Освітня методика налічує тисячі років. Змінюється форма освіти, але сутність залишається незмінною: є джерело інформації, знань та досвіду, і є ті, кому треба це передати. Освіта стала більш модерною і технологічною, але кардинальних перетворень не зазнала. У вік Hi-Tech є сенс говорити про гейміфікацію освіти, тобто використання ігор при вивченні шкільних дисциплін.

 

    Попри усі стереотипи, ігри можуть бути корисними. Прибічники гри Civilization без проблем назвуть і покажуть на карті 5-10 міст кожної цивілізації, від Давнього Єгипту і Шумеру до США. Також фани гри без труднощів згадають 1-2  великих лідерів відповідних народів, причому і матимуть уявлення про їх біографії.

 

    Гра StarCraft має драматичний сюжет і допомагає розвивати навички логічного мислення, організовувати власну економіку, швидко реагувати на зміни у стані противників. Деякі університети мають спеціальні курси , де вивчають особливості стратегії гри в різні часи. Тут є 3 раси: терране (люди), зерги (комахоподібні раса з колективним розумом) і протосси (технічно і психологічно розвинена раса). При цьому дотримується баланс: в середньому, терране виграють проти зергів, протосси виграють проти терранів, а зерги виграють проти протоссів. Цей баланс є по-справжньому унікальним серед безлічі стратегічних ігор.

    А гра Total War є справжнісіньким підручником з історії, який дає можливість не тільки вивчати історичні події, а й бути їхнім безпосереднім учасником, по суті, творити історію Всесвіту. Тут можна побувати у вирі Пунічних та Наполеонівських війн, дізнатися про історію Середньовічної Європи, Америки та Азії та події у цих частинах світу в добу Нового часу.

 

    Закордонні колеги вже використовують переваги ігор та впроваджують їх у навчальні програми. Це відразу підвищує мотивацію учнів, робить цікавим процес навчання та виконання домашніх завдань. Часом комп’ютерні ігри виховують відповідальність, адже часто в іграх доводиться робити вибір, і ти відчуваєi наслідки від цього вибору, типу вчишся, що всяка дія має свої плоди.

 

    Знову ж таки, це розширює свідомість, дає можливість побувати в сотнях світів. Не варто бути категоричними: консервативність не завжди грає на користь освітньому процесу. Можливо, у майбутньому всі предмети будуть подаватись у вигляді ігор, що має підняти мотивацію учнів до навчання та стимулювати постійний розвиток. 

 

Читайте також: Швидкість Інтернету у світі: де найшвидший Wi-Fi?

 

 

Опубліковано: 02.01.2016