Як правильно використовувати вільний час на заняттях

Незалежно від того, як ми використовуємо свій вільний час, чи то для читання книги, готування печива чи прогулянок, ми всі можемо погодитися з тим, що він є надзвичайно важливим у нашому житті. Так само і вчителям та студентам потрібен вільний час протягом навчального дня.

Дотримання основних навчальних цілей є важливим. Однак наявність довгих списків того, що треба зробити, може викликати стрес для учнів, які відчувають тиск на успішність у класі. Незважаючи на це, вільні періоди часу, такі як перерва, зазвичай тільки скорочують. Для успіху в школі дітям потрібно грати, займатися фізичною активністю та робити перерви в навчанні.

Ця інформація не є новою. Вільний час у класі є важливим способом подолання та зменшення стресу, пов’язаного із напруженим навчанням. Він є однаково корисним і вчителям. Знання того, що скоро ви матимете вільний час для себе, робить вас більш продуктивними. Планування вільного часу також дає можливість вчителям розслабитися. Щоденний або щотижневий перепочинок допомагає уникнути вигорання.

Замість того, щоб дати домашнє завдання, попросіть учнів читати книги, виходити на вулицю, проводити час з родиною та допомагати готувати вечерю чи прибирати. Цей розумовий та фізичний відпочинок дає їм час зосередитись на тому, що для них важливо, чи це читання книги, чи відвідування уроків фортепіано.

Незважаючи на те, що для учнів відводиться певна кількість вільного часу, ця назва є досить часто просто умовною, адже їм дають велику кількість інших задач, які потрібно виконати за цей період. Тож важливо правильно розподілити час на уроках та перервах, щоб він був використаний найефективніше.

При розподіленні часу найважливіше, що слід враховувати – це те, як почуваються учні, так само як і те, що потрібно зробити на уроках. Наприклад, учням, яким потрібно скласти тест, слід використати цей час саме на виконання завдань. Але якщо вони втомлюються і залишається лише десять хвилин, дописування тесту може бути не найкращою ідеєю.

Цей час можна використовувати для більш простих, але значущих цілей: подумати про свій останній урок або просто поговорити з іншими учнями. Вони можуть використовувати цей час, щоб поміркувати над тим, що вони дізнались за день, застосувати ці знання у реальному житті. Вільний час дає учням кілька хвилин, щоб просто побути бадьорими перед наступним заняттям. Перерва також може бути структурована як період відключення від технологій. Це має багато соціально-емоційних переваг і може покращити навички міжособистісного спілкування учнів. Будучи вільними від технологій, учні можуть спілкуватися з друзями, що поряд, а не сидіти в чатах, не відводячи очей від своїх телефонів чи планшетів. Це дає простір для значущих розмов, зорового контакту, творчої співпраці та спільної уважності.

Якщо у вас є лише кілька хвилин вільного часу, швидке, веселе заняття може викликати у дітей мотивацію та відчуття бадьорості. Можна оглянути словниковий запас слів, вивчених на уроці того дня чи тижня, або попросити учнів писати спільну історію. Почніть з одного речення на дошці, а потім нехай учні продовжують розповідь, по черзі записуючи додаткові речення. Це допомагає стимулювати творчість, заохочуючи колективний словниковий запас та перегляд граматики. Коли у вас є 15 хвилин і більше, цей час можна використати для виконання домашнього завдання, отримання додаткової допомоги від вчителя або просто для відпочинку.

Вільний час на уроках або між ними дає можливість учням насолоджуватися шкільним життям і подумати про щось інше, крім навчання.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Марина П.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;