Джазові пісні не зовсім схожі на спів, оскільки ваші учні будуть ритмічно наспівувати, а не співати; однак джазові співи служать багатьом тим же цілям, що й музика в класі. Ці вправи особливо корисні, якщо вчитель або учні соромляться співати.
Ось кілька способів використання джазових співів у класі:
Практикуйте стрес і ритм
- Виберіть джазову пісню, яку ви хочете використати, і зробіть одну копію тексту для кожних двох учнів у вашому класі.
- Увімкніть запис джазу або проспівайте вірш уперше, просто для розваги.
- Дайте кожному студенту копію тексту пісні та відтворіть запис знову, поки студенти слухатимуть і читатимуть одночасно.
- Об’єднайте учнів у пари та попросіть їх поставити маленький кружечок над кожним наголошеним словом. Увімкніть запис ще раз, поки вони слухатимуть і перевірятимуть свої відповіді.
- Нарешті, відтворіть запис ще раз і попросіть студентів ритмічно наспівати разом.
Огляд лексики
- Перевірте словниковий запас кожної джазової пісні та виберіть ту, яку хочете переглянути. Зробіть по одній копії тексту пісень для кожних двох учнів у вашому класі.
- Напишіть словесний запас на дошці та об’єднайте учнів у пари, щоб скласти список якомога більшої кількості пов’язаних слів.
- Увімкніть запис або проспівуйте текст пісні, і нехай учні запам’ятають усі слова, які вони почують і пов’язані з фокусом словника.
- Дайте кожному студенту копію тексту пісні та відтворіть запис ще раз, коли вони слухатимуть і читатимуть одночасно. Скажіть їм підкреслити всі цільові слова.
- Нарешті, відтворіть запис ще раз і попросіть студентів наспівати разом.
Огляд граматики
- Перевірте граматичний фокус для кожного джазового співу та виберіть той, який хочете переглянути. Зробіть по одній копії тексту пісні для кожних двох учнів у вашому класі.
- Напишіть граматичний акцент на дошці та об’єднайте студентів у пари, щоб скласти кілька прикладів речень, використовуючи граматику.
- Увімкніть запис або попросіть студентів співати, і нехай вони відзначають, скільки разів вони чують цільову граматику.
- Дайте кожному студенту копію співу та відтворіть запис знову, поки вони слухають і читають одночасно. Скажіть їм підкреслити кожен приклад цільової граматики.
- Нарешті, відтворіть запис ще раз і попросіть студентів наспівати разом.
Приклад джазового співу
"I do karaoke on Wednesdays."
«Я займаюсь караоке щосереди».
Mondays, Mondays.
Понеділок, понеділок.
What do you do on Mondays?
Що ти робиш щопонеділка?
On Mondays, I usually listen to jazz music.
Щопонеділка я зазвичай слухаю джаз.
Tuesdays, Tuesdays.
What do you do on Tuesdays?
On Tuesdays, I sometimes go for a drive.
Вівторок, вівторок.
Що ти робиш щовівторка?
У вівторок я іноді катаюся.
Wednesdays, Wednesdays
What do you do on Wednesdays?
On Wednesdays, I always play the guitar.
Середа, середа
Що ти робиш щосереди?
Щосереди я завжди граю на гітарі.
Thursdays, Thursdays.
What do you do on Thursdays?
On Thursdays, I often go to a rock concert.
Четверги, четверги.
Що ти робиш щочетверга?
Щочетверга я часто буваю на рок-концерті.
Fridays, Fridays.
What do you do on Fridays?
On Fridays, I always do karaoke.
П'ятниці, п'ятниці.
Що ти робиш щоп'ятниці?
Щоп'ятниці я завжди роблю караоке.
Weekends, weekends.
What do you do on weekends?
On weekends, I usually stay in bed!
Вихідні, вихідні.
Що ти робиш на вихідних?
На вихідних я зазвичай лежу в ліжку!
Отже, джазові пісні мають унікальний підхід, адже учні більше ритмічно наспівують, ніж співають. Проте ці вправи виконують схожі функції з музикою в класі. Вони особливо ефективні в ситуаціях, коли вчитель або учні відчувають сором'язливість щодо співу.