Інтернет використовується в усьому світі та надає студентам велику кількість інформації англійською мовою, а також автентичні матеріали для використання на уроці. Використання інтернету у вашому класі не тільки забезпечить чудові заходи для використання англійської мови, але також сприятиме незалежному самонавчанню та дослідженню. Багато підлітків уже використовують інтернет з різних причин, тому використання інтернету як інструменту в класі відповідатиме вимогам щодо актуальності та інтересу у вашому класі.
Інтернет можна використовувати різними способами, а саме за допомогою чатів та електронної пошти. Ці типи ресурсів найкраще працюють, якщо у вашій школі є комп’ютерний клас або якщо всі ваші учні мають доступ до інтернету вдома. Якщо це не так, ви можете використати ці інструменти іншими способами. Наприклад, використання чатів або електронної пошти можна дати як домашнє завдання. Якщо комп’ютери недоступні для ваших студентів, вам доведеться переконатися, що кожен матиме однакову можливість завершити проєкт у вільний час. Ви можете це з’ясувати, провівши аналіз потреб на основі доступу ваших учнів до Інтернету та інтересу до нього. Якщо можливо, попросіть учнів об’єднатися в пари для виконання проєктів; об’єднайте учнів, які мають прямий доступ до Інтернету, з учнями, які його не мають. Роблячи це, ви можете бути впевнені, що проєкти можна легко завершити. Крім того, пам’ятайте про те, щоб дати своїм учням реальні часові рамки для завершення проєкту.
Проєкт друга по листуванню електронною поштою в інтернеті є багато вебсайтів, де вчителі можуть порівнювати свої класи з іншими класами англійської мови у будь-якій точці світу. Два класи будуть листуватися електронною поштою. Це покращить навички читання та письма ваших учнів, а також стане чудовою темою для обговорення у вашому класі — ви можете говорити про електронні листи, які надсилаються туди й назад. Цей проєкт також дає вашим студентам можливість спілкуватися з людьми за межами класу та сприяє автентичності класу.
Для створення цього проєкту може знадобитися трохи часу та досліджень. Ось кілька порад, які варто запам’ятати, якщо ви захочете включити цей проєкт у ваш клас:
- Переконайтеся, що інший вчитель класу, яким ви будете листуватися готовий спілкуватися та співпрацювати над цим проєктом. Основна мета використання електронної пошти в класі має бути подібним для обох уроків, і це слід узгодити між обома вчителями.
- Підтримуйте контакт з викладачем протягом усього проєкту. Таким чином, якщо є якісь проблеми, їх можна вирішити однаково.
- Визначте з викладачем чіткі цілі перед початком. Це можна включити частоту надсилання електронних листів і теми для висвітлення електронних листів та чи будуть електронні листи виправлені перед надсиланням.
- Переконайтеся, що обидва класи мають однаковий рівень кваліфікації. Таким чином буде менше розчарувань для обох класів.
- Спробуйте об’єднати учнів в однакові вікові групи. Це забезпечить те, що у них буде більше спільного, що зацікавить їх.
- Переконайтеся, що ваші студенти знають, як користуватися електронною поштою. Якщо вони не знатимуть як, або ви просто хочете переглянути їхні навички, нехай клас перечитає інструкції в електронному листі перед початком проєкту.
- Попросіть студентів надіслати вам копію електронного листа, який вони надіслали. Вам не потрібно робити це кожного разу, якщо ви вважаєте, що це нав’язливо.
- Встановіть терміни та вказівки для своїх учнів. Переконайтеся, що електронні листи відповідні, надавши їм теми для обговорення в електронному листі.
- Попросіть студентів написати звіт про проєкт після того, як буде надіслано та отримано кілька електронних листів. Результати цього звіту допоможуть вам визначити, чи варто продовжувати проєкт.
- Слідкуйте за прогресом ваших учнів під час проєкту. Тут вступають у дію ваші цілі проєкту. Ви повинні оцінювати своїх учнів на основі цілей.