Нещодавно наткнувся на статтю  про висновки засідання колегії  Монмолодьспорту, одним з яких був висновок про те, що технічний прогрес заважає об’єктивному оцінюванню знань.

 

Такий висновок для мене співзвучний лише з наступними «Високі доходи населення знищують маршрутні таксі» або «Атомна енергія відбирає хліб у шахтарів».

 

Більшість пересічних педагогів  навіть поділяє дане формулювання. Але давайте розберемося у причинах і наслідках і спробуємо їх не переплутати. Знання створюють базу для розвитку науки. Наука в свою чергу штовхає технології і власне ініціює технологічний прогрес. Тому, якщо цей же процес заважає в оцінюванні знань, то виникає питання, кому потрібна оцінка таких знань та й самі ці знання по суті?

 

 А в чому ж справа ? Справа в тому, що технологічний прогрес  зараз сильно пішов вперед, а от соціальний прогрес, особливо в Україні, наразі тільки-тільки зупинився на відмітці кінця 19 – початку 20 ст. Зі скреготом в зубах вводяться інновації у наше соціальне і побутове життя.

 

Зараз потрібні  не знання, а вміння їх застосувати, вміння вирішувати задачі в принципі, а не конкретним методом.

 

Педагоги і чиновники безсильні перед технологічним процесом, безсильні якщо будуть з ним боротися, тому його потрібно просто використовувати для отримання знань  і  для його оцінювання!

 

З повагою, куратор Репетиторської Школи "Букі",

професійний репетитор

Демчишин Андрій

 

Опубликовано: 07.02.2013