Як зацікавити дитину навчатись. ІІ частина

Зосередьтеся на інтересах вашої дитини. Коли навчання залучає дітей до областей та речей, що цікавлять, навчання стає веселим, а діти беруть активну участь у процесі  навчання. Якщо ви дійсно хочете допомогти своїй дитині стати хорошим учнем, заохочуйте її вивчати теми та предмети, які її захоплюють. Якщо дитина любить динозаврів, допоможіть їй знайти цікаві книги та історії про динозаврів. Потім попросіть визначити своїх п’ятьох улюблених динозаврів та поясніть, чому малюк обрав кожного з них.

Впроваджуйте та заохочуйте різні методи навчання. Кожна дитина має методи, які найбільше відповідають її способу навчання. Деякі діти мають домінуючий метод навчання, тоді як інші воліють вчитися, використовуючи поєднання різних методів навчання. Не обов’язково існує один правильний чи неправильний метод навчання або поєднання різних методів. Однак, допомагаючи вашій дитині розкрити свої улюблені методи навчання, ви можете використовувати прийоми, які покращать її темпи та якісне навчання.

Поділіться своїм ентузіазмом до навчання. Часто ентузіазм зникає, коли мова йде про вивчення нового складного матеріалу. Якщо ваша дитина чи учень побачать, що ви щиро захоплені навчанням, вони, ймовірно, захопляться теж. Будь то історія, наука, читання, письмо чи навіть математика, допоможіть дітям зрозуміти, що навчання – це подорож до нових захоплюючих відкриттів. Скористайтеся будь-якою можливістю відкривати разом з ними нову інформацію. Коли ваша дитина побачить радість і хвилювання, які навчання привносить у ваше життя, вона також почне ділитися вашим ентузіазмом щодо вивчення нових речей.

Зробіть навчання цікавим завдяки ігровому навчанню. Навчання на основі ігор – не нова концепція. Навчання на основі гри може бути дуже вигідним з багатьох причин. Використання ігор як освітнього інструменту не тільки надає можливості для глибшого навчання та розвитку різних навичок, це допомагає мотивувати дітей вчитися. Коли дитина активно займається грою, її розум відчуває задоволення від вивчення нової системи. Це справедливо незалежно від того, вважається гра «розважальною» (наприклад, відеогра) чи «серйозною» (наприклад, військовий симулятор). Розважальні ігри надають додаткову перевагу мотивації дітей до бажання брати участь у навчальному процесі та додають бажання дізнатись більше. Навчання на основі гри також є ефективною мотивацією для командного навчання - що може бути особливо корисним для дітей у класі. Учні зазвичай більше стараються в іграх, ніж на уроках. Ігри більш захоплюючі. Існує також конкурентний аспект гри. Учні намагаються змагатися чи перемагати від імені себе або своєї команди. Вони можуть прагнути виступати на більш високому рівні, намагаючись заробити більше очок для своєї команди або тому, що хочуть мати можливість зіграти.Ігрове навчання – чудовий спосіб для батьків та вчителів представити нові ідеї, граматику, поняття та знання таким чином, щоб спонукати дітей до навчання.

Зосередьтеся на тому, чого дитина вчиться, а не на її результатах. Замість того, щоб запитувати дитину, як вона пройшла тестування з математики, як тільки вона повернеться додому зі школи, попросіть навчити вас того, що дитина сьогодні вивчила з математики. Зосередьтеся на тому, чого вчиться ваша дитина, на відміну від того, як вона працює. Хоча результативність важлива, орієнтація на її навчальний досвід повідомить вашій дитині, що фактичне навчання важливіше тестових оцінок, результати – не найголовніше. Зосередившись на навчальному досвіді того дня, ви надасте дитині можливість розповісти своїми словами новий матеріал уроку і закріпити вивчене.

Приємного навчання!

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Олена В.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

8 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія

Оскільки все більше з’являються запити на роботу із дітьми із СДУГ/РАС/дислексією тощо, в роботі спеціалісти логопеди повинні знати та використовувати принципи підтримки нейрорізноманіття.

Автор: Юлія К.

Схема хімічної реакції є, а з коефіцієнтами повне розчарування?

Перетворимо схему хімічної реакції з відомими продуктами, додавши відповідні коефіціенти

Автор: Анна Г.

Вивчати мову в мовному середовищі чи ні: проблеми з якими можна стикнутися

В статті розглядаються найпоширеніші труднощі, з якими стикаються новачки, які переїжджають в іншу країну з бажанням вивчити мову

Автор: Карина К.

Ефективна підготовка до TOEFL: ключові кроки

Ключові стратегії у підготовці до міжнародного іспиту TOEFL iBT

Автор: Світлана К.

What's the difference between BIG and LARGE, SMALL and LITTLE?

В англійській мові є два прикметника маленький та великий. В цій статті описується загальне правило вживання цих прикметників та їх відмінності.

Автор: Світлана Д.

Інші новини:

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

Вивчаємо синтаксис: розбираємо речення за членами й робимо його синтаксичний розбір

11.02.2024

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

Готуємося до весняних свят: привітання і сценарії для 8 березня в школі

09.02.2024

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

Цікаві позакласні заходи до Дня народження Тараса Шевченка

01.02.2024

Як вступити на дизайн в 2024 році

Як вступити на дизайн в 2024 році

31.01.2024

;