Хороші учні не народжуються хорошими учнями. Так, індивідуальна особистість відіграє важливу роль у готовності дитини вчитися та її загальному розвитку, коли справа йде про навчання та освіту, але більшість дітей, які добре навчаються, у певний момент повинні були стати хорошими учнями. Що ще важливіше, будь-якадитина, яка володіє базовими здібностями та отримує правильну мотивацію, може стати хорошим учнем.
Однією з найбільших помилок, яку можуть зробити вчителі та батьки, коли йдеться про учнів, що розвиваються, і для дітей, які добре навчаються, є обмеження навчання в класі. Хоча клас, швидше за все, буде основним джерелом навчання, інтелектуальний, соціальний та академічний ріст повинен виходити за межі стін класу – якщо ви хочете справді посилити бажання та здатність дитини вчитися.
Далі подано поради та стратегії, які спонукають дитину вчитися. Застосуйте їх правильно, і ви побачите, як ваша дитина чи учень відкриють радість від навчання.
Розвивайте атмосферу читання. Читання є запорукою успіху в навчанні. У дітей, у яких розвивається любов до читання, розвивається любов до навчання. Діти, які борються з читанням, борються з навчанням.Читання не лише допомагає дітям розвивати набагато багатший словниковий запас, воно допомагає їхньому мозку навчитися обробляти поняття та офіційне спілкування. А навички, отримані під час читання, виходять далеко за межі підвищеної успішності на уроках мовного мистецтва. Учні, які добре читають, мають посилену здатність вчитися з усіх предметів, включаючи технічні предмети, такі як математика та природничі науки. Допоможіть дитині розвинути навички читання та любов до читання, наповнивши його світ читанням. Часто читайте своїй дитині. Нехай ваша дитина читає вголос. Створіть час для сімейного читання, де всі зосереджуються на читанні по 20 хвилин на день. На власному прикладі та наповнюючи клас або будинок матеріалами для читання (романами, плакатами, газетами, журналами тощо) ви створите атмосферу читання, яка продемонструє вашій дитині (чи учням), яким важливим є читанням .Ключ до розвитку хороших читачів - це зробити читання веселим - не розчаруванням. Якщо дитина вирішить, що читання нудне або неприємне, вона не захоче читати, а її здатність до навчання зменшиться. Нехай діти вибирають власні книги для читання, допомагайте їм читати та створюйте для них діяльність, яка робить читання веселим.
Дайте дітям свободу вибору.Що стосується освіти, то все, що деякі діти відчувають – це контроль, контроль, контроль. Коли дитина почувається контрольованою або неконтрольованою, коли справа стосується їхньої освіти, вона часто відмовляється від навчання. Важливо вести дітей через навчальний процес, але не менш важливо дозволити дітям контролювати власний досвід навчання. Будь то вдома чи в класі, надайте дітям можливість безпосередньо брати участь у виборі свого навчання. Хороший спосіб зробити це – надати дітям варіанти. Наприклад, призначаючи письмовий проект, дозвольте дітям вибрати тему для написання. Дозвольте дітям обирати додаткові заняття, гуртки, позакласні заходи. Чим більше ви дасте дитині свободи вибору стосовно її навчального середовища, діяльності , тим більше зацікавлено та мотивовано стане дитина вчитися.
Заохочуйте відкрите та щире спілкування. Заохочуйте свою дитину чи учня висловити свою думку щодо того, що відбувається з його освітою. Створіть відкриту атмосферу, де йому буде комфортно висловлювати свої симпатії, антипатії чи занепокоєння. Коли він висловлює свою думку, обов’язково підтвердьте його почуття – навіть якщо ви не згодні. Коли діти відчувають, що їхня думка не має значення, або вони застрягли, вони, швидше за все, відмовляються від навчального процесу. Хороші учні знають свою думку і відчувають впевненість у тому, що вони можуть бути відкритими щодо свого освітнього досвіду, не будучи засудженими, зневаженими, знеохоченими чи ігнорованими.