Хто краще: шкільний учитель або університетський викладач? Підозрюю, що такі порівняння недоречні. Всі професії потрібні, всі професії важливі. І все ж, коли ви вибираєте репетитора для підготовки до ЗНО, відповідь на це питання не є такою вже очевидною.


    Ми з вами купуємо дітям найкращі іграшки, одяг і книги (наскільки це можливо). І наймаємо кращих репетиторів. А ось тут потрібно розібратися.


    Якщо брати вчителя зі школи, отримаємо фахівця, що більш-менш розбирається в дитячій психології. Шкільні вчителі працюють з певною віковою категорією і знають безліч вивертів і проблем підлітків. Також вони в курсі структури ЗНО, специфіки завдань і його оцінюванні.


    Комісія, яка перевіряє ЗНО, складається зі шкільних вчителів. Зрозуміло, що більшість відповідей оцінює машина. Залишаються завдання з розгорнутою відповіддю. І знову плюсик у бік шкільного вчителя. Він знає, на що його колеги звертають увагу, і як зробити так, щоб їм догодити.

    А що викладачі в університеті? Невже погані репетитори? Звичайно ж ні. У них величезна база знань, сотні прочитаних посібників і архівних матеріалів за плечима, практика роботи у своїй сфері і безпосередньо зі студентами.


    Університетський викладач підготує дитину більш грунтовно, занурить її у світ будь то фізики, математики біології або хімії. Проблема в тому, що на ЗНО вимагають стандарт (крім поодиноких завдань). Може трапитися так, що викладач буде пояснювати дитині немислимі речі, і речі доволі цікаві. Ця інформація буде страшенно корисною при подальшому навчанні у вузі, але при здачі ЗНО навряд чи стане в нагоді. До того ж, заняття з університетським викладачем можуть провокувати якийсь стрес, адже серйозний професор, доцент або кандидат якихось там наук часом викликає страх і хвилювання. А до шкільних вчителів діти давним-давно звикли за стільки років навчання.


    Наш вибір залежить від наших цілей. Якщо дитині поки що потрібно просто вступити, без всяких видумок, можна зупинитися на шкільному вчителі. Але якщо мета - стати профі у вузькій сфері, копнути глибше, сміливо вибирайте кандидатів і доцентів n-их наук.


    Головне, щоб репетитор володів пристойними знаннями і міг покласти їх дитині в голову. Суть занять з репетитором не тільки в самих заняттях, скільки в приборканні знань. Тут є щось схоже зі спортом. Всі ваші тренування здійснюються для перемоги в майбутньому, тієї самої світлої мети. Будьте здорові і вибирайте кращих репетиторів.

 

Читайте також: Британська Рада допоможе розробляти тести ЗНО

 

 

Опубліковано: 13.03.2016