У Міністерстві освіти і науки підписаний наказ про особливості формування навчальних планів на 2015/2016 навчальний рік.

 

    Зокрема, вищим навчальним закладам з метою здійснення діяльності з надання освітніх послуг у сфері вищої освіти доручено формувати навчальні плани на 2015/16 навчальний рік для першого курсу здобувачів ступенів вищої освіти бакалавра і магістра, враховуючи, що навчальні дисципліни та практики плануються, як правило, в обсязі трьох і більше кредитів ЄКТС ( European Community Course Credit Transfer System - система, створена для забезпечення єдиної процедури оцінки навчання за кордоном, системи виміру і порівняння результатів навчання, їхнього академічного визнання і передачі від одного інституту іншому; 1 кредит прирівнюється загально до 8 годин викладацької діяльності), а їх кількість на навчальний рік не перевищує шістнадцять.

 

    Відповідно до наказу МОН, вищим навчальним закладам необхідно враховувати, що здобувачі вищої освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста та спеціаліста, які вступають на навчання у 2015 і 2016 роках, повинні вчитися у відповідності з певними освітньо-кваліфікаційними характеристиками, освітньо-професійними програмами та навчальними планами, що діють на дату надходження.

 

    Також вищим навчальним закладам при формуванні навчальних планів для здобувачів вищої освіти, які надійшли на навчання до 2015 року, необхідно враховувати, що вони продовжують навчання відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик, і при цьому освітньо-професійні програми є рекомендаційними.

 

   Як на мене, обмежена кількість дисциплін, що вивчаються, - чудова думка, адже часто студенти намагаються знайти хоч якийсь зв’язок між предметом та своєю спеціальністю, і мушу сказати, що їм це вдається не завжди. Насправді, ми не маємо достатньо повноважень і досвіду, щоб засуджувати людей, відповідальних за зміст та якість нашого навчання, але дуже хотілось би, щоб студенти не ставили запитання:  «Якого чорта?», ознайомившись зі своїм розкладом. Маємо надію, що надалі Міністерство освіти буде концентруватись на тому, щоб зробити навчальний процес зручнішим, таким, що відповідає вимогам та побажанням студентів, тому є сенс у проведенні певних опитувань, націлених на виявлення цих  вподобань.

 

Читайте також: Диплом якого ВУЗа найпрестижніший?

 

 

Опубліковано: 12.02.2015