9-10 липня 2016 року запрошуємо всіх-всіх-всіх провести ці літні деньки з користю!

9 липня відбудеться «Інтенсив-школа SMM skills», деталі:

 Друзі, «SMM-щик від Бога» - це не природній, а набутий плідною працею талант, який приносить задоволення та заробіток. А ми знаємо, де і як потрібно прокачувати свої «skills». Одним з перших кроків до омріяного визнання серед «інтернет-акул» і роботодавців є - «Інтенсив-школа SMM skills». Це одноденний навчальний «курс» для SMM-менеджерів та охочих дізнатись про цю сферу діяльності більше. Кожен учасник отримає не тільки теоретичні, мало кому відомі знання, а й 10 днів будуть жити життям справжнього SMM-працівника, тому що, ми переконані, теорія без практики – це пшик. Спікери з Microsoft, засновники SMM компаній, блогери, професіонали своєї справи та найкращі представники у сфері SMM хочуть поділитись з вами усіма знаннями, досвідом та лайфхаками. Ти не маєш права прогавити таке!



Теми та спікери:
1. З чого починається і чим закінчується стратегія просування бренду в соціальних мережах

 Тімкова Олена - Online Marketing Manager в компанії Microsoft

2. Просування компаній у соціальних мережах, або SMM без бюджету
 Гонковський Андрій - засновник та керівник SMM-агентства "Hashtag"

3. В Інстаграмі грошей немає!? Руйнуємо міфи
Павло Климик -автор навчальних курсів: «Інстаграм для Бізнесу», «100% таргетинг», творець блогу «ТОПаем по Инстаграму», творець найбільшої спільноти Дніпровського району «Лівий берег, Дарниця, Русанівка» і неофіційної групи «Нова Поліція»

4. Як знайти першу роботу та побудувати кар`єру в digital.
Станіслав Стояцький - Creative Director в Resolution Media Ukraine

5. Створення та налаштування реклами у Facebook
Ніколенко Вікторія . Senior SMM Manager у діджитал-агенції Yedynka. Клієнти: міжнародні автомобільні бренди, рітейлери, медіа-ресурси. Раніше працювала спеціалістом з маркетингу в міжнародній аудиторській компанії Deloitte.

6. Один день із життя СММ-ника
Дмитро Вакулюк - Head of SMM & Content Department в компанії Engine. 2 роки керував відділом SMM в SPN Communicatons Ukraine. Клієнти: P&G, PepsiCo, SunInBev, Intertop, Shell, Olympus, Bayadera group, Київстар, Укртелеком, Electrolux та інші. Нагорода PR Digital Award NY за кращу активацію в соціальних медіа.

10 липня відбудеться «Інтенсив-школа Copywriting skills», деталі: https://vk.com/copywriting_skills

Вміння ефективно писати тексти для споживача - ключ до успіху в просуванні товарів і послуг в Інтернеті, ЗМІ тощо. Запрошуємо усіх авантюристів, новачків у сфері копірайтингу, або тих, хто уже має досвід у цій галузі в "Інтенсив-школу Copywriting skills", де кожен слухач отримає для себе відповіді на всі запитання щодо "продаючих" текстів. 10.07.16 може стати для тебе днем, який змінить все твоє життя, адже в тебе буде можливість обрати свою професійну орієнтацію, знайти друзів та, за бажанням - роботу! Засновники копірайтингових компаній, копірайтери з величезним досвідом і наробками, професіонали своє справи, акули пера та копірайтери з провідних компаній країни хочуть розповісти вам усі секрети  лайфхаки з написання «продаючих» текстів та правильного пошуку роботи, заробітку і натхнення! Ти не маєш права таке пропустити!

І пам'ятай: час, проведений з задоволенням, втраченим марно не вважається!



Теми та спікери:
1. Сніданок з експертом копірайтингу:
- рекламний копірайтинг
- сторітелінг

Пахолок Оля - наразі копірайтер у Федорів, раніше працювала на каналі 1+1 та у Think MacCan

2. Види копірайтингових текстів:
- "продаючі" тексти
- тексти для блогів
- тексти для ЗМІ
- рекламні тексти

Галя Альомова - Копірайтер Engine, раніше працювала у ITCG. Клієнти: Bayadera Group, Укртелеком, Royal Canin Ukraine

3. Практичний майстер-клас від експерта копірайтингу в написанні тексту.
Рощин Олександр
- засновник і керівник AGMA.CopyWriting, 4 роки займається копірайтингом, 500+ написаних текстів, напрямки роботи - розробка позиціонування , стратегії продажів , "упаковка" бізнесу , розробка текстів.


4. Як стати копірайтером: перші кроки в рекламному бізнесі
- з чого почати
- як зробити портфоліо
- як і де шукати роботу
- робочий день копірайтера.
Уляна Швед
- копірайтер у Liquid7 (AGAMA Digital Group) Раніше працювала у KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency). Клієнти: Nestle, Garnier, Moulinex, Технодом


5. Тернистий шлях копірайтера. Діалог з експертом.
Микола Мащенко
- "невидимий" директ-респонс копірайтер, консультант-практик з використання малобюджетного директ-маркетингу в малому та середньому бізнесі, серед клієнтів: Borjomi», «Щедрый вечер», «Davidoff», «Erste Bank», «Воля Кабель», «Goodyear», «Libero», «Zepter», «MMR», «Олейна», «OS-Direct», «headtechnology», «Українська Перспектива», «NIK studio», проект Infobusiness2.ru та багато інших.

6. Ти копірайтер: а що далі?
Нікіта Лазоренко
- 17 років роботи копірайтером в Україні та Росії, зараз — креативний директор Sabai Creative Hub.

 

Опубліковано: 24.06.2016