Хто ще не знайомий з компанією Nielsen і їх можливостями для студентів на літо? Негайно читайте!
Компанія Nielsenзаймається дослідженням споживачів в 47 країнах Європи і в більш ніж 100 країнах світу, даючи найбільш глибоке розуміння їх поведінки і медіа-звичок. Для компанії важливо дотримуватись двох основних правил. По-перше, постійно удосконалюватися, а саме: розширювати географію досліджень, вивчати нових споживачів і, що найважливіше - знаходити нові способи для того, щоб усі ідеї забезпечували прибутковість та ріст бізнесу замовника. По-друге, розвивати та розширювати колектив для більш ефективної і якісної роботи. І саме зараз Nielsen в пошуках молодих талантів, які можуть побудувати стрімку карєру в галузі досліджень ринку. Для того, щоб пошуки були якомога простішими і цікавішими, як для компанії, так і для майбутніх співробітників, незабаром стартує ряд проектів для усіх, хто бажає приєднатись до професійного колективу компанії!


2 ДНІ З NIELSEN:
Запрошуємо тебе прожити два дні разом з Nielsen, беручи участь в діяльності з розвитку кар’єри та у всесвітній діяльності соціальної відповідальності компанії. Ти не тільки станеш частиною компанії на ці два дні, а й зможеш отримати безцінні знання та навички, які допоможуть розвитку твоєму подальшому професійному життю:
1 червня – зустріч з лідерами, які поділяться життєвим і професійним досвідом про те, як стати високопотенційним співробітником. Також матимеш можливість відвідати семінар, де ти визначиш свій потенціал в роботі і дізнаєшся, як збільшити успіх в кар’єрі та в особистому житті.
2 червня – приєднуйся до Global Nielsen Impact Day, мета якого полягає в тому, щоб згадати  те, що ми – Люди, з великої букви! Протягом усього дня разом допомагатимемо тим, хто цього потребує та соціально незахищеним, сприяючи колообігу добра в природі.


 
ПРОГРАМА NIELSEN SUMMER GRADUATE:
Це унікальні і, команда Nielsen особисто обіцяє, незабутні 4 місяці стажування, які стануть важливим кроком в житті кожного стажера. Ти розвинешся у сфері ринку досліджень, ринку аналітики та бізнес-аналітики.
 
Що на тебе чекає:
- оплачуване стажування
- можливість інтенсивного особистого та професійного розвитку,
- період стажування: повний день протягом липня-серпня та часткова зайнятість/повна зайнятість протягом вересня-жовтня (залежно від можливостей стажера),
- кар’єрні можливості після стажування.
 
Вимоги до кандидата:
- бажання працювати з аналізом даних та маркетинговими даними
- високий рівень аналітичних навичок,
- уважність до деталей,
- знання англійської — Upper-intermidiate і вище,
- хороший досвід роботи з MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
 
Подавай заявку зараз!
Для реєстрації на «2 дні в Nielsen» і «Summer Graduate Program», будь ласка, надішліть своє резюме на hr.ua@nielsen.com з відповідним заголовком в темі листа.

Якщо ви маєте будь-які додаткові питання, телефонуйте: +38 (067) 406 46 65
 
Термін подачі заявок до 30 травня 2016 року!

Опубліковано: 23.05.2016