20 жовтня 2016 року відразу в 17 російських регіонах вперше пройде апробація Державної підсумкової атестації з китайської мови. Статистика оцінок і проблеми, що виникли, будуть проаналізовані, екзаменаційні моделі доопрацьовані, і з часом китайська мова стане п'ятою іноземною для здачі в форматі єдиного державного іспиту.

 

За даними російського Міністерства освіти, наразі в Російській Федерації китайська мова вивчається в 60-ти школах 17-ти регіонів, включаючи Москву і Московську область. У 8-11-х класах нею займаються 4,3 тисячі дітей за допомогою 153 вчителів.

 

При цьому в більшості шкіл навчання йде за основними освітніми програмами, а оцінка за китайською виставляється в атестат. Немає сумнівів, що з часом практика вивчення китайської мови в російських школах істотно розшириться: зацікавленість суспільства у цьому росте.

 

 

І ось за дорученням уряду вже розроблена модель державної підсумкової атестації з китайської мови, а через три тижні виникне її перша апробація. Учасниками експерименту стануть три тисячі школярів – більш ніж 70% всіх, хто вивчають китайську мову.

 

Втім, остаточне введення іспиту з китайської мови – справа не сьогоднішнього і навіть не завтрашнього дня, стверджує заступник керівника служби з освітнього нагляду Анзор Музаєв: “Введення єдиного іспиту в штатному режимі можливе лише після апробації та доопрацювання. Поспішати ні в якому разі не можна. Ми орієнтуємося на те, що державна підсумкова атестація після 9-го класу запрацює в штатному режимі з 2020 року, а єдиний державний іспит з китайської мови в 11-му класі – у 2022-му”.

Читайте також: Чи потрібні гуманітарні науки в університетах?

 

Опубліковано: 02.10.2015