Як природа допомагає дітям краще вчитися в школі

Багато батьків, мабуть, усвідомлюють, що перебування на природі корисно для здоров’я їхніх дітей. Та вони можуть думати, що заохочення своїх дітей виходити на вулицю означає менше часу на роботу з підручниками. І менший час навчання повинен означати менше успіхів у навчанні, так? Неправильно. Виявляється, що може бути все навпаки. Природа не тільки корисна для здоров’я дітей; це також покращує їх здатність вчитися. Навіть малі дози природи можуть мати глибоку користь.

Як природа допомагає дітям вчитися? Природа, безумовно, покращує психологічне та фізичне самопочуття дітей – і це може вплинути на навчання. І це також впливає на те, як вони відвідують і займаються в школі, наскільки вони можуть зосередитися і наскільки добре вони ладнають з викладачами та однолітками.

Природа відновлює увагу дітей. Очевидно, що увага важлива для навчання, але багато дітей мають проблеми з концентрацією уваги в класі, будь то через відволікання чи розумову втому. На щастя, проведення часу на природі – прогулянка чи заняття у парку і навіть відкриття краєвиду на природу - допомагає повернути увагу дітей, дозволяючи їм концентруватися та краще виконувати завдання.

Природа знімає дитячий стрес. Так само, як і дорослі, діти менше перебувають у стресі, коли у них є зелені насадження, куди можна піти; це допомагає їм бути більш стресостійкими. Проведення занять на свіжому повітрі навіть один день на тиждень може значно покращити стійкість до стресу та кращу адаптацію до стрессу – порівняно з дітьми, які навчаються лише в приміщенні. Крім того, ті, у кого більше природи поблизу, краще одужують від стресових життєвих подій з точки зору власної гідності та переживань.

Навчання на відкритому повітрі робить учнів більш зацікавленими. Дітям подобаються заняття на свіжому повітрі. На жаль, багато вчителів бояться виводити дітей на вулицю, побоюючись, що вони потім будуть збудженими та недисциплінованими і менше братимуть участь у наступному уроці в класі. Насправді ж, діти більше займаються навчанням не тільки під час уроків на відкритому повітрі, але і після повернення до свого классу – навіть якщо предмет, до якого вони повертаються, не пов’язаний з природою.

Перебування на відкритому повітрі може покращити фізичну форму. Хоча фізична підготовленість є важливою для дітей з багатьох причин, одна, яка може не відразу прийти на думку, – це роль, яку вона відіграє у навчанні. Наявність доступу до природи може спонукати дітей бути більш фізично активними та підтримувати активність у навчанні.

Природа може сприяти розвитку соціальних зв’язків та творчості. Соціальне та фізичне середовище, в якому навчаються діти, може змінити їх успіхи в навчанні. Дозволити дітям проводити час у природних умовах або надавати їм структурований природний досвід може створити більш спокійне, соціально безпечне та веселе навчальне середовище. А перебування на відкритому повітрі також може покращити стосунки між однолітками та стосунки між учнями та вчителями, необхідні для навчання. Природа надає багато матеріалу для творчості – палички, камені, листки, плоди та насіння рослин, які спонукають до гри та дослідження, творчості та вирішення проблем.

Потрібно зробити більше, щоб цей важливий ресурс, спілкування з природою, потрапив у наші школи. Потрібно насаджувати дерева та інші рослини на шкільних подвір’ях та поблизу них. Вчителі повинні включати в навчальний процес уроки на відкритому повітрі та використовувати відпочинок на відкритому повітрі не як нагороду за гарну поведінку, а як спосіб підготувати розум учнів до наступного уроку.

Роблячи це, ми будемо не тільки отримувати користь від психологічного благополуччя наших дітей – хоча цього достатньо! Ми, ймовірно, допоможемо їм краще навчатися і в школі. І оскільки зв’язок з природою породжує більше турботи про природу, ми можемо також надихати майбутніх управителів нашого природного світу. Люди еволюціонували, щоб рости та процвітати в природних умовах, а дуже часто, особливо в містах, дитинство проходить в приміщенні. Настав час вилікувати «розлад природного дефіциту» у наших дітей, надавши «часу природі»!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Олена В.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;