Останнім часом міста, Інтернет і телебачення рясніють рекламою мегасмачної мівіни, таблеток від здуття і новітньої техніки. А як на рахунок освітньої реклами? Чому найважливіше лишається за лаштунками?

 

   Люди часто купують товари, маючи певне уявлення про них із вуст знайомих, із реклами по телебаченню чи Інтернету. Компанії витрачають шалені  гроші на маркетингову стратегію, щоб стати впізнаваними, улюбленими, потрібними і «купованими». Як казала геніальна Ліна Костенко:  «Але що вдієш, реклам тепер більше, як дорожніх знаків, то колись був Ленін на кожному перехресті, а тепер тампакси й снікерси, шоколад «Корона» і презервативи «Дюрекс». Рекламні щити, білборди, мигтючі літери світлових реклам: «Дихай вільно, живи мобільно!» — а чому й ні?»

 

    Пропонуємо розглянути тему освітньою реклами. Якою має бути реклама про освіту, щоб зачепити, змусити звернути увагу? А увагу молоді привернути дуже важко. Вона хоч і розвіюється на сотні мільйонів напрямків, але лише на те, що їй цікаво. Молоді люди прагнуть екшену, «трешу», їм має бути цікаво, захоплююче і так, щоб розчулило до сліз водночас.

    Мабуть, освітня реклама має будуватись на суцільному оксимороні, поєднанні непоєднюваного, протилежного. Так у неї є надія на успіх. На чому зосередити увагу під час рекламної кампанії? Акценти повинні майоріти на технічних спеціальностях і точних науках, а також біології і хімії.

 

    Це не означає, що гуманітарні науки зводяться нанівець. Просто наше майбутнє за новітніми технологіями, які треба розвивати. Здебільшого на це спроможна молодь зі своїми «свіжими» мізками. Також не варто забувати про медицину, від якої залежить здоров’я нації.

    Уявіть, що одного дня, зайшовши в метро чи просто вийшовши подихати свіжим повітрям, замість реклами набридлих чипсів чи пива «Чернігівське» до вас промовлятимуть Ландау, да Вінчі, Пастер чи Хокінг… Було б непогано, якби почали популяризувати речі, по-справжньому потрібні суспільству.

 

    Освітня реклама – один із способів зробити науку цікавою для молоді, заохотити людей до її вивчення. Людина як особистість формується у суспільстві, у тому, що її оточує. Нехай навколо нас будуть лише потрібні люди, речі, інформація і реклама. 

 

Читайте також: Як оновити українські школи: радянське планування vs конструктивізм

 

 

Опубліковано: 10.01.2016