Вивчення мов - несвідомий процес

Рейтинг:
Детальніше»Всі блоги користувача

Концепцію про несвідоме вивчення мов продемонстрував провідний фахівець з оволодіння мовою Стівен Крашен в ході багатьох досліджень, проте багато вчителів досі ставлять під сумнів. Якщо вчителі не можуть займатись виправленням помилок і викладанням граматики, то що вони повинні робити? Не дивно, що вчителі протистоять цій концепції, хоча дослідження говорять про інше.

У своєму власному випадку я виявила, що більша частина мого навчання відбувається підсвідомо. Під час читання нових уроків, статей чи книг я можу сказати, що у мене стає все менше і менше невідомих слів, і кількість моїх «відомих слів» просто зростає. В результаті, звичайно, я все більше розумію те, що читаю і слухаю. Але я набуваю багато з цих нових слів і фраз здебільшого, не знаючи, як я їх засвоюю. Збереження слів і фраз, очевидно, допомагає. Також іноді допомагає перегляд цих збережених слів та фраз. Проте збільшення кількості моїх «відомих слів» набагато більше, ніж кількості слів, які я зберігаю. Очевидно, що більшість цих слів я вивчаю випадково чи підсвідомо.

Я ніколи не вважала приємним чи корисним витрачати велику кількість часу на навмисне вивчення. Основна частина мого засвоєння мови - це скоріше підсвідомий процес, побічний продукт мого приємного залучення до переконливого змісту, читання та слухання та врешті-решт розмови.

Це не означає, що ці заходи не можуть допомогти. Вони дійсно допомагають у тій мірі, в якій представляють вплив мови. Вони є видами діяльності, які можуть допомогти нам помітити речі, але вони не є основним засобом, за допомогою якого ми вивчаємо мову, оскільки, як було сказано в цій публікації, вивчення мови - це здебільшого підсвідома діяльність. Я завжди виявляла, що якщо навмисно виставляю свою мову, навмисне, я раптом можу почати щось говорити. Я думаю, що це значно відрізняється від вивчення мови та вивчення математики, що, мабуть, є більш продуманим.

Несвідоме вивчення мови - не означає навчання під час сну. Швидше, говориться про одне з найбільш інтригуючих психічних явищ: здатність засвоювати складні та тонкі закономірності, що лежать в основі мови, навіть не усвідомлюючи. Для дітей таке «неявне» вивчення мови, здається, відбувається спонтанно в перші кілька років життя; проте у зрілому віці вивчення другої мови, як правило, далеке від зусиль і має різний успіх.

Настільки помітною є різниця між навчанням першої та другої мов - принаймні, коли це відбувається у формі навчання в класі - це може припустити, що несвідоме навчання не робить значного внеску у вивчення другої мови. Або це може свідчити про те, що типове викладання іноземної мови не в повній мірі використовує цей процес.

Проблема, з якою стикаються лінгвісти, полягає в тому, як перевірити, чи відбувається несвідоме навчання. Як ви можете розрізнити людину, яка свідомо розпізнає певний зразок або правило в мові, яку вони вивчають, і ту саму людину, яка несвідомо знає, що щось звучить правильно, просто тому, що її мозок вважає, що це правильно?

Новий підхід до вирішення головоломки, прийнятий доктором Джоном Вільямсом на кафедрі теоретичної та прикладної лінгвістики та його співробітником, доктором Джанні Леунгом з Університету Гонконгу, полягав у винайденні штучної мови. Учасників тестували, щоб перевірити, чи правильно вони набули, впродовж короткої години, розуміння закономірностей, вбудованих у штучну мову.

Прикладом їх техніки є навчити учасників чотирьом новим формам слова 'the' (gi, ro, ul і ne), сказавши їм, що форми кодують певний значущий вимір (наприклад, gi та ro повинні використовуватися для опису об'єктів поблизу , ul і ne для далеких об'єктів). Мета полягає в тому, щоб побачити, чи зможуть учасники спонтанно підібрати співвідношення з іншим, прихованим, значенням (наприклад, що gi та ul повинні використовуватися з анімованими іменниками, а ro і ne з неживими іменниками). Форми роману вкладені в англійські фрази на кшталт: «Я перелякався, коли обернувся і побачив лева за собою». Чи підбирають вони приховану модель під час тестування? "Відповідь так", - сказав доктор Вільямс, дослідження якого фінансувала Рада з економічних та соціальних досліджень. «Ми виявили значно вищий шанс відбору конструкцій речень, які були« граматично правильними »за прихованим зразком. Проте учасники не знали про те, що вони дізналися і як. Більше того, ми змогли показати вивчення одного і того ж матеріалу носіями двох типологічно дуже різних мов, англійської та кантонської ".

Дослідження відкриває вікно у несвідомі процеси навчання у свідомості та висвітлює важливий елемент, який має практичні наслідки для викладання мови. У кожному тесті увага учня була спрямована на частину речення, що містила прихований зразок. Спрямовуючи увагу, здається, що інші елементи побудови речення підхоплюються несвідомо.

"У ситуації викладання просто викладання правил мови може бути не єдиною відповіддю", - пояснив доктор Вільямс. “Натомість використання завдань, які зосереджують увагу на відповідних граматичних формах мови, може допомогти учням отримати доступ до несвідомих навчальних шляхів у мозку. Це значно збільшить швидкість засвоєння другої мови ". 

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 2 користувачів

Автор: Євгенія Х.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Методика навчання CLIL

Теоретичні засади методики CLIL та як підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови за допомогою даної методики?

Автор: Аліна С.

Важливість дихання під час тренування

У цій статті розглянемо, чому правильне дихання під час тренування має велике значення і як воно впливає на ефективність фізичних вправ.

Автор: Наталія Ф.

Інтерактивні методи викладання математики: як залучити учнів до активного навчання

Стаття описує інтерактивні методи викладання математики: використання технологій, гейміфікацію, проектне та колаборативне навчання, і їхню роль у залученні учнів до активного навчання.

Автор: Вадим П.

Зробіть вивчення англійської цікавим та захопливим

Пам'ятайте, що вивчення мови - це марафон, а не спринт.

Автор: Юліана Г.

Поєднання кардіо та силових тренувань

Поєднання силових та кардіо тренувань є ефективним підходом для зниження ризиків серцево-судинних захворювань, покращення загального фізичного стану та досягнення гармонійного розвитку тіла.

Автор: Наталія Д.

Порядок прикметників у реченні

Порядок декількох прикметників у речення в англійській мові.

Автор: Вікторія В.

Інші новини:

;