Допоможіть дитині бути організованою. Допомога вашій дитині в упорядкуванні своїх паперів, книг та доручень допоможе їй почуватись мотивованою до навчання. Дезорганізація характерна для дітей молодшого віку, але це також може призвести до відчуття пригніченості. Перевантажені діти витрачають багато часу і зусиль на розчарування та хвилювання, ніж на навчання. Будьте терплячими, але послідовними, допомагайте дитині впорядковувати шкільне приладдя та завдання. Це допоможе їй почувати себе під контролем, бути менш пригніченою і більш мотивованою до навчання.
Помічайте та відзначайте дитячі досягнення. Якими б маленькими вони не були, важливо визнати та відзначити досягнення вашої дитини. Це особливо важливо для учнів, яким потрібне постійне позитивне підкріплення, щоб тримати їх мотивованими до навчання та кидати виклик собі на майбутнє. Помічайте та відзначайте досягнення вашої дитини. Завершення складного проекту заслуговує на особливе задоволення; успішність на іспиті з математики може заслуговувати на поїздку за морозивом. Завжди використовуйте позитивне підкріплення, як свій інструмент для мотивації навчання разом з дитиною.
Зосередьтеся на сильних сторонах. Зосередити увагу на сильних сторонах може бути важко, коли ваша дитина багато навчається. Незважаючи на це, зосередження на сильних сторонах вашої дитини є життєво важливим для здорового емоційного та академічного розвитку та прогресу. Зосередження уваги на сильних сторонах вашої дитини - це ще одна форма позитивного підкріплення, яка мотивуватиме її продовжувати вчитися. І навпаки, зосередження уваги на слабких сторонах вашої дитини не робить нічого іншого, як викликає знеохочення, переживання і відсутність бажання вчитися. Дитина провалила тест на математиці? Тоді, окрім того, щоб отримати трохи додаткової допомоги з математикою, обов’язково привітайте її з тим, наскільки добре вона працює на уроці природничих наук.
Наголошуйте на навчанні, а не на оцінках. Хоча хороші оцінки важливі, це не повинно бути головним. Не зациклюйтеся на оцінках, запитуючи дитину щодня про те, яку оцінку вона отримала і чому не вищу. Краще запитайте про повсякденні справи в класі та про те, що нового учень сьогодні дізнався на уроках.
Будьте на стороні малюка. Не тисніть на свою дитину, щоб вона отримала кращі оцінки. Будьте ласкавими і ніжними з нею і намагайтеся зрозуміти речі з її точки зору. Постарайтеся, щоб ваш малюк ставився до навчання позитивно, оскільки будь-який негатив може зробити з нього повстанця. Не перевантажуйте додатковими завданнями з метою покращити успішність. Навчання повинно приносити задоволення, додаткові завдання повинні бути цікавими, викликати інтерес і бажання виконати їх, досягти успіху.
Обговорюйте, як минув шкільний день. Говоріть з малюком про те, що він робив з кожного предмету в класі кожного дня. Запитання про це буде тримати його більш пильним у класі. Дізнавайтеся більше про його улюблений предмет, улюблене заняття та улюбленого вчителя. Діти часто не можуть розповісти про те, що було в школі. Тож зустрічайте дитину не словами: "Яку оцінку отримав?", а запитуйте: " Що було цікавого? Що робили, що вчили у школі?" Так розвиватиметься мовлення дитини, пам'ять. Вона буде повторювати вивчений матеріал у школі, якщо ви попросите навчити й вас. З першокласником можна влаштувати вдома школу для іграшок, так малюк зможе закріплювати матеріал, вивчений у школі. А ще так ви зможете побачити, яка емоційна атмосфера панує у її класі, адже дитина буде копіювати поведінку вчителя та однокласників, граючись з іграшками. А ще, дитині важливо знати й відчувати, що батьки цікавляться її шкільним життям, радіють успіхам і завжди підтримають в разі невдачі.
Приємного навчання!