27 травня пройшов черговий семінар від компанії Букі, присвячений тому, як репетиторам заробляти навіть під час кризи. Учасники семінару знайшли чимало нового для себе, дізналися про маленькі секрети, що приводять до великих успіхів. Пришов час з’ясувати, які саме.

 

Семінар складався з трьох частин, тому коротко про суть кожної.

 

  1. Як репетитору заробляти в кризу
  • У кризові, та й у стабільні часи важливо говорити про себе. Люди ж мають якось дізнатись, що є такий-от Володимир Васильович, геніальний репетитор і просто хороша людина. Тому є сенс у тому, щоб розвивати позицію «Я-бренд», у нашому випадку «Я-репетитор». Важлива складова – активність на репетиторському порталі (порталах): заходьте в особистий кабінет на репетиторських сайтах, беріть участь у їх житті, пропонуйте власні ідеї.

      2.  Психологічний аспект проведення заняття

  • Ця підтема стосується психічного комфорту під час заняття, необхідності похвали і заохочення, а також місії репетитора. Дуже вдала фраза Ксенофонта коротко і зрозуміло описує роль особистісного контакту між учнем та вчителем: «Ніхто не може навчитися у людини, яка не подобається». Вдала порада щодо початку заняття – стартуйте із наукового  факту чи події, що певним чином стосується вашого предмету, а не з теорій і правил. Цим ви справите гарне враження на дитину.

 

  • Що ж таке місія репетитора? Скоріше за все, це можливість навчити дитину навчатися самостійно. Є 2 типи навчання: перший про те, щоб щось робити, другий – щоб щось знати. Однозначно хочеться розвивати останній. А як? По-перше, «завоюйте» прихильність дитини: поцікавтесь її інтересами, спитайте,  що вона любить більше: футбол чи баскетбол, молочний шоколад чи чорний... Урешті-решт, під час заняття мають бути невеликі перерви, щоб мозок відпочив. А це хороша нагода стати ближчим із учнем. Та ні в якому разі не будьте нав’язливими – діти цього не люблять. Та й не лише діти…

  • На семінарі обговорили концепцію чотирьох «У» (російською – «Учитель Учит Ученика Учиться») - нововведення нашого  репетитора Сергія Рямова.  Ця формула майже ідеальна для вищої освіти, коли більшість інформації студенти вивчають самостійно.

 

      3. Як розвивати креативне мислення в учнів та зробити заняття захоплюючими?

  •  Цей етап семінару розпочався із визначення, що ж таке ця сама креативність. Шляхом нехитрої логіки з’ясували, що вона стосується не тільки засвоєння ідей, а й продукування своїх власних. Творчість має місце абсолютно в усіх галузях, від прикладної математики та програмування до вишивання бісером. Потрібно лише трохи фантазії та бажання.

 

  • Старайтесь давати дітям проектні завдання, що потребують поглиблених знань. Так учень з дитинства навчиться, що все, що розпочинаєш, треба робити якісно і до кінця. Так, на прикладі камери обскура спікер Олександр Ярусевич пояснив, як поєднувати креативність і навчання. Що стосується гуманітарних спеціальностей, то тут також широкий простір для проектної діяльності: від редагування статті у Вікіпедії до написання повноцінної статті про проблему, що вас хвилює. Можна обирати прозову чи віршовану форму роботи.

 

  • Також для перевірки уваги репетитори можуть допускати навмисні помилки. А іноді ненавмисні... Учнів надзвичайно тішить можливість хоч на хвилинку стати розумнішим за викладача.

 

         Одне можу сказати точно – учасники семінару винесли для себе чимало уроків щодо того, як репетиторська діяльність може бути гідною роботою та покликанням усього життя. Будемо раді бачити вас на наступних семінарах!

 

Читайте також: Компанія Букі на конкурсі стартапів від Nescafe

 

Опубліковано: 29.05.2015