Давайте розберемось, як ефективно та результативно вивчати нові слова з англійської, для подолання мовного бар’єру. Попробуємо розглянути усі кроки вивчення нових англійських фраз та слів
1.Нова лексика повинна бути пов’язана тематично. Наприклад, вивчаємо тему “The Environment”, всі нові слова з нового списку повинні мативідношення до цієї теми.
- To recycle rubbish
- To release exhaust fumes
- To cut down trees
- Air pollution
- To pour waste into th eocean, the sea and river, etc.
2. З попередніх прикладів можна помітити, що ефективніше вивчати нові слова у виразах для того, щоб студент розумів, як їх застосовувати у мовленні та на письмі
- extinct species \ animal – вимираючі види або тварин, слово “extinct” найчастіше зустрічатиметься в такому словосполученні в даній темі.
3. Вживання нових слів та виразів у контексті. На першому уроці, коли вивчаються нові слова до теми, студент одразу повинен використовувати нову лексику у реченнях, для того, щоб розуміти, як правильно застосовувати нові слова. Сильніші студентиможуть складати речення самостійно, студентам початківцям вчитель допомагає складати граматично та стилістично правильні речення. Також вчитель у списку нових слів, може наперед підготувати приклади речень з новим фразами та словами.
For example: to recycle rubbish.
- To save the planet, we need to recycle rubbish
4. Інтенсивне відпрацювання лексики. Переходимо до практики, наступні наші завдання повинні будуть спрямованні на активне використання нових слів та виразів, за допомогою наступних завдань:
– лексичні вправи , які залежать від віку і рівня підготовки учня:
Matching (з’єднання українського перекладу з англійським словом, значення слова з словом )
Приклади
I. Match the translation
- to recycle rubbish а) вирубувати ліси
- to cut down trees в) переробляти сміття
- to release waste into the ocean с) випускати відходи в океан
answers: 1-b) 2.-a) 3.-c)
II. Match the definition to the words
1. deforestation a) the animals, that are disappearing because of harmful circumstances
2. extinct species b) the process of cutting down the tress in the forest or jungle
3. flood c) the increase level of water in the river
Answers: 1.-b) 2.-a) 3.-c)
III. Complete the sentences with the offered words (підстановка слів у реченні),
extinct animals. environment pollution, exhaust fumes
1. We need to take some measures to stop_________________and save our planet
2. ______________________need to be protected by law.
3. Cars and factories release ________________ into the atmosphere.
Answers: 1. environment pollution 2. Extinct animals 3. exhaust fumes
- кросворди, переплутанні літери у слові та багато інших вправи та ігри, змагання
- завдання читання, виконання завдань з розуміння прочитаного, де учні ще раз ознайомляться з використанням нових слів у контексті,
- аудіювання для фонетичного розпізнавання лексики та вдосконалення вимови,
- відеоматеріали, пісні, фільми з завданнями для перевірки розуміння матеріалу
- діалоги, дискусії, рольові ігри для практики мовлення та критичного мислення англійською мовою. Навіть початківці повинні починати поступово висловлювати свої думки англійською мовою коротеньким простими реченнями для практики мовлення та мислення іноземною мовою.
Усі ці правила я намагаюсь дотримуватись на своїх заняттях для того, щоб студент ефективно вивчив та використовував нові слова та вирази у майбутньому без будь яких перепонів та бар’єрів. Слідуючи цьому плану злегкістю можна розширити мовний запас та покращити усне мовлення