Заповіді гуманної педагогіки

Джейс Комер стверджує, що справжнє навчання неможливе без налагодження міцних стосунків. Схема: я маю навчати, а вони мають вчитись, не працює.

Заповіді гуманної педагогіки

Спочатку зрозумій студента, тоді він зрозуміє тебе.

Стівен Кові стверджує, що спочатку потрібно намагатись зрозуміти когось,  а не прагнути, щоб зрозуміли Вас. Це ще раз свідчить по те, що нам, викладачам, насамперед, потрібно відкрити для себе особистості своїх студентів, дізнатись про їхні вподобання, хобі, інтереси, налагодити зв’язок, а вже потім вони будуть слухати, розуміти і сприймати навчальну інформацію так, як хочемо цього ми.

 

Високі результати залежать від самооцінки студента.

Успішність своїх студентів потрібно піднімати разом і з самооцінкою та впевненістю, що твій студент зможе досягти необхідного рівня, що він чи вона зможе бути кращим серед інших. Навіть погані результати варто подавати позитивно, а не з докором. Додайте у свою роботу навіть прості смайли і стане краще. Використовуйте їх при виставлянні оцінок, при спілкуванні, не будуйте бар’єри, руйнуйте їх.

 

Дружні стосунки з викладачем породжують любов до його предмета.

Після навчання ми маємо залишити не тільки знання в головах людей, але й теплі відносини та любов до навчання та натхнення розвиватись. Звичайно, що полюбити усіх людей не можемо, але підтримувати дружні стосунки однозначно маємо. Це змінює ставлення до вивчення англійської мови, наприклад, бо змінює ставлення до самого викладача. І навіть якщо Ви не любите когось, вся суть в тому, щоб не показувати свої негативні почуття чи якось особливо ставитись.

 

Щиро люби те, що викладаєш.

Зміст та теорія за відсутності захопливого викладання насправді нічого не значать. Потрібно вміти захопити увагу своїх студентів з самого початку, можливо, жартом або мотиваційним закликом чи іншими інструментами. Викладач має вміти налагодити контакт і влаштувати дружню атмосферу. Найголовніше те, що ми маємо горіти тим, що робимо. Постійно вдосконалюватись, вивчати інновації та технології, запускати їх в процес навчання, бути на хвилі із тими, кого ти вчиш. Кому зараз цікава довжелезна лекція, яку читають монотонно, без жодних емоцій? Та нікому, тому так важливо використовувати мультимедіа, девайси, розробляти нові інтерактиви і постійно горіти, запалюючи при цьому свої студентів.  

 

Навчати інших - наша робота. Але викладання і навчання мають приносити радість. Насамперед, це потрібно робити, щоб наші студенти не боялись ризикувати чи помилятись. Ми маємо бути наставниками, мудрим порадником, другом, а не просто викладачами англійської чи іншого предмету.

 

Педагоги мають завжди вірити у своїх студентів і спілкуватись з ними на реальному, людському, особистому рівні. Це дуже важка робота, але вона здатна змінити людей і їхній світ на краще.

Автор: Христина О.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Ментальні вправи у кундаліні-йозі

Стаття описує деякі ментальні вправи у кундаліні-йозі, які покажуть те, що можна домогтися впливу енергії на тіло.

Автор: Тарас Г.

IELTS vs TOEFL: що обрати?

Яке воно - протистояння між двома найпопулярнішими екзаменами з англійської мови? Гайда розбиратись!

Автор: Соломія Я.

Як написати власне висловлення на ЗНО на високу оцінку?

Як уберегти себе від поганого результату ЗНО з української мови і літератури. Структура власного висловлення, особливості написання, поради.

Автор: Лілія Ш.

Фундамент жизни и вокала. Развиваем правильное дыхание

Основы вокального дыхание, виды дыхания, опора. Функционально значение работы диафрагмы и упражнения помогающие почувствовать диафрагму и научится управлять ею.

Автор: Анастасія М.

Ідіоми англійською про сніг і тематична підбірка «Ялинкові прикраси»

Після прочитання цієї статті святковий настрій і нові знання з англійської - гарантовано!

Автор: Тарас Ш.