Як підходити до конфліктних учнів

Рейтинг:
Детальніше»Всі блоги користувача

З мого власного досвіду, конфліктними учнями я називаю тих, хто

а) Систематично не виконує домашні завдання;

б) Негативно налаштований на роботу

в) Має в певний час певні проблеми, які впливають на робочий процес

г) Агресивно себе поводить

Ми (вчителі) маємо розуміти, що наш учень не знаходиться в вакуумі наших уроків. В нього чи неї бувають важкі часи, мало сну, поганий настрій, тощо. Отож одразу відповім щодо останньої групи: якщо людина поводить себе агресивно або погано себе почуває - ви завжди маєте право відмовитись працювати з таким учнем. Але якщо ж ви все ж таки хочете працювати з агресивним учнем, то вам вкрай потрібно з'ясувати чому на вас направили цю негативну енергію, і переналаштувати людину під час вашого уроку на іншу, позитивну енергію. Як? Звісно через завдання - нічого нудного та рутинного, можна порухатись, можна послухати заспокійливі звуки чи музику під час завдань, граємо або читаємо/слухаємо/розмовляємо за сферою інтересів учня. Пам'ятаємо: агресія породжує агресію, тому обираємо шлях терпіння та цікавостей.

Не робить домашні завдання

Коли це не систематично, а з поважної причини - то звісно ми можемо дозволити учню інколи. Я не знаю вашої ситуації з конкретним учнем, тому буду наводити різні поради, оберіть ту, що підходить під ваш випадок. Якщо людина систематично не виконує те, що ви завдаєте, то

  • Виробити мотиваційну систему за виконані домашні завдання
  • Ввести покарання
  • Приділити 15 хвилин розмові з учнем про це
  • Змінити вид завдань, можливо вони не підходять учню

Важливо! Якщо це дитина, то також потрібно розмовляти з батьками. Можливо проблема в тому, що дитина перенавантаження іншими завданнями

Негативно налаштований на роботу 

Ця проблема виникає або коли людину змушують займатись (наприклад батьки дітей), або коли людина зневірилась в свої можливості (негативний досвід), або коли не до зайнять (багато роботи, проблеми). Нам в даному випадку байдуже яка з цих проблем призводить до негативу, бо вихід тільки один: такого учня потрібно зацікавити заняттям. Якщо ви гарний вчитель, то у вас звісно є "фішки" - ігри або вправи які легкі і цікаві для будь кого (якщо у вас ще немає, то шукайте про запас). Зробіть урок не просто вивченням матеріалу, зробіть шоу, або викличте сміх, дайте можливість вашому учню забути про весь інший світ та проблеми! Звісно такий урок має бути не кожен раз, тут потрібно знайти золоту середину між веселощами та нуднощами. Але завжди є змога знайти улюблені вправи або ігри, та використовувати їх напочатку або наприкінці заняття, або в якості заохочення.

Певні проблеми в певний час

Якщо проблеми дууууже великі - учень просто відмінить заняття. Отож розуміємо, що якщо зайняття є, то учень приорітизує вас над проблемами. Чому це важливо? Тому що в такому випадку людина прагне до знань, а отже урок маємо будувати максимально щільним, щоб не було часу на міркування о проблемах. 

Мабудь у вас виникло питання: але я ж заздалегідь планую кожен окремий урок, як все змінити під час уроку? Вміння адаптуватись в нашій сфері є пріоритетним. Вдома зробіть окремий документ куди пропишете усі ігри, усі вправи, щоб урок був цікавим та легким, туди ж закиньте різні посилання на відео або статті. Якщо за планом вивчення Future Continiuous, а ваш учень дуже втомився на роботі або в школі і немає сил на заняття, то просто через деякий час уроку подивіться відео. Якщо учень не робить домашні завдання і це вам не дає змогу рухатись далі - зробіть більше практики під час уроку або додатковий урок. 

Головне: на кожну задачу є своє рішення!

Рейтинг:4.33 з 5

На основі відгуків 6 користувачів

Автор: Світлана І.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Пам’ятка для читачів німецькомовних текстів

Декілька порад для тих, хто вивчає німецьку мову і стикається з труднощами під час роботи з текстом.

Автор: Ольга П.

Гендерні відмінності у тренуваннях: особливості та рекомендації

Розуміння цих відмінностей може допомогти створити більш ефективні та індивідуалізовані програми тренувань для обох статей.

Автор: Анастасія Ш.

Інтеграція математики з іншими предметами: міждисциплінарні проєкти

Стаття досліджує інтеграцію математики з іншими предметами через міждисциплінарні проєкти, показуючи, як такий підхід розвиває критичне мислення, мотивацію та креативність учнів.

Автор: Вадим П.

Мови програмування

Як вірно, та з чого розпочати, можна собі сказати, або говорити доволі часто.

Автор: Андрій Б.

Здоров'я мозку та біохакінг

Програми для покращення когнітивного, емоційного, фізичного та психологічного здоров'я.

Автор: Наталія Д.

Фітнес-подорожі: поєднання відпочинку і тренувань

У цій статті ми розглянемо, що таке фітнес-подорожі, їх переваги, популярні напрямки та типи програм.

Автор: Наталія Д.

Інші новини:

;