Підлітковий період охоплює вік від 13 до початку 20-х років. Підлітки не діти, не дорослі. Вони здатні подбати про себе, але не мають чітко визначеної ролі суспільства. Це призводить до того, що батьки та вчителі ставляться до них як до дітей, так і до дорослих. Важливо мати на увазі, що поза школою підлітки також можуть вперше виходити на роботу і відчувати свою довгоочікувану незалежність. Ці студенти приходять до того моменту, коли вони багато дізнаються про себе, про те, що їм подобається і що не подобається, формують свою думку та вчаться брати відповідальність, коли вони трохи більше розправляють свої крила в суспільстві.
Зараз підлітки досліджують, яке місце вони будуть займати в суспільстві. Їх погляд на світ змінюється, і під час цього часу підлітки можуть бути збентеженими, збудженими та розчарованими. Існує велика кількість емоцій, з якими вони також мають справу під час статевого дозрівання. У цей час підлітки схильні більше тяжіти до однолітків і менше до дорослих.
Уроки для школярів-підлітків повинні бути спеціально адаптовані до цієї вікової групи. Подібно до дітей, ця вікова група, як правило, має коротший проміжок уваги. Водночас вони мають риси дорослого, оскільки зазвичай навчаються добровільно або принаймні бачать цінність вивчення англійської мови для свого майбутнього. Підлітки зазвичай мають ціль або заздалегідь визначену мету вивчення мови, оскільки зараз вони планують дорогу у своє майбутнє. Члени сім’ї, які вважають, що англійська буде ключовою навичкою для їхнього майбутнього, також можуть тиснути на своїх дітей у класі. У цьому випадку ваші учні можуть не бути добровільними. У них є надії та мрії, які вони хочуть здійснити, і англійська мова може бути однією з навичок, необхідних для досягнення цих цілей. У цьому відношенні підлітки досить мотивовані вивчати мову, але одночасно нетерплячі, щоб досягти цієї мети якомога швидше і, можливо, роблять це, щоб порадувати сім’ю. Підлітки люблять бачити свій прогрес у класі, і важливо, щоб вони бачили, наскільки поняття, які вони вивчають, будуть актуальними для їхнього життя.
Порівняльні характеристики учня-підлітка
Викладання в класі підлітків може бути водночас складним і корисним. Підлітки перебувають у дуже цікавому віці; їх не можна класифікувати як дітей або дорослих, але вони зазвичай мають схожі характеристики в обох вікових групах. Підлітки не підходять до навчання з таким подивом і інтересом, як діти, але не так, як дорослі, оскільки також не підходять до навчання з такою зосередженістю. Всупереч відмінності між цими двома віковими групами, існують методики навчання, які будуть корисні під час навчання підлітків. Нижче буде показано схожі характеристики навчання, які підлітки мають як у дітей, так і у дорослих.
Підліткам як дітям …
- Потрібно бути фізично активними в класній кімнаті
- Необхідно зосередитися на завданні при собі
- Відчути мову через контакт
- Потрібно тримати тверду й справедливу дисципліну
- Треба отримувати винагороду
- У класі має бути позитивна і комфортна атмосфера
- Гумор та ігри є необхідними
Підліткам як дорослим …
- Треба ставити питання
- Потрібно працювати в групах і парах
- Треба викладати зрозуміло
- Потрібно розуміти актуальність діяльності
- Треба винагороджувати та виправляти
- Атмосфера в класі повинна бути позитивною і комфортною
- За необхідності використовуються гумор та ігри
Ці характеристики показують, що підлітки мають аспекти як дорослих, так і дітей. Усі ці риси необхідно враховувати, щоб створити найкращу атмосферу навчання для ваших учнів-підлітків.
Ці риси є важливими, але вони також дуже загальні, тому дуже важливо мати всебічне розуміння унікальних характеристик підлітків і підготувати себе до класу підлітків.
Коли хтось думає про північноамериканця, який проїжджає повз підлітковий вік, поняття примхливості, самовираження, конфліктності спадають на думку. Інколи відомо, що підлітки в один момент позитивні, щасливі та комунікабельні, а в інший — замкнуті, дратівливі та мовчазні.
Екстремальна поведінка в такій мірі спостерігається не у кожного підлітка, але в цій віковій групі дуже часто спостерігається примхливість. Коли вони помічають тілесні зміни, вони можуть відчувати сором’язливість перед однолітками та родиною. Коли підлітки намагаються знайти свою ідентичність і незалежність, вони схильні тяжіти до людей свого віку, а не до батьків. В основному це пов’язано з тим, що підлітки переживають як психологічні, так і біологічні зміни. Майте це на увазі, намагаючись спілкуватися зі своїми учнями-підлітками.
Схоже, що між членами сім’ї й підлітками існує постійний конфлікт, оскільки вони формують власні поглядів на світ і визначають, що є важливим у їхньому житті. Це може змусити їх поставити під сумнів авторитет і, в деяких випадках, спричинити конфлікт з учителями та батьками.
Щоб допомогти собі впоратися з усіма змінами, з якими вони стикаються, підлітки можуть проявляти велику творчість і самовираження різними засобами. Щоб зрозуміти комплексний світ, в якому вони живуть, вони використовуватимуть різноманітні засоби. Вчитель може використовувати розуміння змін, через які проходять підлітки, і позначення їхніх інтересів, щоб дозволити учням повністю розкрити свій потенціал. Річ у тім, що ви будете проводити урок, де особистісні навички та навички міжособистісного спілкування знаходяться в центрі уваги. Важливо розуміти своїх учнів-підлітків, щоб переконатися, що вони будуть охоче та комфортно брати участь.
Якщо ви пам’ятатимете про це, спілкуючись зі своїм підлітком-учнем, ви забезпечите успіх своїх уроків.