

Здатність бачити і застосовувати нестандартні рішення і вміння створювати нові інструменти для вирішення завдань в ситуації високої невизначеності - це обов'язкові умови ефективного розвитку в мінливому світі. eduScrum дозволяє навчаються самостійно вибирати, якими способами і прийомами вони будуть користуватися для роботи над своїм проектом, щоб досягти всі поставлені цілі і виконати всі критерії приймання успішного проекту. У початковій точці проекту навчаються не мають ні готового плану, ні інструментів для виконання проекту. Тому їм доводиться шукати свої власні способи для руху вперед по проекту. Це сприяє включенню як винахідницької, так і, одночасно, творчого мислення, що як наслідок веде до розвитку креативності.

 

Критичне мислення.

На жаль критика, часто асоціюється в учнів з неприємним процесом, що викликають негативні почуття і образи. Однак, сьогодні під умінням оцінювати інформацію критично мається на увазі не безапеляційне «сліпе» заперечення, але можливість розглянути ситуацію з усіх боків, як наслідок це призводить до можливості оцінювати інформацію критично з використанням аргументів «за» і «проти», а це в свою чергу дозволяє вибрати найбільш правильне і економічно доцільне вирішення питання. eduScrum передбачає такі правила командної роботи, які спрямовані на всебічне обговорення як надходить, так і конкретної діяльності кожного учасника - необхідно давати аргументовані і виважені пропозиції, обговорювати проблеми та можливі шляхи їх вирішення з різних точок зору, забороняється під час обговорень робити нападки на особистість , важливо промовляти про необхідність здійснення певних дій і оцінювати характер участі. Такий спосіб застосування критичного мислення дозволяє розвиватися кожному учаснику команди, не травмуючи інших.

Автор: Дмитро П.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Зборовский мирный договор. Ключевые пункты и значение

В этой статье подробно разобрано предпосылки, основные моменты и значение Зборовского мирного договора

Автор: Ярослав Б.

«Голод за полуницею» (Лексичні вирази та питання до статті "Beerenhunger" з німецькомовного журналу DEUTSCH PERFEKT (Juni, 2020)

Нарешті полуниця! Навряд чи є інший фрукт, на який люди реагують так емоційно. Для багатьох німців літо починається з перших полуниць, вирощених на власних фермах. Сезон врожаю означає великий стрес - адже цей фрукт потребує ретельного догляду та обережно

Автор: Дар'я М.

Розвиток критичного мислення на заняттях з англійської мови

Стаття описує важливість розвитку критичного мислення, зокрема і під час занять з англійської мови.

Автор: Тарас Г.

«Фінансові» ідіоми та переклад основних префіксів англійської мови

Гроші – це тема не лише фінансової сфери. Розмови про цей делікатний предмет ведуться постійно. Тому і нам не слід залишатися осторонь і гайда знайомитися з висловами, які точно допоможуть Вам передати свою думку більш виразно.

Автор: Дар'я М.

7 виразів англійської мови для щоденного спілкування

Окрім накопичення знань з граматики важливою складовою вивчення мови є бажання людини збагатити свій лексичний запас. Кожен день в англійській мові з’являються десятки нових виразів, які не слід залишати без уваги. С

Автор: Дар'я М.