Отримання освіти є основою для подальшого життя, тому навчання в університеті надзвичайно важливе для молоді. У свою чергу, ВНЗ прагнуть закликати найбільш талановитих та здібних учнів, які в майбутньому можуть сприяти формування іміджу університету.


Цей процес значно впливає на успішність навчального закладу. Спочатку він спрямовує зусилля на те, щоб побудувати позитивний образ, гарну репутацію, а пізніше студенти та професорський склад роблять свій вклад у їх формування. Імідж має багато аспектів, буває зовнішнім і внутрішнім, тобто відображає діяльність ВНЗ всередині і ззовні і ставлення людей до цієї діяльності. Так, популярність університету залежить від якості освіти, естетичного фактору (наявність та оригінальність гімну, емблеми, слогану та іншої атрибутики), соціальної діяльності, компетентності викладачів, наявності цікавої історії, співпраці з іншими ВНЗ та міжнародними організаціями… Отже, імідж – поняття багатогранне, причому буває він природний (заснований на реальних якостях університету) та штучний («фундамент» - реклама та
PR
-акції). Так чи інакше, він повинен відображати реальний стан речей у ВНЗ, адже невідповідність між «мильною бульбашкою» із яскравої реклами і реальністю рано чи пізно буде виявлено. Якщо імідж – дзеркало «душі» кожного університету, то його формування повинно бути явищем очевидним, таким, що не потребує значних матеріальних витрат, націлених саме на рекламу, адже хороший продукт сам повинен себе рекламувати.

 

«Образ» університету залежить також від Інтернет-представництва, що проявляється у наявності та інформативності його сайту, де абітурієнти можуть дізнатися останні новини та відповіді на запитання.

http://ugstyle.ru/wp-content/uploads/2010/07/jalan-e1281623169532-300x249.jpg

 

 

 

 

 Насправді, імідж має важливе значення, сприяє співпраці із фондами, здатними вплинути на фінансування певних проектів та університету загалом. Для того, щоб «показати» себе, використовують різні способи: конференції, презентації, Дні відкритих дверей тощо, на яких Вас намагатимуться переконати у винятковості саме цього ВНЗ. Дійсно, спочатку університет працює для свого іміджу, а потім створена репутація працює на нього (фактично, як із заліковою книжкою). Але це не означає, що ВНЗ, який уже став «брендом», має зупинятися на досягнутому. Інакше цікавість до нього із часом згасне, тоді як багато менш популярних закладів завжди готові посунути свого конкурента на «освітньому ринку». 

 

Читайте також: Топові університети України: плюси та мінуси навчання

Автор:

PHP Помилка

E_NOTICE - Повідомлення Повідомлення: Undefined index: url Файл: /units/Users/client/users_blog_show/users_blog_show.view Строка: 44 Катерина